Jump to content

Półtorej kabiny. Dobry wybór czy porażka?


Linchpin
 Share

Recommended Posts

Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu?

 

dodge-dakota-extended-cab-04.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie to katastrofa. Nawet już podwójna kabina i podróż dalej jak do supermarketu na tylnej kanapie powoduje mały dyskomfort. A w tej krótkiej to dopiero musi być koszmaarne podróżowanie

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Link to comment
Share on other sites

Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu?

 

W przypadku Tundry kierowałem się wyglądem, bo 1,5 cab wygląda zajefajnie, a już ext cab wygląda jak kupa. A problemów z miejscem nie miałem, bo głównie z tyłu był fotelik dla dziecka :-D

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Mam 1,5 i dla mnie rewelacja, ale wożę obok tylko żonę, a za siedzeniami różne graty. Zresztą zarejestrowałem go na dwie osoby, tył mam zamiar przerobić na półeczki ze schowkami. Zależało mi na dłuższej pace i miejscu z tyłu na plecaczki i inny sprzęt montersko-wyprawowy. Jeśli za jakiś czas będę zmieniał auto, tylko na inne 1,5.

OPEL CAMPO A 2,5 TD, 4x4

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Pytanie do użytkowników pojazdów z wersją półtorej kabiny/extended cab itd. Czym kierowaliście się wybierając taki typ nadwozia i jak się to wam sprawuje w codziennym użytkowaniu? Widzę to jako jakiś kompromis pomiędzy dł. paki a ilością miejsc siedzących, ale czy ma to sens? Komfort (albo jego brak) w podróżowaniu na takiej desce z tyłu?

 

Obrazek

 

Kupiłem 1,5 bo innych nie było :mrgreen: Deska z tyłu mi nie przeszkadza, to nie mój problem tylko ewentualnych pasażerów :mrgreen:

Szkoda tylko, że jest podnoszona w całości - przydałoby się podnoszenie części, powiedzmy - połowy, jak jest (chyba) w double cab'ach (?)

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

brak bocznego słupka wyraźnie wpływa na sztywność kabiny, podczas jazdy po polskich dziurawych drogach często słychać prace drzwi.

 

ja dzis bardziej zastanawiałbym sie nad pojedyncza kabina i najdłuższą skrzynia ale nie ma takiej wersji w lepszych wyposażeniach jak xlt

2005 Ford F150 5.4

Link to comment
Share on other sites

Gdybym miał kupować obecnie taczkę to wybrałbym 1,5 kabiny + 8,5 stopy pakę. Zaznaczaj jednak iż byłoby to auto wyłącznie do pracy.

Jeśli miałoby pełnić rolę auta rodzinnego to za żadne skarby bym nie zrezygnował z pełnej kabiny. Ostatnio miałem okazję porównywać F150 ext cab z crew cab i w tym pierwszym jest tragicznie mało miejsca na tylnej kanapie. Osobiście to bym chyba wolał na pace jechać :lol: Fotelik dla dziecka by się pewnie dało zapiąć, z wątpliwą wygodą dla dzieciaka, ale nosidełko to chyba tylko by weszło przy maksymalnym przesunięciu siedzeń do przodu :-/

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hm. Wstawiłem dzieloną kanapę, i używalność auta nabrała nowego wymiaru 8-) Od samego początku brakowało mi podnoszenia części tylnej kanapy. No i z nowszych roczników jest jednak trochę wygodniejsza :-D
:foto:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze nie dokręciłem mniejszej części :-D Będę miał chwilę, to zrobię fotę. ;-)

Właściwie, to oprócz dorobienia nowych podstawek (po odkręceniu oryginalnych) - nic nie trzeba przerabiać, wycinać, sztukować... Zawsze można cały ten bajzel odkręcić, wywalić i wrócić do oryginału 8-)

A.. I nowa kanapa ma isofix. Przydatne wielce.

"Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały,

jak do nich strzelano - umierały..."

 

"zrobiłem" != "zleciłem"

 

--

http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.