mercg Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 witam , od wczoraj mam problem z przerzuceniem wajchy skrzyni z P na D ,R i pozostale , musze na siłe wrzucic bieg '' D" lub cofanie R ( nie zawsze sie da , po przegazowaniu z oporami przechodzi na inne polozenie :evil: od dwoch dni zapala mi sie rowniez czerwona kontrolka check gauges , ale po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu juz sie nie zapala , dzieje sie tak po dlugim postoju np. jak po nocy , rano jade do pracy . kluczykowanie nic nie wykazuje ... czy ktoryś z kolegow , moze orientacyjnie nakierowac na zrodla mojego wkur :mrgreen: wu ?? Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madpawel Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Check gauges znaczy mniej wiecej spojrz na zegary czyli jak np na chwile spadnie cisnienie lub jest za wysoka temp na silnika itp. Co do przełaczania biegów to moze jakas zmarzlina blokuje wajche... Cytuj Dodge Ram 5.2 1996,podtlenek LPG,body lift 2",magnaflow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Rysiu, grzebałeś się w wysokim śniegu i Ramik zamarzł. Wstaw go do ciepłego lub wejdź pod niego i posprawdzaj gdzie masz lód. Wydaje mi się, że teoria madpawła jest najbardziej prawdopodobna. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 nie wiem czy jest jakis zwiazek , ale dwa dni wczesniej odbralem auto z warsztatu po wybuchu cewki i niestety uszkodzeniu kompa ( 2 lata wczesniej mialem identyczna awarie z tym ze wybuchla inna cewka , ale komp tez byl uszkodzony ) po duzym sniegu nie jezdzilem , ale moze mechanior gdzies pojezdzil , jade w poniedzialek do niego na podpiecie kompa serwisowego , acha , jak juz wrzuce na D , to skrzynia zachowuje sie prawidlowo , poza tym przelaczenie z D na pozostale pozycje odbywa sie bezstresowo ( jedyny problem to przelaczenie z " P" na pozostale , co do check gauges , to wszystkie wskazniki na pulpicie w normie , plyny również , zobaczymy co powie komp serwisowy w poniedzialek @DRUG , @MADPAWEL , mam nadzieje ze Wasze slowa odnosnie lodu sa prorocze ;-) i nie sa tylko uspokojeniem lezacego na łożu smierci , ze to tylko katar :mrgreen: :-P Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Mam taką nadzieję, że tak jest jak pisze madpawel, ale może tez być problem z blokadą skrzyni na P tą która zwalnia skrzynię po wciśnięciu pedału hamulca. Tak czy inaczej wydaje mi się, że to jakaś pierdoła. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 @PIOTERK , ukoiłes moje nerwy , wiec polazlem do garazu odpaliłem silnik ,........................... wajcha z P na pozostale dziala prawiodlowo :mrgreen: masz u mnie ksywe " Kaszpirowski " ;-) Qżwa , czary :-D Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 19 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Czyli jednak lód? No to pomagas dla madpawła, bo on pierwszy to zasygnalizował. :-P Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.