Skocz do zawartości

Ktory najlepszy


mvagusta10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar w nowym roku zakupic pick upa z silnikiem 2 do 2.5 w miare swiezego tak od 2005r. Wazne jest dla mnie aby byl w wygodny, nie typowy traktor i zalezy mi na trwalosci. Troche sie naczytalem o roznych modelach ale to nigdy nie pomoze w zakupie jak opinia uzytkownikow a jako jestem zielony w temacie bardzo bym byl wdzieczny za pomoc w wyborze odpowiedniego pojazdu.

 

Szukam czegos z dobrym silnikiem i zawieszeniem, ktory by spelnial swoja role w miescie na bezdrozach.

 

Co myslicie o nissanie nawarze i Mitsubishi l200??

 

Z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś dwa, trzy lata temu przymierzałem się do zakupu nowego pickupa. Objeździłem wtedy większość z tego, co można kupić w Polsce (poza Isuzu Dmax)

Jeżeli chodzi o wygodę jazdy, ergonomię itd, to jak dla mnie wygląda to tak:

1. VW Amarok - klasa sama w sobie :luz:

Potem długo, długo nic

2. L200 (najdłużej było moim faworytem, dopóki nie pojeździłem Amarokiem :up: )

3. Ford Ranger (poprzedni model, z najnowszym nie miałem jeszcze kontaktu)

4. Nawara

5. Najbardziej traktorowaty Hilux :-/

Co do trwałości to mogę wypowiedzieć się tylko o Hiluxie - traktorowatość ma tą zaletę, że za cholerę nie chce się tam nic zepsuć (teść przez 260 tyś km wymieniał tylko płyny i części eksploatacyjne - nigdy nawet najmniejszej awarii, a on raczej nie dba o auta, tak delikatnie mówiąc)

Ponieważ o używanego Amaroka raczej ciężko, polecam L200, jeżeli wygoda jazdy ma dla Ciebie duże znaczenie ;-)

Ranger mocno z tyłu nie zostaje, ale nie ma opcji na reduktor z centralnym mechanizmem róznicowym, a poza tym jest węższy wewnątrz od L200 - widać, że bazuje na aucie z innej epoki.

A navara to zupełnie jakaś taka nijaka pod każdym względem - ani szczególnie wygodna, ani szczególnie oszczędna :roll:

U mnie skończyło się to zakupem krótkiego Wranglera :mrgreen: :mrgreen:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞