Jump to content

umarly przeciwmgielne


mrB
 Share

Recommended Posts

Tak po prostu - wydawalo mi sie, ze jeszcze 2 dni wczesniej dzialaly, a potem juz nie...

Nie swieca obie strony, zielona dioda sygnalizujaca wlaczenie dziala normalnie

zarowki sa OK,

przelacznik jest OK

jutro sprawdzanie ciaglosci obwodow

 

Macie jakies sugestie co jeszcze zrobic? Poza tym, ze przygotowac sie na kupno nowej centralki :mrgreen:

 

tak sprawdzilem bezpieczniki :pala:

 

Zostawilem kobiecie auto na 3 tyg i tak to sie konczy :/

swiatel nie ma, pompa wspomagania cieknie ... ehhh

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Licz się z wymianą centralki bo to bardzo powrzechnie psujacyc sie obiekt w Chryslerze

 

taaa

po wielokrotnych podchodach wyszlo ze... nalezalo zaczac od sprawdzenia wszystkich zarowek 8-)

 

Komputer w pewym momencie zaczal chyba sprawdzac wszystkie zarowkowe polaczenia (swiatla) jakie tylko mogl. Wyglada to mniej wiecej tak, ze podczas jazdy uruchamia sobie i wylacza wszystkie swiatla uzywane do jazdy (oprocz kierunkowskazow i dlugich) w ok. 5min odstepach.

Taka dyskoteka, wliczajac podswietlanie zegarow - niezaleznie od pozycji w ktorej znajduje sie to pokretlo po lewej (to od swiatel).

 

Na razie moge poradzic nastepnym, ktorzy byc moze natrafia na ten sam problem zeby:

 

- sprawdzili bezpieczniki (u mnie akurat nie ma bezpiecznika odpowiedzialnego za Fog Lights), ale sprawdzenie calej reszty pewnie nie zaszkodzi

 

- sprawdzili WSZYSTKIE zarowki w aucie, przede wszystkim te niestandardowe* ktore ostatnio zalozyli i wrocili do oryginalnej konfiguracji

 

- wydlubali swojego kompa z tego niby uchwytu i zrobili foto naklejki z nr seryjnym. Z ta wlasnie fotka i nr VIN udajemy sie do zaprzyjaznionego serwisu Chrysler/Dodge/Jeep/FIAT :) i grzecznie prosimy o sprawdzenie czy nie ma przypadkiem wydanych aktualizacji softu, na ktore mozemy sie zalapac (flash update)

 

- jesli nie ma zadnych updates - pozostaje jeszcze szansa kompletnego przeprogramowania kompa od nowa, zanim zdecydujemy sie na przyjemnosc wydania ok.1000ojro + robocizna za nowy komp oraz programowanie tegoz

 

 

W moim przypadku obylo sie na wizytach u dilera i podchodach do ponownego programowania/wgrywania update'ow. W ostatniej chwili wymyslilem, ze zakupie zarowki takie jak oryginalne i wymienie wszystkie na nowe, (czyli nowe s. przeciwmgielne i nowe s. mijania oraz spalone jedno swiatlo stopu z tylu). Pomysl okazal sie dobry - szitowate chinskie krzywe halogeny (H13) byly problemem. Po zalozeniu porzadnych niemieckich zarowidel sytuacja wrocila do normy, tzn. wszystkie swiatla dzialaja ... poza przeciwmgielnymi. :roll:

 

Przynamniej moge nareszcie jakos poruszac sie w nocy i w tunelach :-P

 

I jeszcze ciekawostka - komputerowi jest absolutnie obojetne, czy jezdzi z "odpietym" przelacznikiem swiatel czy nie (mowa o tym pokretle po lewej), podobnie jak najzupelniej zwisa mu czy ma przypiete na koncach kabli jakiekolwiek zarowki :lol: :lol: Sukcesywne odpinanie swiatel mijania, pozycyjnych, przeciwmgielnych nie robilo na nim wrazenia. Jedyne ktorych nie odpialem to tylne pozycyjne/stop i podswietlenie tablicy - nie mialem klucza zeby wykrecic lampy z tylu.

 

Traktor do ciagania przyczep z sianem i wozenia krow a nie limuzyna

 

 

 

 

Temat bedzie kontynuowany, bo przeciwmgielnym nie odpuszcze.

Jesli macie jakies sugestie elektryczno-mechaniczne - chetnie przeczytam :shock:

Na razie rozwazam przeciwmgielne odpalane z osobnego wylacznika i oddzielny obwod elektryczny, ale moze ktos cos....

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

w tym tygodniu programowanie kompa od nowa

dam znac jakie rezultaty, niestety przyjemnosc w 100% platna

 

instalacja od przeciwmgielnych sprawna - tzn. od komputera do swiatel kable sa OK, przy laczeniu na krotka wszystko dziala

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

i po zawodach

wykasowanie bledow z TIPM i upgrade systemu

(niestety odplatnie)

 

i mozna z powrotem cieszyc sie zoltymi halogenami :D

juz nigdy wiecej nie zaloze tego chinskiego badziewia zamiast zarowek

 

cala zabawa ok.45min i 50ojro w plecy

 

przy okazji warto wspomniec, ze ow modul TIPM (Eeprom) moze byc programowalny wielokrotnie - nie tak jak pisza w necie, jedynie kilkukrotnie

a update'y wychodza dosyc czesto, nawet do 3ciej gen jak moj

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

Jesli to polaczenie jest realizowane przez zlacze OBD (bo pewnie tak wlasnie jest) to sprawa moze byc prostsza niz nam sie wydaje

 

Byc moze wystarczy odpowiedni soft na PC - ktos z forumowiczow ma moze znajomych we Fiacie/Jeepie/Suzuki? :mrgreen:

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.