Administrator Sebastian O. Opublikowano 11 Stycznia 2013 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Jeśli wasz Cummins z lat 1991.5-2002 zaczyna znaczyć olejem miejsce parkingowe z okolic silnika, warto zobaczyć czy nie leci gdzieś w pobliżu pompy wspomagania, później ocenić barwę oleju, czerwony (pompa wspomagania), czarny ( olej silnikowy). Jeśli jest to olej silnikowy oznacza że uszczelniacz napędu pompy wspomagania jest do wymiany. Cummins oferuje niezbędny pakiet uszczelek jako kit, numer Cummins 4089742 Ja ten kit kupiłem na eBay koszt zakupy niecałe 18 $ + przesyłka 16,95 $, paczka jako list przyszła w około 7-10 dni. http://www.ebay.com/itm/Dodge-Ram-Cummins-Vacuum-Pump-Seal-Kit-Power-Steering-/140899582576?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D4797449737916692557%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D140899582576%26 Poniżej przedstawiam godzinny film jak wymienić uszczelniacz :mrgreen: oraz linka z zdjęciami cummins forum http://www.cumminsforum.com/forum/94-98-engine/237006-vacuum-power-steering-pump-seal-replacement.html ja obszedłem się bez białych wybijaczy uszczelek na filmiku, wystarczy dopasowana tulejka http://www.youtube.com/watch?v=0moReY8wjL8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.