czarnuch3 Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Pomóżcie bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Mam nietypowe felgi w swoim Durango: rozstaw śrub 6x114,3 i otwór centrujący 71,5. Jeśli znajdę już w Polsce felgi z dobrym rozstawem śrub to znowu otwór centrujący jest za maly. Czy ktoś praktykował rozwiercenie otwóru centrującego? Czy nie zmieni to w jakimś stopniu wytrzymałości tej powierzchni? Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 26 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 to zależy ile musisz rozwiercić jak mówimy o 1-3 mm na średnicy to nic im nie będzie jak 1-2 cm to bym się już głęboko zastanawiał Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Różnica to jakieś 5mm na średnicy. Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 moim zdaniem, możesz to przetoczyć spokojnie tylko musisz sobie znaleźć kogoś mądrego do tego z duża tokarką, albo wytaczarką i zanim zacznie roztaczać to trzeba sprawdzić czy po zamocowaniu nie ma bicia kiedyś walczyłem z felgami po takim nie udanym roztaczaniu, skończyło się na jeszcze większym roztoczeniu i wstawieniu plastikowych pierścieni centrujących Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 27 Lutego 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 dać na centrum CNC, wycentrować z obecnego otworu jeśli nie jest jajo i też będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch_gdansk Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Czekam na wyniki. Mam podobny problem z "alusami". Chcę dać roztoczyć otwór centrujący i wprasować tuleję o właściwej średnicy bo średnio mi się uśmiecha zabawa z "plastykowymi" pierścionkami. Cytuj Camaro jest, teraz czas na coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 bo średnio mi się uśmiecha zabawa z "plastykowymi" pierścionkamia co z tym jest nie tak, wiekszosc felg dopasowuje sie do danego rozmiaru wlasnie piescieniami z tworzyw sztucznych - jesli sytuacja jest odwrotna, to jesli juz toczyc to na konkretny wymiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch_gdansk Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Przy grubości około 1mm to praktycznie jednorazówka i zabawa ze ściągnięciem z piasty pierścienia. jak się wymienia tylko "lato-zima" to ok, jak się chce zmieniać koła co chwilę to zaczyna być irytująco. Chcę mieć pewne i trwałe wycentrowanie felgi zwłaszcza że będzie przykręcona na pływających nakrętkach ze względu na różnice w rozstawie otworów w feldze 5x120 i szpilek 5x120,65. Cytuj Camaro jest, teraz czas na coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 różnice w rozstawie otworów w feldze 5x120 i szpilek 5x120,65.??? - felge praktycznie centruja sruby, jak to sobie wyobrazasz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch_gdansk Opublikowano 8 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Normalnie, nakrętki pływające czy śruby to nie jest nowy wynalazek. Działa to bez problemu u wielu ludzi pod warunkiem że felga dobrze siedzi na piaście dzięki odpowiedniej średnicy otworu centrującego fabrycznie lub za pomocą dodatkowego pierścionka. I z tego co mi wiadomo to osadzenie felgi na piaście gra kluczową rolę a nie śruby czy nakrętki. Tak z namacalnego doświadczenia, potwierdzeniem mojej tezy jest większość "dorosłych" ciężarówek. Gdyby nie dobre osadzenie felg (zwłaszcza na bliźniakach) to koła by żyły własnym życiem. I nakrętki bez stożka ustalającego są normą. A chyba w "TIRach" występują trochę większe siły niż w osobówce czy pickupie ;-). Cytuj Camaro jest, teraz czas na coś większego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.