Jump to content

Ustawienie zbieżności Toyota Tundra 2008r.


Recommended Posts

Witam wszystkich , moze orientuje sie ktoś z was jakie są parametry ustawieńa zbieżności dla autka Toyota Tundra 2008r. lub wie gdzie można by takie parametry znaleść , ponieważ w stacjach diagnostycznych gdzie ustawia sie zbierzność kół ten model auta w katalogu nie wystepuje.Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • Administrators

Tu masz info z 2007 roku, Zbieznosc Tundra 2007

 

P.s

 

Byłem w stacji Fiesta na zbieżność swoim Ramem, Panowie popatrzyli i stwierdzili ze musze miec opinie rzeczoznawcy bo mam nie oryginalne zawieszenie :mrgreen: , Nie chcieli się podjąć, to se kupiłem komplet PKO 4 precyzja Bydgoszcz i sam se zrobiłem :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Będe montował podkładki liftujące na przód o 3" cale i właśnie gdybam czy bede musiał ustawiać zbieżność czy też nie , ale tak czy inaczej musze mieć parametry , też podjade do fiesty i zobaczymy co powiedzą na mojego dzika jesli stwierdzą że nie dadzą rady to uderze do autotrapera tam powinni dać rade w końcu zajmują sie i jeep-ami czy też ram-ami.Pozdro i dzieki za info.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 7 years later...

Witam

Nie chce tworzyć nowego wątku ale mam dziwne objawy w mojej Tundrze 2010r RWD

Mianowicie po przejechaniu jakieś 20tys klm na nowych oponach po ustawieniu zbieżności w serwisie Toyoty bo wcześniej przy 60 samo auto wpadało w poślizg jak popadało mam zjedzone opony z tylu od środka łyse jak kolano .

czy to może być most np krzywy czy jest jakaś regulacja mostu??? 
opony łyse od środka od zewnątrz jak nowe . Przód ok ale teraz znowu mnie rzuca na śliskim . Jadę sprawdzić zbierznosc bo albo znów coś się przestawiło albo  to wina tych łysych od wewnątrz opon z tylu .

Link to post
Share on other sites

Opcji jest niewiele

Wygięte pochwy mostu. Podjedź do kogoś, kto może sprawdzić Ci kąt pochylenia tylnych kół. Tylko pamiętaj, że taki pomiar trzeba zrobić na dobrych oponach - jeżeli warsztat będzie chciał to zrobić na tych zdartych, to proponuję szukać gdzieś indziej. Od biedy możesz sprawdzić sam - potrzebna tylko jakaś dobra poziomnica lub coś podobnego w działaniu.

Wywalone łożyska półosi. Chociaż nie wiem jak bardzo musiały by być zużyte, żeby koła stały pod kątem powodującym takie zużycie opon - raczej byś zauważył.

Zablokowany mechanizm różnicowy (zapięta na stałe blokada, zużyte LSD, o ile jakaś jest, ew zniszczony mechanizm różnicowy) - mogło by zdzierać opony, ale chyba, o ile dobrze pamiętam, raczej na zewnętrznych krawędziach. Za to faktycznie dość łatwo stawało by to bokiem na śliskim.

Regulacji tam na pewno nie ma - jak sama nazwa wskazuje to most sztywny.

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.