adamsolberg Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam. Od wczoraj mam w F150 dziwną pracę silnika... Wygląda na to, że nie pracują wszystkie cylindry. Nie równa praca, szarpie podczas jazdy. Pacjent: F150 4.6 2001. Świece wymieniane były z miesiąc temu. Olej w silniku i skrzyni ok. Zapala od razu. I na zimnym silniku jest ok. Gdy zaczyna nabierać temperatury to się właśnie zaczyna cyrk. Co to może być? Kable zapłonowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Tak jak piszesz MKmario, jutro sprawdzę cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 29 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Po prostu ford pozazdrościł MDS'u w Ramie ;-) A na poważnie to sprawdzić świece Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 29 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Hmm... Mimo wszystko najlepiej sprzedającym się pickup'em pozostaje F150 a nie Ram ;) Sprawdzę świece, cewki, przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 30 Października 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ale nie w Polsce :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ford ma najlepszą sprzedaż, jak chyży rój poparcie... :mrgreen: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Mimo wszystko najlepiej sprzedającym się pickup'em pozostaje F150 a nie Ram ;) Tylko dlatego go kupiłeś? Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 30 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Kupiłem bo uwielbiam klimaty US. Do tego potrzebowałem do działalności dużego pickup'a. A F150 zawsze mi się podobały no i akurat ten mój się przytrafił. RAMy są równie świetne. Najlepiej o tym świadczy, że Chuck Norris Nim jeździ ;-) To naturalnie kwestia gustu. Osobiście choruję na F350 w najnowszym wydaniu... Niestety w polskich realiach drogowych nie jest to kusząca propozycja na autko do jazdy na co dzień. Ale to najlepiej ocenią właściciele tych wozów w naszym kraju. W Balicach widziałem nawet F650 pracującego w pomocy drogowej. Wracając do problemu: po podpięciu stosownego oprogramowania wyszło, że 2. cylinder odmawia współpracy. Świece są raczej ok, miesiąc temu zakładane dopiero. Niestety ten elektryk nie bawi się z tym i dopiero na poniedziałek umówiłem się u innego gościa, który się tym zajmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Osobiście choruję na F350 w najnowszym wydaniu... Niestety w polskich realiach drogowych nie jest to kusząca propozycja na autko do jazdy na co dzień. Tym najmniej bym się martwił, będzie duży tylko przez pierwszy tydzień, problem zaczyna się z serwisem motorowni jak coś klęknie. F150 czy Ramów się namnożyło i nie ma problemów z naprawą. Bezpieczniej jednak celować w cumminsa niż powerstroke'a Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 bodano, polać Ci, bo dobrze gadasz. :-D Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Osobiście choruję na F350 w najnowszym wydaniu... Niestety w polskich realiach drogowych nie jest to kusząca propozycja na autko do jazdy na co dzień. Tym najmniej bym się martwił, będzie duży tylko przez pierwszy tydzień, problem zaczyna się z serwisem motorowni jak coś klęknie. F150 czy Ramów się namnożyło i nie ma problemów z naprawą. Bezpieczniej jednak celować w cumminsa niż powerstroke'a Coś w tym jest... Mimo wszystko do czasu wyjazdu z kraju zostanę przy F150. Jak się w ogóle sprawują te motory 6,7 super duty? Przy częstym ciąganiu przyczep itp. na pewno jest to dobre rozwiązanie przez kosmiczną liczbę Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Jak się w ogóle sprawują te motory 6,7 super duty? Było wiele razy o tym na forum,poszukaj i poczytaj. 6.7 nie jest złe, ale jak ma być mało awaryjnie to tylko 5.9-najlepszy wybór. Dziś jakbym kupował to żadne hemi sremi tylko 5.9 cumminsa w mega cabie Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 31 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Dzięki, poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubik Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 kolego sprawdź przewody wysokiego napiecia, cewke albo nawet sama kopułke aparatu zaplonowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 kolego sprawdź przewody wysokiego napiecia, cewke albo nawet sama kopułke aparatu zaplonowego...??? w eFie jest 8 cewek bezposrednio nad swiecami wiec jako takich przewodow wysokiego napiecia tam nie ma, choc... kolega ma 4,6 2001... Mam właśnie tak samo. Sprawdzę cewki w poniedziałek przy podpięciu do kompa. Przez weekend jeżdżę tylko Subaru. Forda wolę nie ruszać w tym stanie w dalsze trasy. [ Dodano: 2012-11-11, 19:03 ] Panowie... Okazało się, że przy wymianie świec ok. miesiąc temu w małym serwisie samochodów amerykańskich w Bystrej faceci urąbali gwint mocowania cewki nad świecą nad drugim cylindrem... Dla niepoznaki przyłapali to na gumowej tulejce i radź sobie pan. Od tego czasu czasem coś szarpnęło i to martwiło już. W pewnym momencie w ogóle jeden cylinder tak jak pisałem przestał pracować... W tedy musiała odpaść cewka ze swojego miejsca. Autko już naprawione, jeździ znów elegancko tak jak przystało na american pickup truck'a. ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.