Linchpin Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jazda z tyłu w takiej kabinie to chyba tylko za karę. Na dojazd brygady do pracy to się nada ale dla rodziny absolutnie. Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 28 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Jak dla mnie to katastrofa. Nawet już podwójna kabina i podróż dalej jak do supermarketu na tylnej kanapie powoduje mały dyskomfort. A w tej krótkiej to dopiero musi być koszmaarne podróżowanie Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrB Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 miejsce na wozenie psa albo tesciowej kumpel zrobil tez w swoim sklad pustych butelek i opakowan, wygodny dostep przy sprzataniu - brak srodkowego slupka i kat otwarcia drzwi dzialaja na korzysc Cytuj 5.7L ECONOMY PACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? W przypadku Tundry kierowałem się wyglądem, bo 1,5 cab wygląda zajefajnie, a już ext cab wygląda jak kupa. A problemów z miejscem nie miałem, bo głównie z tyłu był fotelik dla dziecka :-D Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parthagas Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Mam 1,5 i dla mnie rewelacja, ale wożę obok tylko żonę, a za siedzeniami różne graty. Zresztą zarejestrowałem go na dwie osoby, tył mam zamiar przerobić na półeczki ze schowkami. Zależało mi na dłuższej pace i miejscu z tyłu na plecaczki i inny sprzęt montersko-wyprawowy. Jeśli za jakiś czas będę zmieniał auto, tylko na inne 1,5. Cytuj OPEL CAMPO A 2,5 TD, 4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu? Obrazek Kupiłem 1,5 bo innych nie było :mrgreen: Deska z tyłu mi nie przeszkadza, to nie mój problem tylko ewentualnych pasażerów :mrgreen: Szkoda tylko, że jest podnoszona w całości - przydałoby się podnoszenie części, powiedzmy - połowy, jak jest (chyba) w double cab'ach (?) Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baksu Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 brak bocznego słupka wyraźnie wpływa na sztywność kabiny, podczas jazdy po polskich dziurawych drogach często słychać prace drzwi. ja dzis bardziej zastanawiałbym sie nad pojedyncza kabina i najdłuższą skrzynia ale nie ma takiej wersji w lepszych wyposażeniach jak xlt Cytuj 2005 Ford F150 5.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Gdybym miał kupować obecnie taczkę to wybrałbym 1,5 kabiny + 8,5 stopy pakę. Zaznaczaj jednak iż byłoby to auto wyłącznie do pracy. Jeśli miałoby pełnić rolę auta rodzinnego to za żadne skarby bym nie zrezygnował z pełnej kabiny. Ostatnio miałem okazję porównywać F150 ext cab z crew cab i w tym pierwszym jest tragicznie mało miejsca na tylnej kanapie. Osobiście to bym chyba wolał na pace jechać :lol: Fotelik dla dziecka by się pewnie dało zapiąć, z wątpliwą wygodą dla dzieciaka, ale nosidełko to chyba tylko by weszło przy maksymalnym przesunięciu siedzeń do przodu :-/ Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D :foto: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 17 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Jeszcze nie dokręciłem mniejszej części :-D Będę miał chwilę, to zrobię fotę. ;-) Właściwie, to oprócz dorobienia nowych podstawek (po odkręceniu oryginalnych) - nic nie trzeba przerabiać, wycinać, sztukować... Zawsze można cały ten bajzel odkręcić, wywalić i wrócić do oryginału 8-) A.. I nowa kanapa ma isofix. Przydatne wielce. Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 18 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 A.. I nowa kanapa ma isofix. Przydatne wielce. Moje oryginalne kanapy też miały isofix. Myślałem, że to standard. Dawaj foty, bo sam kiedyś przymierzałem kanapę z Touarega, ale nic z tego nie wyszło. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.