Skocz do zawartości

Ford F 150 (prośba o info)


Kassei

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

POSTOJOWE - świeci się czerwone

MIJANIA - świeci się czerwone

MIGACZ - miga światło czerwone i żółte

HAMULEC - sieci się czerwone i żółte (przy włączonych światłach czerwone świeci się mocniej przy użyciu hamulca)

HAMULEC + MIGACZ - z jednej strony miga czerwone i żółte z drugiej świeci się czerwone i żółte

WSTECZNY - brak

PRZECIWMGIELNY - brak

 

Typowy przykład na pseudo przeróbkę świateł tylnych. Ktoś wstawił we "wsteczne" klosze pomarańczowe żarówki i połączył je z instalacją od czerwonych stop-kierunek (która dla większości amerykańców jest wspólna). Nie wiem jak jest w eFce ale do tej pory w każdym wózku USA z takim systemem tylnych świateł rozwiązuje się to trochę inaczej. Stop od kierunków rozdziela się gdzieś w okolicy pedału hamulca (kłania się wiedza o konkretnym modelu) tak żeby sygnał szedł tylko na kierunki a prąd na stop bierze się od tzw. trzeciego stopu który fabrycznie nie ma nic wspólnego z kierunkami.

Wsteczne dokładasz gdzieś dodatkowo i podciągać kabel z fabrycznych wstecznych a przeciwmgielnego pewnie nigdy nie było i zakładasz instalację od początku.

Pierwszy lepszy elektryk samochodowy powinien dać radę to ogarnąć skoro u siebie (w Pontiacu TS) sam to zrobiłem a jestem laik prądowy.

Pzdr

Camaro jest, teraz czas na coś większego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F150tka ma seryjnie hak. Myślę, że tam zacznę kombinować bo cała wiązka musi przecież iść do gniazdka.

Ale w haku amerykańskim jest tak samo jak w lampach - po amerykańsku ;-)

TUTAJ masz wątek o hakach z opisem instalacji elektrycznej.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę znaleźć chwilę czasu i się tym w końcu zająć. Jeśli nie uda mi się znaleźć sposobu na oddzielenie stop od kierunków to pociągnę je od przednich kierunkowskazów (lub z bocznych lusterek) a stop wezmę zgodnie z radą z trzeciej lampy. Wsteczny pociągnę z wiązki idącej do haka. Przeciwmgielne albo całkiem nowa instalacja i dodatkowy przełącznik albo przypnę je do halogenów.

 

[ Dodano: 2013-01-05, 12:57 ]

Ktoś się może orientuje którędy jest puszczona elektryka na tył w F150 ? Położyłem się pod autem i nic na pierwszy rzut oka nie znalazłem :( Może jakiś schemat ktoś ma ?

 

[ Dodano: 2013-04-24, 14:46 ]

Witam ponownie :-P

 

ostatnio mało bywam na forum, bo trochę słabo u mnie z czasem, ale nadal posiadam F150 i w dalszym ciągu jestem zadowolony. Ze spalaniem sie liczyłem od samego początku, ale jednak chciałbym nawet dla celów czysto informacyjnych obliczyć koszt jeżdżenia fullsize'm :) Od dłuższego czasu staram się "zlitrażować" na gazie eFkę szczególnie teraz przy cieplejszych temperaturach. Kombinowałem z różnymi stacjami, począwszy od firmowych kończąc na "wynalazkach" typu Krab czy Auchan. W zimie udało mi się zejść do 19 litrów (gaz ORLEN) zacząłem jednak tą naszą polską "wiosenna zimą" tankować na tańszych stacjach i spalanie mi wychodziło 21l czy nawet ostatnio 23l. Postanowiłem więc wrócić na Orlena (do stacji mam 2km a 2,37zł za gaz to nie tak drogo). Przed tankowaniem wyjeździłem całkowicie gaz (na stacje dojeżdżałem benzyną) zatankowałem do pełna ..... i tu się zaczyna cała historia.

 

1. tankowanie - butla 90 litrów, weszło 84,57 litra gazu (byłem przy tym)

2. zresetowałem TRIP'a

3. pojechałem do bankomatu, na zakupy i do domu ( w sumie nabiłem 7,6km)

4. wtorek zrobiłem trasę jakoś 104km w jedną stronę

5. wracając zatankowałem na tym samym Orlenie (nawet ten sam gościu mnie tankował), w momencie zatrzymania pod dystrybutorem TRIP pokazywał 216,7km

6. z ciekawości stałem przy dystrybutorze - weszło 29,4 litra gazu

7. zapłaciłem, spisałem km, potem zresetowałem TRIPA i pojechałem do domu

8. wieczorem wziąłem fakturę, karteczkę ze spisanymi km, policzyłem i przeżyłem szok:

 

216,7km = 29,4L

100,0km = X

 

czyli

 

(29,4*100)/216,7 = 13,57

 

Efka mi spaliła 13,57 litra GAZU na 100km!!! :)22 !!! Tutaj moje pytanie - czy to jest możliwe, czy się na Orlenie spierniczył dystrybutor :-? Jechałem na prawdę bardzo ekonomicznie praktycznie non stop tempomat 95km/h (to jest gdzieś 1800rpm). Trasa też super bo DK81->A1->S1, jest po drodze parę świateł, ale starałem się dojeżdżać do nich czekając na zielone i unikać zatrzymywania pojazdu. Paka pusta, zero dodatkowych pasażerów. Ekonomiczna jazda swoją drogą, ale czy takie spalanie jest w ogóle możliwe :) Z innej beczki to uwielbiam się tym autem toczyć tak do 100km/h, nie wiem z czego to wynika bo poprzednimi samochodami jeździłem często nawet dwa razy szybciej (oczywiście na niemieckich autostradach:)).... takie mam wrażenie, że się majestatycznie poruszam i jestem "królem drogi" :lol: :lol:

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

 

Efka mi spaliła 13,57 litra GAZU na 100km!!! :)22 !!! Tutaj moje pytanie - czy to jest możliwe, czy się na Orlenie spierniczył dystrybutor :-?

 

jest opcja, że w orlenie była mała ilość w dystrybutorze i było małe ciśnienie.

Przy większym ciśnieniu podawania gazu może by weszło więcej.

 

imho

jeżeli to możesz wypalaj gaz do końca i zawsze tankuj na fulla.

Podlicz sobie każde tankowanie, zrób takich tankowań z 10 i podlicz średnią, wtedy będzie miarodajnie.

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Efka mi spaliła 13,57 litra GAZU na 100km!!! :)22 !!! Tutaj moje pytanie - czy to jest możliwe, czy się na Orlenie spierniczył dystrybutor :-?

 

jest opcja, że w orlenie była mała ilość w dystrybutorze i było małe ciśnienie.

Przy większym ciśnieniu podawania gazu może by weszło więcej.

 

imho

jeżeli to możesz wypalaj gaz do końca i zawsze tankuj na fulla.

Podlicz sobie każde tankowanie, zrób takich tankowań z 10 i podlicz średnią, wtedy będzie miarodajnie.

Tak zrobię, tyle tylko, że kwestia wypalania gazu do końca może nie zawsze się udać bo robię przeważnie dłuższe trasy :-| W piątek będzie ta sama trasa, ta sama stacja, ten sam dystrybutor i ten sam gościu z obsługi. Prawdopodobnie poniedziałek i wtorek też, więc już jakieś porównanie będę miał :-P

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Efka mi spaliła 13,57 litra GAZU na 100km!!! :)!!! Tutaj moje pytanie - czy to jest możliwe?

Da się? Da się! :-)

To najlepszy przykład jak wiele w samochodach z silnikami o dużej pojemności i z automatyczną skrzynią biegów zależy od stylu i warunków jazdy :-)

"Fizyki Panie nie oszukasz" i stąd przy każdym wciśnięciu gazu te centymetry sześcienne muszą zostać napełnione paliwem. Ale z drugiej strony przy stałej prędkości i płynnej jeździe (właśnie tak do 100 km/h) te silniki mogą się kręcić z niewielkimi prędkościami obrotowymi, a nadal mają wystarczający zapas mocy i momentu :-)

Z innej beczki to uwielbiam się tym autem toczyć tak do 100km/h, nie wiem z czego to wynika bo poprzednimi samochodami jeździłem często nawet dwa razy szybciej (oczywiście na niemieckich autostradach:)).... takie mam wrażenie, że się majestatycznie poruszam i jestem "królem drogi"

Hehehe, mam to samo :-) Uwielbiam patrzeć jak wskazówka obrotomierza w Stangu rzadko kiedy przekracza 1500 RPM, a w świadomości pozostaje fakt, że w każdej chwili można wyprzedzić prawie wszytko co jedzie przed Tobą :-)

..takie mam wrażenie, że się majestatycznie poruszam i jestem "królem drogi"

To się "cruising" nazywa :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w f150 2005 5.4 na trasie Bielsko biała - żory wychodziło regularne 14 :) ogólnie silnik ma ogromny jak na benzynę moment obrotowy wydaje mi się ze gdybym miał dłuższe przełożenia spokojnie dałoby się zmieścić w 12 :) poza tym największa bolączka tych trucków to 4 biegowa skrzynia biegów:(

 

 

po mieście ciężko zejść poniżej 19/18 :) a zima jak targałem kumpla z zaspy na 4x4 to pokazywało nawet 47l :D

2005 Ford F150 5.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko dla chłopaków z okolicy (Bielsko-Żory-Rybnik-Cieszyn-Wisła). Gdzie serwisujecie instalację gazową? Szukam jakiegoś "wirtuoza" w tym fachu ;-) Kogoś kto faktycznie ogarnia zagazowane V8, idealnie jakby takim jeździł i przerobił wszelkie możliwe scenariusze :) Okresowy przegląd mnie czeka i w sumie nie wiem gdzie się udać bo większość "specjalistów" to szarlatani działający na zasadzie "założę Ci gaz->radź sobie sam" :-/ Moja instalacja była zakładana w Piasecznie/Warszawie i mija się z celem jechać ponad 300km na przegląd ;)

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe, mam to samo Uwielbiam patrzeć jak wskazówka obrotomierza w Stangu rzadko kiedy przekracza 1500 RPM, a w świadomości pozostaje fakt, że w każdej chwili można wyprzedzić prawie wszytko co jedzie przed Tobą

 

Hehe, ja nie mam tego problemu bo Sierrka wyprzedza wszystko i pali 30L/100 km LPG :lol: :lol: :lol:

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym podłączyć się do tematu i poprosić o sprawdzenie Forda f150 przed zakupem żeby ominąć niepotrzebne "miny".

 

Jest to Ford F150 2007r., Lariat, 5.4 V8 przebieg 62.000mil w kolorze czarnym. Jest u obecnego właściciela od początku i jest 101% bezwypadkowy.

 

Nie ukrywam że zależy mi na nim ponieważ mój obecny "pickup" crafter nie spełnia moich oczekiwań. Więc może w końcu zakupie wymarzonego efa... :-D

 

Pozdrawiam SIMAX

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

japacz, dzięki wielkie. Próbuje to wszystko rozszyfrować.

Ju łelkam ;-)

Japacz - prośba z VINem - poszło na PM :)

Ale to jakiś "krajzler" jest, a nie Ford :-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.