Natryskowy Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 No podnieś bo w glebę świeci i ciężko zweryfikować. Jak odłożę grosza to też ledy zamontuje zamiast tych okrągłych dużych co mam :roll: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Wróciłem dzisiaj z Jeeparty w Bornym Sulinowie Jedna z pieczątek: Udało się zająć III miejsce w klasie "Lekka Integra" Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 25 Maja 2014 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Gratulacje, jako Jeep Pickup masz I miejsce :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Fotka z ostatniego spotkania klasyków w Pruszczu Gdańskim: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jest śliczny :) Miałeś zrobić nowe foty Ledow po wyregulowaniu :evil: Drogie te Comanche http://otomoto.pl/jeep-comanche-arb-skora-warn-lift-4x4-klima-C33354681.html Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Jest śliczny :)Miałeś zrobić nowe foty Ledow po wyregulowaniu :evil: Drogie te Comanche http://otomoto.pl/jeep-comanche-arb-skora-warn-lift-4x4-klima-C33354681.html Ledy ustawiłem i pojechałem na Jeeparty, był odcinek nocny i światła mi nie brakowało. :mrgreen: Fotek nie robiłem, bo nie było czasu. Comanche nie są tanie, a te tanie potrzebują mega wkładu kasy. Może bede robił nastepnego dla kolegi, ale to jest w trakcie negocjacji ze sprzedającym. :mrgreen: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Wróciło trochę części pocynkowanych i niklowana listwa wtrysków kilka założyłem już: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zmieniłem sonde na nową Denso i auto już pracuje równo, zapala lepiej. Założyłem trochę nowych odnowionych części: Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 No elegancko, ja powoli zmierzam ku rozebraniu L200 i ocynkowaniu ramy. Mam nadzieję że wtedy uda się osiągnąć podobny efekt do Twojego :) Tylko musze uzbierać trochę kasy :mrgreen: Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Dlaczego zamierzasz ocynkować ramę . Zdaje się że biorą za kilogram . Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchorz Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Ostatnio rozmawiałem z kolegą, który robi odbudowy aut i powiedział, że ocynkowanie ramy to zły pomysł, bo bardzo szybko wyjdzie rude, ponieważ technologia jaką stosują zakłady powoduje, że po zakończeniu cynkowania zostają resztki aktywnych kwasów miedzy spawanymi elementami i to zachodzi w reakcję, co powoduje szybkie gnicie ramy. Ja teraz szukam Mercrdesa Gelendy do remontu i po oczyszczeniu ramy ( fabrycznie cynkowana) będa ja tylko pokrywał podkładem i specjalną farbą antykorozyjną. Cytuj Jeep Comanche 4.0 4x4 Ford Ranger T6 3,2 Limited SUCHORZ 4x4 -serwis i modyfikacje off road Montaż i serwis LPG, sklep 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Po wyjęciu ramy z pieca jest wkładana do wody celem wychłodzenia . Spawy można byłoby wcześniej wypiaskować . Jeżeli rama jest właściwie odtłuszczona niema prawa wyjść rdza . Myślę że właściwym byłoby pozostawienie do jutra do samoistnego wystygnięcia.Wracając do spawów to mogło tak być przy spawaniu elektrodą gdy na spawie pozostała nie doczyszczona otulina z elektrody . Trzeba Ci wiedzieć że powłoka nie jest niezniszczalna , wrogiem są uszkodzenia mechaniczne [powłoka może odskoczyć ] i kwas solny ale tego na co dzień nie używamy . Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natryskowy Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 No bo w środku koroduje. Jest to duża operacja. A najważniejsze że trzeba umiejętnie ocynkowac ramę w środku. Rozkręcenie wszystkiego, wymiana zużytych przewodów paliwowych, hamulcowych etc. Rozkręcenie mostów, ocynkowane części zawieszenia. No bo szkoda tego nie robić jak juz wszystko jest na wierzchu ;) Cytuj www.natryskowe.com European Size- Felicia Pickup Azia Size- Mitsu L200 Full Size- odkładam do skarbonki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2014 Jeżeli jest właściwie odtłuszczone i wytrawione będzie właściwie ocynkowane być może będą potrzebne dodatkowe otwory ale chyba nie sądzę . Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.