Jump to content

Potrzebna POMOC - reduktor 4x4 w Ramie 1500 HEMI


Recommended Posts

Heeelp.

Wytargalem ten pieprzony reduktor spod Rama.

Nieszczelny jest uszczelniacz na walku napedzajacym wychodzacym

ze skrzyni automat. - jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

 

Ma ktos jakies doswiadczenie w rozkladaniu tego czegos?

 

Sorry za eufemizmy, ale spodziewalem sie wiekszego pomyslunku po Chryslerze, a czasu mam malo...

 

reduktor to NP 246

 

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

moje dwa ulubione obrazki w ciagu ostatniej godziny

nie moge oderwac od nich wzroku po prostu

 

 

 

NP246.jpg

 

i jeszcze tu

http://www.makcotransmissionparts.com/mm5/graphics/Catalog-pdf/NP246.pdf

 

Ktos ma doswiadczenie w rozbieraniu takich skrzyn? Bebechy wylaza pojedynczo czy w jakis wiekszych grupach? Miejsca w garazu mi nie starczy jak zaczne je ukladac obok siebie... :lol:

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?:

 

[ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ]

mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?:

Bo sie deczko pogubiłem :-/

Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-)

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

jest jakis trick zeby to kurestwo

wymienic bez wybebeszania calego reduktora?

A to ten uszczelniacz nie jest tak po prostu nabity od zewnątrz :?:

 

[ Dodano: 2013-04-02, 21:58 ]

mrB, na tych schematach to który numera ma ten uszczelniacz do wymiany :?:

Bo sie deczko pogubiłem :-/

Wychodzi mi, że 070. A jeżeli tak, to nie trzeba rozbierac reduktora ;-)

 

Tak, to ten przedni uszczelniacz (070) i na innych schematach tez jest widoczny jako zakladany "od przodu", tylko nie bardzo chce mi sie w to wierzyc, bo nowy ma lekkie poszerzenie po jednej stronie i za cholere nie przejdzie przez ten otwor od przodu

 

Po czym wiem ze to wlasnie ten? Po kolorze kapiacego oleju :twisted: po tym ze po zdjeciu calosci wyraznie widac na tym simmeringu ze z niego cieknie i po kolorze resztek oleju, ktore tam siedza w zaglebieniach adaptera i reduktora.

Oleju w skrzyni nie ubywa od ostatniej zmiany, a bedzie to jakies 12kkm

 

[ Dodano: 2013-04-02, 22:33 ]

czy ktos z Was ma moze ten Factory Service Manual GM,

taki jak pod linkiem ponizej?

 

 

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

mrB, jestes pewnien, że kupiłeś właściwy uszczelniacz? Bo ten 070 na bank wychodzi bez rozbierania reduktora, trzeba go tylko czymś podwadzić.

I tak jak Sebastian napisał, wymien od razu ten w skrzyni, żebyś zaraz znowu nie musiał tego wybebeszać. Zdejmując reduktor mogłeś naruszyć też uszczelniacz w skrzyni. Koszt nieduży, a po co ryzykować ponowne wyjmowanie całego reduktora. No, chyba, że spodobało Ci się dźwiganie tego ustrojstwa :lol:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

zeby wymienic ten w skrzyni to trzeba go najpierw miec :D

to byl ten kit - obejrze go jeszcze jutro na spokojnie, jest szansa ze jest jak mowisz i po prostu w amoku pomylilem uszczelki miejscami :oops:

 

http://www.ebay.com/itm/261178144322?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

 

Mimo wszystko, gdyby ktos mogl popatrzec w manualu dla Tahoe albo Blazera, jak wyglada procedura wymiany tej uszczelki (input shaft seal) dla skrzyni 246 - w GM posluguja sie tez handlowym skrotem NP8

wkladali to m.in do Tahoe i Silverado w 2006

 

bede wymiernie wdzieczny :2piwo:

Bartek

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

Mi też się wydaje że nei trzeba rozbebeszać reduktora żeby wymienić uszczelniacz. Konstrukcyjnie to bybylo bez sensu rozwiązane. To tak samo jak z uszczelniaczem na silniku i skrzyni, ani jednego ani drugiego nie trzeba rozbebeszać żeby wymienić simmering. Mrb myślę że powinieneś spróbować go podważyć tak jak chłopacy piszą. Ja na twoim miejscu nei rozbierałbym reduktora. A jak już go masz na stole jedź do jakiegos serwisu w kolonii co zajmują się samochodami 4x4 na pewno z miejsca ci pomogą

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

uszczelniacze wymienione, reduktor juz zamontowany z powrotem

dodatkowy uszczelniacz (po stronie skrzyni) nawet udalo sie znalezc u dealera

 

obeszlo sie bez rozbierania reduktora

dziekuje wszystkim za pomoc, :luz:

 

jutro zmiana oleum w dyferencjalach i wio...

5.7L ECONOMY PACK

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.