Jump to content

Linchpin wita całe zgromadzenie :)


Linchpin
 Share

Recommended Posts

Witam was drodzy forumowicze!

 

Jestem Michał, mam 23 lata, mieszkam w Głogowie. Tam też prowadzimy działalność produkcyjno-usługową ogólnie mówiąc w zakresie reklam, dekoracji, konstrukcji stalowych i metaloplastyki.

Nie posiadam żadnego pickupa :-( JESZCZE NIE! :-D

 

Aktualnie wożę się Oplem Omegą B kombi 2.0l na Pb95. Może, to nie pickup ale często jest w takim charakterze wykorzystawana. Ciągam przyczepę z materiałami i produktami, wożę pełno narzędzi, drabiny, steropiany, elementy stalowe, w tym nie raz się zdarzyło wieść po 3m kątowników i profili, przy zamkniętym bagażniku! :-)

 

Przymierzam się do zmiany samochodu. Zawsze pragnąłem mieć silnego 4x4, (w omedze spaliłem sprzęgło ciągając około półtorej tony :-()a możliwość wykorzystywania takiego samochodu z powodzeniem w ciężkiej pracy sprowadza mnie tutaj :)

O ile w obecnym samochodzie choć zadbanym (przebieg tylko 183 tys), jakoś strasznie bardzo nie boli mnie serce wsadzając brudne narzędzia, worki z cementem, rozpuszczalniki itd. ale w nowym samochodzie ze sliczna np. jasną skorzana tapicerka i wyplakowanymi plastikami jest to nie do pomyślenia!!! Dlatego decyzja o kupnie wygodnego woła roboczego z oddzielną przestrzenią ładunkową :mrgreen:

 

Zarejestrowałem się więc po to aby dowiedzieć się co nieco o tych samochodach z pierwszej ręki i dobrze wybrać :) pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Tego jeszcze do końca nie wiem. Możliwe że coś w granicach 30-50 tyś pln. Póki co nie upieram się przy jakiejś konkretnej marce czy roczniku, a raczej szukam konkretego rozwiązania :)

 

Skoro już zapytałeś to mogę napisać czego oczekuję od samochodu. otóż:

-konstrukcja ramowa

-solidny i niezawodny

-4x4 stałe lub automatycznie załączane z reduktorem, man/aut blokadą dyferencjału, z możliwością jeżdzenia po czarnym na 4wd :)

-możliwość adaptacji zabudowy

-konsensus pomiędzy mocą a ekonomią (może 3l diesel?)

-hak

-co ważne to dł. całkowita do 5,4m (jest niestety ryzyko że będziemy musieli garaż przeznaczyć pod pow. biurową więc może zostać tylko krótki podjazd przed domem :-( )

-zgodnie z powyższym jak i faktem że samochód jednak w większości będzie poruszał się w mieście i trasie, to klasa full-size chyba odpada...

Link to comment
Share on other sites

Amarok ma 7biegową skrzynię z krótką 1ką, więc brak reduktora można by przełknąć :)

Ale w zaplanowym budżecie nie wyrobisz się z amarokiem - auta jest chyba niecałe dwa lata na rynku, a do tanich nie należy ;-)

A z amerykańskiego rynku to tylko full sizy wchodze w grę. Chyba żaden z mniejszych pikapów nie ma centralnego dyfra lub fukcji auto 4x4 :roll:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.