Jump to content

[dodge dakota] 3,9 v6 problem z zapłonem


iras_wroc
 Share

Recommended Posts

Witam, mam taki dziwny problem :/

Autko dakota 3,9 magnum z instlacja LPG.

Mianowicie problem zaczął sie z przyjsciem niższej tem. oraz wiekszej wilgoci.

Wygłada następująco: rano wstaje jade jakies 10-15 minut jest OK. Przewazniej jade dośc dlugo bez zatrzymywania, gdzy stane obroty spdają, niegąsnie, i strzela w kolektory (wydaje mi sie ze wydechwoy). Dzieje sie tak na PB i LPG. Wymieniłem kable WN, świece, kopułke oraz palec i filt powietrza. Dlaje nic, 0 zmian. A co najlepsze ze to dzieje sie jakies 10-20 minut i wraca do normy jest OK. Od samego początku mam uszkodzoną sonde lambde (naktora niemoge sie doczekac), myślicie ze to moze byc jej wina ?. W sumie podejrzewam kilka rzeczy

-sonda

-aparat zaplonowy przestawiony

-cewka

-zawory (wydaje mi sie tutaj sa hydrauliczne, wiec ich sie nieustawia)

 

Najbardziej ciekawi mnie to czemu dzieje sie tak tylko przez chwile.

Dodam jeszcze, ze przy zapalaniu pali rewelacyjnie.

 

PS

czy ma ktos rozpiske ktory gar gdzie podłączyc do kopułki bo tutaj tez mogłem coś pomieszac, chociaz pali dobrze.

 

[ Dodano: 2012-12-06, 09:11 ]

jeszce mam jeden pomyśł. Odłącze aku zeby wprowadzić ustawienia fabryczne, moze to coś pomoże

www.wakeparkwroclaw.pl

www.mototeam.pl

www.wroclove.eu

Link to comment
Share on other sites

PS

czy ma ktos rozpiske ktory gar gdzie podłączyc do kopułki bo tutaj tez mogłem coś pomieszac, chociaz pali dobrze.

Tu masz kolejność zapłonu:

2009-02-22_210652_firing_order.jpg

Sprawdź jeszcze raz cały układ zapłonowy. Skoro problem występuje i na Pb i na LPG i tylko w określonych warunkach to prawdopodobnie właśnie on jest problemem. Skoro wymieniłeś już świece, kable, kopułkę i palec to pozostaje cewka i myślę, że to dobry trop. Odpal auto po zmroku i jak wystąpią objawy to maska w górę i poobserwuj czy gdzieś gołym okiem nie widać przebić.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Ja znalazlem taka rozpiske i wsio jest OK. Problem jest nada a nawet moglbym pow ze jest gorzej, rozlaczylem aku, kom sie zrestartowal, dalem mu pochodzic i dalej to samo. Caly czas obroty lekko wachluja i w tym samym momencie strzaly itd. Sprawdzilem uklad chlodzenia temperatura jest OK, trocheu dlugo sie grzeje bo stojac to jakies 20-25 minut na 90st. Cewka niejest duzym kosztem 100 pre zlotych, ale jeśli to nie to :/

 

[ Dodano: 2012-12-12, 21:27 ]

wiec po wymianie sondy lambda, wszystko jest OK. mam lekkie falowanie na obrotach (ktorych niebylo przed wymiana siwec) ale podejrzewam ze chlopaki z jeleniej gory zle dobrali mi świece :/ zabiore sie za to niebawem, chyba ze macie inne pomysly...dlaczego faluja obroty (lekko) i co jakiś czas spada do 500 (to czuc) na gazie i na benzynie.

post-949-15323756281222_thumb.gif

www.wakeparkwroclaw.pl

www.mototeam.pl

www.wroclove.eu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.