mrB Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Heeelp. Wytargalem ten pieprzony reduktor spod Rama. Nieszczelny jest uszczelniacz na walku napedzajacym wychodzacym ze skrzyni automat. - jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? Ma ktos jakies doswiadczenie w rozkladaniu tego czegos? Sorry za eufemizmy, ale spodziewalem sie wiekszego pomyslunku po Chryslerze, a czasu mam malo... reduktor to NP 246 Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mrB, moze pomoze : http://www.gmfullsize.com/forum/showthread.php?t=161915 Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 moje dwa ulubione obrazki w ciagu ostatniej godziny nie moge oderwac od nich wzroku po prostu i jeszcze tu http://www.makcotransmissionparts.com/mm5/graphics/Catalog-pdf/NP246.pdf Ktos ma doswiadczenie w rozbieraniu takich skrzyn? Bebechy wylaza pojedynczo czy w jakis wiekszych grupach? Miejsca w garazu mi nie starczy jak zaczne je ukladac obok siebie... :lol: Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?: [ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ] mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?: Bo sie deczko pogubiłem :-/ Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 No pewnie ze się go wymienia z zewnątrz, a skąd wiesz ze nie jest padniety ten po stronie skrzyni biegów ? wymien jeden i drugi dla pewności :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?: [ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ] mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?: Bo sie deczko pogubiłem :-/ Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-) Tak, to ten przedni uszczelniacz (070) i na innych schematach tez jest widoczny jako zakladany "od przodu", tylko nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, bo nowy ma lekkie poszerzenie po jednej stronie i za cholere nie przejdzie przez ten otwor od przodu Po czym wiem ze to wlasnie ten? Po kolorze kapiacego oleju :twisted: po tym ze po zdjeciu calosci wyraznie widac na tym simmeringu ze z niego cieknie i po kolorze resztek oleju, ktore tam siedza w zaglebieniach adaptera i reduktora. Oleju w skrzyni nie ubywa od ostatniej zmiany, a bedzie to jakies 12kkm [ Dodano: 2013-04-02, 22:33 ] czy ktos z Was ma moze ten Factory Service Manual GM, taki jak pod linkiem ponizej? mrB, moze pomoze :http://www.gmfullsize.com/forum/showthread.php?t=161915 Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mrB, jestes pewnien, że kupiłeś właściwy uszczelniacz? Bo ten 070 na bank wychodzi bez rozbierania reduktora, trzeba go tylko czymś podwadzić. I tak jak Sebastian napisał, wymien od razu ten w skrzyni, żebyś zaraz znowu nie musiał tego wybebeszać. Zdejmując reduktor mogłeś naruszyć też uszczelniacz w skrzyni. Koszt nieduży, a po co ryzykować ponowne wyjmowanie całego reduktora. No, chyba, że spodobało Ci się dźwiganie tego ustrojstwa :lol: Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 zeby wymienic ten w skrzyni to trzeba go najpierw miec :D to byl ten kit - obejrze go jeszcze jutro na spokojnie, jest szansa ze jest jak mowisz i po prostu w amoku pomylilem uszczelki miejscami :oops: http://www.ebay.com/itm/261178144322?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Mimo wszystko, gdyby ktos mogl popatrzec w manualu dla Tahoe albo Blazera, jak wyglada procedura wymiany tej uszczelki (input shaft seal) dla skrzyni 246 - w GM posluguja sie tez handlowym skrotem NP8 wkladali to m.in do Tahoe i Silverado w 2006 bede wymiernie wdzieczny :2piwo: Bartek Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A sprężynka w tym uszczelniaczu po ktorej jest stronie? Bo na zdjęciu wygląda jakby była po przeciwnej niż to "poszerzenie". Jeżeli tak, to poszerzenie idzie na zewnątrz Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Mi też się wydaje że nei trzeba rozbebeszać reduktora żeby wymienić uszczelniacz. Konstrukcyjnie to bybylo bez sensu rozwiązane. To tak samo jak z uszczelniaczem na silniku i skrzyni, ani jednego ani drugiego nie trzeba rozbebeszać żeby wymienić simmering. Mrb myślę że powinieneś spróbować go podważyć tak jak chłopacy piszą. Ja na twoim miejscu nei rozbierałbym reduktora. A jak już go masz na stole jedź do jakiegos serwisu w kolonii co zajmują się samochodami 4x4 na pewno z miejsca ci pomogą Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 uszczelniacze wymienione, reduktor juz zamontowany z powrotem dodatkowy uszczelniacz (po stronie skrzyni) nawet udalo sie znalezc u dealera obeszlo sie bez rozbierania reduktora dziekuje wszystkim za pomoc, :luz: jutro zmiana oleum w dyferencjalach i wio... Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.