mrB Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 Heeelp. Wytargalem ten pieprzony reduktor spod Rama. Nieszczelny jest uszczelniacz na walku napedzajacym wychodzacym ze skrzyni automat. - jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? Ma ktos jakies doswiadczenie w rozkladaniu tego czegos? Sorry za eufemizmy, ale spodziewalem sie wiekszego pomyslunku po Chryslerze, a czasu mam malo... reduktor to NP 246 Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisuk Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 mrB, moze pomoze : http://www.gmfullsize.com/forum/showthread.php?t=161915 Quote Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrB Posted April 2, 2013 Author Report Share Posted April 2, 2013 moje dwa ulubione obrazki w ciagu ostatniej godziny nie moge oderwac od nich wzroku po prostu i jeszcze tu http://www.makcotransmissionparts.com/mm5/graphics/Catalog-pdf/NP246.pdf Ktos ma doswiadczenie w rozbieraniu takich skrzyn? Bebechy wylaza pojedynczo czy w jakis wiekszych grupach? Miejsca w garazu mi nie starczy jak zaczne je ukladac obok siebie... :lol: Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?: [ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ] mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?: Bo sie deczko pogubiłem :-/ Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-) Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted April 2, 2013 Administrators Report Share Posted April 2, 2013 No pewnie ze się go wymienia z zewnątrz, a skąd wiesz ze nie jest padniety ten po stronie skrzyni biegów ? wymien jeden i drugi dla pewności :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrB Posted April 2, 2013 Author Report Share Posted April 2, 2013 jest jakis trick zeby to kurestwo wymienic bez wybebeszania calego reduktora? A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?: [ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ] mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?: Bo sie deczko pogubiłem :-/ Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-) Tak, to ten przedni uszczelniacz (070) i na innych schematach tez jest widoczny jako zakladany "od przodu", tylko nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, bo nowy ma lekkie poszerzenie po jednej stronie i za cholere nie przejdzie przez ten otwor od przodu Po czym wiem ze to wlasnie ten? Po kolorze kapiacego oleju :twisted: po tym ze po zdjeciu calosci wyraznie widac na tym simmeringu ze z niego cieknie i po kolorze resztek oleju, ktore tam siedza w zaglebieniach adaptera i reduktora. Oleju w skrzyni nie ubywa od ostatniej zmiany, a bedzie to jakies 12kkm [ Dodano: 2013-04-02, 22:33 ] czy ktos z Was ma moze ten Factory Service Manual GM, taki jak pod linkiem ponizej? mrB, moze pomoze :http://www.gmfullsize.com/forum/showthread.php?t=161915 Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 mrB, jestes pewnien, że kupiłeś właściwy uszczelniacz? Bo ten 070 na bank wychodzi bez rozbierania reduktora, trzeba go tylko czymś podwadzić. I tak jak Sebastian napisał, wymien od razu ten w skrzyni, żebyś zaraz znowu nie musiał tego wybebeszać. Zdejmując reduktor mogłeś naruszyć też uszczelniacz w skrzyni. Koszt nieduży, a po co ryzykować ponowne wyjmowanie całego reduktora. No, chyba, że spodobało Ci się dźwiganie tego ustrojstwa :lol: Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrB Posted April 2, 2013 Author Report Share Posted April 2, 2013 zeby wymienic ten w skrzyni to trzeba go najpierw miec :D to byl ten kit - obejrze go jeszcze jutro na spokojnie, jest szansa ze jest jak mowisz i po prostu w amoku pomylilem uszczelki miejscami :oops: http://www.ebay.com/itm/261178144322?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Mimo wszystko, gdyby ktos mogl popatrzec w manualu dla Tahoe albo Blazera, jak wyglada procedura wymiany tej uszczelki (input shaft seal) dla skrzyni 246 - w GM posluguja sie tez handlowym skrotem NP8 wkladali to m.in do Tahoe i Silverado w 2006 bede wymiernie wdzieczny :2piwo: Bartek Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted April 2, 2013 Report Share Posted April 2, 2013 A sprężynka w tym uszczelniaczu po ktorej jest stronie? Bo na zdjęciu wygląda jakby była po przeciwnej niż to "poszerzenie". Jeżeli tak, to poszerzenie idzie na zewnątrz Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejwitt Posted April 3, 2013 Report Share Posted April 3, 2013 Mi też się wydaje że nei trzeba rozbebeszać reduktora żeby wymienić uszczelniacz. Konstrukcyjnie to bybylo bez sensu rozwiązane. To tak samo jak z uszczelniaczem na silniku i skrzyni, ani jednego ani drugiego nie trzeba rozbebeszać żeby wymienić simmering. Mrb myślę że powinieneś spróbować go podważyć tak jak chłopacy piszą. Ja na twoim miejscu nei rozbierałbym reduktora. A jak już go masz na stole jedź do jakiegos serwisu w kolonii co zajmują się samochodami 4x4 na pewno z miejsca ci pomogą Quote Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrB Posted April 3, 2013 Author Report Share Posted April 3, 2013 uszczelniacze wymienione, reduktor juz zamontowany z powrotem dodatkowy uszczelniacz (po stronie skrzyni) nawet udalo sie znalezc u dealera obeszlo sie bez rozbierania reduktora dziekuje wszystkim za pomoc, :luz: jutro zmiana oleum w dyferencjalach i wio... Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.