mposy Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 witam! jak w temacie, chcialbym podniesc standardowego silverado zeby budzil respekt jeszcze bardziej niz teraz a ponadto mam dojazd do domu lekko polny i nie chcialbym miec problemow zadnych z tym zwiazanych. zamieniam oponki na wieksze i przydalby sie wlasnie jakis kit zawieszenia. co proponujecie? macie jakas ekonomiczna dobra opcje? z gory dzieki! pozdr! 8-) Cytuj Chevy Silverado K3500 97r Chevy Corvette c3 Stingray 75r "..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madpawel Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zrobic tak zwany body lift czyli podkładki tuleje(ja w ramie dałem 5 cm) pod mocowania budy do ramy, kształtowniki pod mocowanie paki ,to tak pokrótce i najtaniej.Do tego pewnie trzeba zmodyfikować osłone wentylatora chłodnicy,wydłużyć ciegno od zmiany biegów i przerobić mocowania zderzaków. Cytuj Dodge Ram 5.2 1996,podtlenek LPG,body lift 2",magnaflow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek 7.4 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 najłatwiej bez zbędnych komplikacji wstawić podkładki pod sprężyny z przodu a z tyłu dystanse między most a resor , ja tak podnosiłem swoje silverado 3500 na bliżniakach i poszedł w góre 10 cm , łatwo , tylko trzeba rozpinać zawiechę z przodu i odkęcić most z tyłu , cały dzień roboty ale efekt fajny i w miarę tani, oczywiście można też dystansami między budą a ramą ale wiecej komplikacji i roboty Cytuj chevy silverado 7.4 v8 sold pontiac firebird 5.0 v8 chrysler 300c 3.5 v6 dodge ram 4.7 v8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mposy Opublikowano 15 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 ok dzieki Koledzy,a jakis gotowy zestaw liftu? macie cos w garazu?:) Cytuj Chevy Silverado K3500 97r Chevy Corvette c3 Stingray 75r "..trzeba kolekcjonować mocne wrażenia..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 madpawel, body lift nic mu nie da oprocz wygladu, odleglosc ramy od gleby bedzie taka sama, mposy, popatrz sobie tutaj: http://www.rockymountainsusp.com/index.html mysle ze znajdziesz to co ci bedzie potrzebne JA swoj lift so Sierry kupowalem na ebay, za 3 calowy lift placilem ok170$ plus wysylka do polski, teraz planuje jeszcze bosy lift tez okolo 3" i do tego zmiane opon z 33" na 35" no chybva ze sie Sierra wczesniej sprzeda, wtedy zaczne jakis nowy projekt Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madpawel Opublikowano 15 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 madpawel, body lift nic mu nie da oprocz wygladu, odleglosc ramy od gleby bedzie taka sama, t Da bo,wejda wieksze kola i tym samym odległosc ramy od gleby sie zwiekszy a przy lifcie zawieszenia tylko na podkladkach to pare spraw sie komplikuje przesuwa sie przedni most w lewo trzeba i to skorygowac ,zmieniaja sie kąty wałów napędowych co moze powodować dragania itd ,chyba ze kupuje sie kompletny lift za konkretna kwote $$ . Cytuj Dodge Ram 5.2 1996,podtlenek LPG,body lift 2",magnaflow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 16 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 madpawel, body lift nic mu nie da oprocz wygladu, odleglosc ramy od gleby bedzie taka sama, t Da bo,wejda wieksze kola i tym samym odległosc ramy od gleby sie zwiekszy a przy lifcie zawieszenia tylko na podkladkach to pare spraw sie komplikuje przesuwa sie przedni most w lewo trzeba i to skorygowac ,zmieniaja sie kąty wałów napędowych co moze powodować dragania itd ,chyba ze kupuje sie kompletny lift za konkretna kwote $$ . Przy liftach 2-3' nie trzeba nic korygowac, sprawdzone w praktyce. Przynajmniej przy Chevy/GMC, z przodu kupujesz tylko inne klucze do drązkow skretnych , z tylu podkladki pod resory. Co innego lift 6-7", tutaj to juz inna bajka, ale sprobuje to sprawdzic w przyszlym roku :kasztan: Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.