Skocz do zawartości

Potrzebna POMOC - reduktor 4x4 w Ramie 1500 HEMI


mrB

Rekomendowane odpowiedzi

Heeelp.

Wytargalem ten pieprzony reduktor spod Rama.

Nieszczelny jest uszczelniacz na walku napedzajacym wychodzacym

ze skrzyni automat. - jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

 

Ma ktos jakies doswiadczenie w rozkladaniu tego czegos?

 

Sorry za eufemizmy, ale spodziewalem sie wiekszego pomyslunku po Chryslerze, a czasu mam malo...

 

reduktor to NP 246

 

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje dwa ulubione obrazki w ciagu ostatniej godziny

nie moge oderwac od nich wzroku po prostu

 

 

 

NP246.jpg

 

i jeszcze tu

http://www.makcotransmissionparts.com/mm5/graphics/Catalog-pdf/NP246.pdf

 

Ktos ma doswiadczenie w rozbieraniu takich skrzyn? Bebechy wylaza pojedynczo czy w jakis wiekszych grupach? Miejsca w garazu mi nie starczy jak zaczne je ukladac obok siebie... :lol:

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?:

 

[ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ]

mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?:

Bo sie deczko pogubiłem :-/

Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-)

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?:

 

[ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ]

mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?:

Bo sie deczko pogubiłem :-/

Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-)

 

Tak, to ten przedni uszczelniacz (070) i na innych schematach tez jest widoczny jako zakladany "od przodu", tylko nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, bo nowy ma lekkie poszerzenie po jednej stronie i za cholere nie przejdzie przez ten otwor od przodu

 

Po czym wiem ze to wlasnie ten? Po kolorze kapiacego oleju :twisted: po tym ze po zdjeciu calosci wyraznie widac na tym simmeringu ze z niego cieknie i po kolorze resztek oleju, ktore tam siedza w zaglebieniach adaptera i reduktora.

Oleju w skrzyni nie ubywa od ostatniej zmiany, a bedzie to jakies 12kkm

 

[ Dodano: 2013-04-02, 22:33 ]

czy ktos z Was ma moze ten Factory Service Manual GM,

taki jak pod linkiem ponizej?

 

 

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mrB, jestes pewnien, że kupiłeś właściwy uszczelniacz? Bo ten 070 na bank wychodzi bez rozbierania reduktora, trzeba go tylko czymś podwadzić.

I tak jak Sebastian napisał, wymien od razu ten w skrzyni, żebyś zaraz znowu nie musiał tego wybebeszać. Zdejmując reduktor mogłeś naruszyć też uszczelniacz w skrzyni. Koszt nieduży, a po co ryzykować ponowne wyjmowanie całego reduktora. No, chyba, że spodobało Ci się dźwiganie tego ustrojstwa :lol:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby wymienic ten w skrzyni to trzeba go najpierw miec :D

to byl ten kit - obejrze go jeszcze jutro na spokojnie, jest szansa ze jest jak mowisz i po prostu w amoku pomylilem uszczelki miejscami :oops:

 

http://www.ebay.com/itm/261178144322?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

Mimo wszystko, gdyby ktos mogl popatrzec w manualu dla Tahoe albo Blazera, jak wyglada procedura wymiany tej uszczelki (input shaft seal) dla skrzyni 246 - w GM posluguja sie tez handlowym skrotem NP8

wkladali to m.in do Tahoe i Silverado w 2006

 

bede wymiernie wdzieczny :2piwo:

Bartek

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też się wydaje że nei trzeba rozbebeszać reduktora żeby wymienić uszczelniacz. Konstrukcyjnie to bybylo bez sensu rozwiązane. To tak samo jak z uszczelniaczem na silniku i skrzyni, ani jednego ani drugiego nie trzeba rozbebeszać żeby wymienić simmering. Mrb myślę że powinieneś spróbować go podważyć tak jak chłopacy piszą. Ja na twoim miejscu nei rozbierałbym reduktora. A jak już go masz na stole jedź do jakiegos serwisu w kolonii co zajmują się samochodami 4x4 na pewno z miejsca ci pomogą

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelniacze wymienione, reduktor juz zamontowany z powrotem

dodatkowy uszczelniacz (po stronie skrzyni) nawet udalo sie znalezc u dealera

 

obeszlo sie bez rozbierania reduktora

dziekuje wszystkim za pomoc, :luz:

 

jutro zmiana oleum w dyferencjalach i wio...

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.