Skocz do zawartości

Ustawienie zbieżności Toyota Tundra 2008r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich , moze orientuje sie ktoś z was jakie są parametry ustawieńa zbieżności dla autka Toyota Tundra 2008r. lub wie gdzie można by takie parametry znaleść , ponieważ w stacjach diagnostycznych gdzie ustawia sie zbierzność kół ten model auta w katalogu nie wystepuje.Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc.

Tundra 5.7 V8 Double Cab Limited

  • Administrator
Opublikowano

Tu masz info z 2007 roku, Zbieznosc Tundra 2007

 

P.s

 

Byłem w stacji Fiesta na zbieżność swoim Ramem, Panowie popatrzyli i stwierdzili ze musze miec opinie rzeczoznawcy bo mam nie oryginalne zawieszenie :mrgreen: , Nie chcieli się podjąć, to se kupiłem komplet PKO 4 precyzja Bydgoszcz i sam se zrobiłem :mrgreen:

Opublikowano

Będe montował podkładki liftujące na przód o 3" cale i właśnie gdybam czy bede musiał ustawiać zbieżność czy też nie , ale tak czy inaczej musze mieć parametry , też podjade do fiesty i zobaczymy co powiedzą na mojego dzika jesli stwierdzą że nie dadzą rady to uderze do autotrapera tam powinni dać rade w końcu zajmują sie i jeep-ami czy też ram-ami.Pozdro i dzieki za info.

Tundra 5.7 V8 Double Cab Limited

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam

Nie chce tworzyć nowego wątku ale mam dziwne objawy w mojej Tundrze 2010r RWD

Mianowicie po przejechaniu jakieś 20tys klm na nowych oponach po ustawieniu zbieżności w serwisie Toyoty bo wcześniej przy 60 samo auto wpadało w poślizg jak popadało mam zjedzone opony z tylu od środka łyse jak kolano .

czy to może być most np krzywy czy jest jakaś regulacja mostu??? 
opony łyse od środka od zewnątrz jak nowe . Przód ok ale teraz znowu mnie rzuca na śliskim . Jadę sprawdzić zbierznosc bo albo znów coś się przestawiło albo  to wina tych łysych od wewnątrz opon z tylu .

Opublikowano

Opcji jest niewiele

Wygięte pochwy mostu. Podjedź do kogoś, kto może sprawdzić Ci kąt pochylenia tylnych kół. Tylko pamiętaj, że taki pomiar trzeba zrobić na dobrych oponach - jeżeli warsztat będzie chciał to zrobić na tych zdartych, to proponuję szukać gdzieś indziej. Od biedy możesz sprawdzić sam - potrzebna tylko jakaś dobra poziomnica lub coś podobnego w działaniu.

Wywalone łożyska półosi. Chociaż nie wiem jak bardzo musiały by być zużyte, żeby koła stały pod kątem powodującym takie zużycie opon - raczej byś zauważył.

Zablokowany mechanizm różnicowy (zapięta na stałe blokada, zużyte LSD, o ile jakaś jest, ew zniszczony mechanizm różnicowy) - mogło by zdzierać opony, ale chyba, o ile dobrze pamiętam, raczej na zewnętrznych krawędziach. Za to faktycznie dość łatwo stawało by to bokiem na śliskim.

Regulacji tam na pewno nie ma - jak sama nazwa wskazuje to most sztywny.

 

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.