Skocz do zawartości

Ustawienie zbieżności Toyota Tundra 2008r.


Shark

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich , moze orientuje sie ktoś z was jakie są parametry ustawieńa zbieżności dla autka Toyota Tundra 2008r. lub wie gdzie można by takie parametry znaleść , ponieważ w stacjach diagnostycznych gdzie ustawia sie zbierzność kół ten model auta w katalogu nie wystepuje.Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc.

Tundra 5.7 V8 Double Cab Limited

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Tu masz info z 2007 roku, Zbieznosc Tundra 2007

 

P.s

 

Byłem w stacji Fiesta na zbieżność swoim Ramem, Panowie popatrzyli i stwierdzili ze musze miec opinie rzeczoznawcy bo mam nie oryginalne zawieszenie :mrgreen: , Nie chcieli się podjąć, to se kupiłem komplet PKO 4 precyzja Bydgoszcz i sam se zrobiłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będe montował podkładki liftujące na przód o 3" cale i właśnie gdybam czy bede musiał ustawiać zbieżność czy też nie , ale tak czy inaczej musze mieć parametry , też podjade do fiesty i zobaczymy co powiedzą na mojego dzika jesli stwierdzą że nie dadzą rady to uderze do autotrapera tam powinni dać rade w końcu zajmują sie i jeep-ami czy też ram-ami.Pozdro i dzieki za info.

Tundra 5.7 V8 Double Cab Limited

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 lat później...

Witam

Nie chce tworzyć nowego wątku ale mam dziwne objawy w mojej Tundrze 2010r RWD

Mianowicie po przejechaniu jakieś 20tys klm na nowych oponach po ustawieniu zbieżności w serwisie Toyoty bo wcześniej przy 60 samo auto wpadało w poślizg jak popadało mam zjedzone opony z tylu od środka łyse jak kolano .

czy to może być most np krzywy czy jest jakaś regulacja mostu??? 
opony łyse od środka od zewnątrz jak nowe . Przód ok ale teraz znowu mnie rzuca na śliskim . Jadę sprawdzić zbierznosc bo albo znów coś się przestawiło albo  to wina tych łysych od wewnątrz opon z tylu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcji jest niewiele

Wygięte pochwy mostu. Podjedź do kogoś, kto może sprawdzić Ci kąt pochylenia tylnych kół. Tylko pamiętaj, że taki pomiar trzeba zrobić na dobrych oponach - jeżeli warsztat będzie chciał to zrobić na tych zdartych, to proponuję szukać gdzieś indziej. Od biedy możesz sprawdzić sam - potrzebna tylko jakaś dobra poziomnica lub coś podobnego w działaniu.

Wywalone łożyska półosi. Chociaż nie wiem jak bardzo musiały by być zużyte, żeby koła stały pod kątem powodującym takie zużycie opon - raczej byś zauważył.

Zablokowany mechanizm różnicowy (zapięta na stałe blokada, zużyte LSD, o ile jakaś jest, ew zniszczony mechanizm różnicowy) - mogło by zdzierać opony, ale chyba, o ile dobrze pamiętam, raczej na zewnętrznych krawędziach. Za to faktycznie dość łatwo stawało by to bokiem na śliskim.

Regulacji tam na pewno nie ma - jak sama nazwa wskazuje to most sztywny.

 

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.