Jump to content

F250 diesel opinie rady i porady


arczje
 Share

Recommended Posts

Kupię f250 sd z niezadużym przebiegiem, koniecznie 4x4, może być dmc powyżej 3.5ton.

 

a nie odstraszyly Cię problemy z chlodnica EGR, oleju , problem wtryskiwaczy ?

Turbo tez siada

 

Cytat z działu kupię.

 

Gerelanie samochód ma jeździć niezawodnie, latem niema mowy żebym miał czas na jakieś powążniejsze naprawy, więc musi to być pickup bardzo niezawodny. Wybrałem F250, bo mi się podoba wygląd (dodge z lat 2004-06 nie podoba mi się wizualnie tak bardzo jak f250). W tym tygodniu już chciałem jechać po jakiegoś f250. Ale tak jak jeszcze rano byłem pewien tak po tym co napisał Sebastian O, juz nie jestem do końca przekonany...

 

Ktoś ma jakieś miłe albo niemiłe doświadczenia z powerstrokiem?

Link to comment
Share on other sites

Co kolega Sebastan wie o Powerstoke skoro jezdzi ramem :)

Psujesz tylko opinie firmie , która jest najmocniejsza w dislu i w ogóle .

Każda część w każdym aucie może ulec awarii , jeszcze człowiek nie wymyślił nic wiecznego .

Jeżdzę powerstoke 2 lata i zero problemów , nawet stanu oleju nie sprawdzam . W dodatku ma takiego pawera jak żaden benzynowiec o tych gabarytach .

Nie lubię takich wyssanych z palca opini , to tylko chwyt marketingowy konkurencji .

f250 super duty power stroke 6.0 v8

Link to comment
Share on other sites

...Psujesz tylko opinie firmie , która jest najmocniejsza w dislu i w ogóle...

Ford Built Tough :mrgreen: Ale olej to bym mimo wszystko sprawdzał... ;-)

A tak przy okazji:

USA_pickup-truck-sales-chart-2012-year-end.jpeg

USA_2012-year-end-best-selling-vehicles-market-share-chart.jpeg

 

A u nas tylko Skoda i Skoda... :kasztan:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Psujesz tylko opinie firmie , która jest najmocniejsza w dislu i w ogóle .

 

to nie tak :pala:

warto wiedzieć co daną jednostkę "boli" z czym może mieć problemy jeśli ją zaniedbasz, i warto to wiedzieć przed zakupem, ja kupując swojego 16 letniego CTD i nie spodziewałem się cudów, po jeździe próbnej wiedziałem co trzeba wymienić, a w trakcie eksploatacji doszły kolejne części do wymiany, silnik i osprzęt jest tak prosty w budowie że wszystko robię sam albo za pomocą tutoriali. PowerStroke jest bardziej skomplikowany i jeśli ktoś ma zerowe pojęcie o mechanice i sam nic nie zrobi w swoim zakresie to będzie mu ciężko z znalezieniem dobrego i uczciwego serwisu, lepiej uniknąć czegoś takiego jak w linku :evil:

 

http://powerstrokehelp.com/6liter/catastrophic/1of1.asp

Link to comment
Share on other sites

 

A u nas tylko Skoda i Skoda... :kasztan:

A tu pierwsza dziesiątka najlepiej się sprzedających w 2012 roku wszystkich samochodów w USA (nie tylko pickupów) :raca:

 

http://moto.onet.pl/351345,13453077,1,zdjecie.html?node=27

 

Co do powestroke to szukałem nieco info bo uprzednio chciałem kupić F250/F350. Jest to dopracowana konstrukcja. Przeglądałem też biblie Powestroke'a podesłaną przez Marco. Nota'bene strasznie mi się podobała efka Marco, ale niestety troszkę "za stara" była w moim przypadku (sprawy formalno-firmowe a nie osobiste "widzi-mi-się"). Pytałem też mechanika z serwisu amerykańskich samochodów o te silniki i dowiedziałem się, że to dobre jednostki i nie są jakoś szczególnie trudne i drogie w serwisowaniu w porównaniu do innych diesli, jednak ewentualna naprawa czy remont jest cholernie kosztowny. Wszystko trzeba ciągnąć z USA gdzie części do tych silników do tanich nie należą. Jako przykład usłyszałem, że same - jeśli dobrze pamiętam - pierścienie potrafią spłukać właściciela. Porównując to z takim cumminsem, który jest obecny na polskim rynku już długie lata a w europie chyba dekady wypada bardzo niekorzystnie.

Nie chcę robić jakiejś antyreklamy i nie jest moim zamiarem kogoś odstraszyć od ewentualnego kupna efki w dieslu. Wybitnym znawcą tematu też nie jestem. Chciałem się tylko podzielić tym co sam wiem :oops: Dla mnie w sumie wybór byłby prosty - Dodge w Cumminsie albo jakiś naprawdę pewniak Ford z Powerstroke (choć i tak miałbym lekki obawy)

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

witam wszystkich na forum .jestem nowym członkiem.posiadam forda f 350 diesel 6l z 2006.przejechałem tym autem prawie 110000km i nie jest to auto traktowane jak wiekszość tego typu aut do lansu lecz do prawdziwej jazdy.uwazam ze silniki forda są bardzo dobre.jeżeli ktos przestrzega wymian to nie powinien miec wiekszych problemów z tym motorem.mam jakies doswiadczenie z tym silnikiem chetnie pomoge informacją

Link to comment
Share on other sites

witam ,jedyny problem jaki mialem dotychczas z moim fordem to problem z zmienna geometrią w turbinie ale to nic z problemem zimnych wtrysków podczas zimnego odpalania.ale dałem rade.jako tako nie miałem większych problemów.moim skromnym zdaniem silniki są naprawdę bezawaryjne.

 

[ Dodano: 2013-02-03, 20:23 ]

dodam jeszcze że temat egra można śmiało samemu opanować.to znaczy zaslepić jeśli auto nie jest na maksa używane do roboty to nie ma wiekszych problemów z egrem.w tym modelu silnika jest to zbędna rzecz bo auto i tak w polsce spelnia emisje klasy euro"0"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witam Kupiłem Forda F 250 6 L Disel 2007 r.Na razie po śniegu na polu próbowałem.

1 miesiąc mija.Zaznajamiam się z autem,nieżle ciągnie ze zbiornika.

 

[ Dodano: 2013-03-17, 23:14 ]

A tak wogóle to jakie spalanie minimalne może mieć taka 6-litrówka??????????

Pozdrawiam Bogdan!!!

Link to comment
Share on other sites

i tak jest zawsze kupisz auto a potem pytasz o spalanie,kup naware bedzie taniej.zaczekaj do pierwszej awarii.ciekawe co powiesz wtedy.

 

:twisted: Ja to chciałem właśnie napisać :twisted:

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

A tak wogóle to jakie spalanie minimalne może mieć taka 6-litrówka??????????

_________________

 

Co wy tacy jacys jesteście nieuprzejmi :lol:

 

Ja Ci odpowiem. Nie powinien więcej spalić niż 5,88km/0,264 gallon lub mówiąc prosciej 13,83miles per 3,78litre Tak czy inaczej więcej niż Tici, ale mniej niz Kraz.

 

Kup sobie L200 i nie zadawaj takich pytań.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Witam Kupiłem Forda F 250 6 L Disel 2007 r.Na razie po śniegu na polu próbowałem.

1 miesiąc mija.Zaznajamiam się z autem,nieżle ciągnie ze zbiornika.

 

[ Dodano: 2013-03-17, 23:14 ]

A tak wogóle to jakie spalanie minimalne może mieć taka 6-litrówka??????????

 

 

od 13 do 20 l/100 km:

http://www.fuelly.com/car/ford/f-250%20super%20duty/2007

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
witam wszystkich na forum .jestem nowym członkiem.posiadam forda f 350 diesel 6l z 2006.przejechałem tym autem prawie 110000km i nie jest to auto traktowane jak wiekszość tego typu aut do lansu lecz do prawdziwej jazdy.uwazam ze silniki forda są bardzo dobre.jeżeli ktos przestrzega wymian to nie powinien miec wiekszych problemów z tym motorem.mam jakies doswiadczenie z tym silnikiem chetnie pomoge informacją

 

[ Dodano: 2013-04-08, 19:59 ]

Koledzy gdzie kupiić

Filtr powietrza do 6l z 2004 r.I jeszcze jedno pytanie pojawiają mi się lekkie wstrząsy w f-350 przy skręcaniu a wyłączonym przednim napędzie podobni ejest przy hamowaniu.Dzięki za pomoc.Bartek

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Similar Content

    • By Raff1313
      Jest taki zakład w Gliwicach - Art-Mag
       
      Niedokręcony wał napędowy - śruby odkręciły się po dwóch miesiącach.
       
      Niedokręcone klemy,
       
      Niedokręcone śruby koła. Dobrze że się nie zabiłem.
       
      Robili mi cały most, więc teraz nic tylko go rozebrać i sprawdzić czy OK...
    • By Bolec
      Witam
       
      Poszukuję warsztatu, który podjąłby się kapitalnego remontu mojego auta Ford F250 6.0D V8 325 KM, przebieg ponad 200.000 km. Auto posiada zawieszenie do naprawy oraz silnik.

    • By Andrzej54
      Witam, zakupiłem Forda F250 6,6 litra 1982 rok napęd na dwie ośki. Auto ze Stanów, trochę zaniedbane, zacznę od wymiany olei .
      Proszę o określenie jakie oleje lać do silnika, skrzyni automatycznej, reduktora i mostów. 
      Dzięki, nie mam doświadczenie z amerykanami, mam co prawda willysa mb i m38A1 ale to inna bajka.
    • By Silverado 1996 3500 6.5
      Witam ponownie.
      Mam pytanko czy ktos sie moze orientuje jak opdalam na zimnie ( ostatnie dwie noce) silnik ruszy normalnie pare sekund pracuje i nastepuje mocne tluczenie sie wtryskow( bynajmniej na to mi wyglada organoleptycznie) po dwuch sekundach mu przechodzi i juz wszystko idealnie. Pozniejsze odpalanie bez zarzutu. Nowa pompa nowe wtryski. ( wymienione latem, problem zaczal sie ostatnio).
      Za jakiekolwiek pomysly dziekuje z gory.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.