croochy Opublikowano 9 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 W moim Maleństwie jest coś nakombinowane z podciśnieniami. Czy któryś z posiadaczy cumminsa mógłby zrobić jakieś fotki jak idą wężyki podciśnieniowe, głównie interesuje mnie przewód wychodzący z grodzi po stronie pasażera, sterujący ustawieniem klap dmuchawy. I to gdzie jest wpięty. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 9 Maja 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Popatrze i dam znać, ale dopiero jutro po południu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croochy Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 super W sobotę planowałem się za to zabrać ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 11 Maja 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Wężyk od sterowania klap nadmuchu idzie wzdłuż grodzi w kierunku pompy hamulcowej, po drodze mija trzy trójniki a na końcu wchodzi do takiej puszeczki z wtyczka elektryczna znajdującą się przy błotniku od strony kierowcy. Pierwszy trójnik- wężyk idzie gdzieś w kierunku skrzyni biegów, lub sterowanie podciśnieniem napędów 4x4 Drugi trójnik - wężyk idzie na sterowanie tempomatem trzeci trójnik - wężyk idzie do głównego węża łączącego pompę vacum z serwem hamulcowym. Nie mam aparatu i na razie tylko opis musi ci wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croochy Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 to u mnie jest większa rzeźba niż myślałem :/ Dzięki serdeczne Postaram się to ogarnąć z opisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croochy Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Dzisiaj trochę powalczyłem z wężykami Wróciło sterowanie dmuchawą, tempomatu jeszcze nie sprawdzałem Do skrzyni w przedniej części (okolice belki) idą dwa jeden z trójnika od ściany grodziowej, drugi w tym momencie mam niewpięty bo nie mam pojęcia gdzie powinien iść :mrgreen: Tak więc byłbym wdzięczny za jakieś fotki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 19 Maja 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 ok, zrobię tyle fotek ile się da :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
croochy Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Rób rób, bo mi jeszcze kilka m wężyka zostało :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 20 Maja 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 ten co idzie w kierunku skrzyni trafia na reduktor , tam przechodzi na druga stronę ramy i idzie do przodu w kierunku sterowania zapięcia przedniej półośki, masz u siebie odłączną przednią półośkę (ostatnie zdjęcie) ? Przy grodzi mam jeszcze jeden tak samo wyglądający wężyk, jest to od regulacji twardość amorów, niech cię nie zmyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.