Skocz do zawartości

Linchpin wita całe zgromadzenie :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was drodzy forumowicze!

 

Jestem Michał, mam 23 lata, mieszkam w Głogowie. Tam też prowadzimy działalność produkcyjno-usługową ogólnie mówiąc w zakresie reklam, dekoracji, konstrukcji stalowych i metaloplastyki.

Nie posiadam żadnego pickupa :-( JESZCZE NIE! :-D

 

Aktualnie wożę się Oplem Omegą B kombi 2.0l na Pb95. Może, to nie pickup ale często jest w takim charakterze wykorzystawana. Ciągam przyczepę z materiałami i produktami, wożę pełno narzędzi, drabiny, steropiany, elementy stalowe, w tym nie raz się zdarzyło wieść po 3m kątowników i profili, przy zamkniętym bagażniku! :-)

 

Przymierzam się do zmiany samochodu. Zawsze pragnąłem mieć silnego 4x4, (w omedze spaliłem sprzęgło ciągając około półtorej tony :-()a możliwość wykorzystywania takiego samochodu z powodzeniem w ciężkiej pracy sprowadza mnie tutaj :)

O ile w obecnym samochodzie choć zadbanym (przebieg tylko 183 tys), jakoś strasznie bardzo nie boli mnie serce wsadzając brudne narzędzia, worki z cementem, rozpuszczalniki itd. ale w nowym samochodzie ze sliczna np. jasną skorzana tapicerka i wyplakowanymi plastikami jest to nie do pomyślenia!!! Dlatego decyzja o kupnie wygodnego woła roboczego z oddzielną przestrzenią ładunkową :mrgreen:

 

Zarejestrowałem się więc po to aby dowiedzieć się co nieco o tych samochodach z pierwszej ręki i dobrze wybrać :) pozdrawiam

Opublikowano

Tego jeszcze do końca nie wiem. Możliwe że coś w granicach 30-50 tyś pln. Póki co nie upieram się przy jakiejś konkretnej marce czy roczniku, a raczej szukam konkretego rozwiązania :)

 

Skoro już zapytałeś to mogę napisać czego oczekuję od samochodu. otóż:

-konstrukcja ramowa

-solidny i niezawodny

-4x4 stałe lub automatycznie załączane z reduktorem, man/aut blokadą dyferencjału, z możliwością jeżdzenia po czarnym na 4wd :)

-możliwość adaptacji zabudowy

-konsensus pomiędzy mocą a ekonomią (może 3l diesel?)

-hak

-co ważne to dł. całkowita do 5,4m (jest niestety ryzyko że będziemy musieli garaż przeznaczyć pod pow. biurową więc może zostać tylko krótki podjazd przed domem :-( )

-zgodnie z powyższym jak i faktem że samochód jednak w większości będzie poruszał się w mieście i trasie, to klasa full-size chyba odpada...

Opublikowano

a co na rynku amerykańskim? tam zdaje się jest popularny automatycznie dołączany przód np. Jeep

 

Amarok ma 7biegową skrzynię z krótką 1ką, więc brak reduktora można by przełknąć :)

Opublikowano
Amarok ma 7biegową skrzynię z krótką 1ką, więc brak reduktora można by przełknąć :)

Ale w zaplanowym budżecie nie wyrobisz się z amarokiem - auta jest chyba niecałe dwa lata na rynku, a do tanich nie należy ;-)

A z amerykańskiego rynku to tylko full sizy wchodze w grę. Chyba żaden z mniejszych pikapów nie ma centralnego dyfra lub fukcji auto 4x4 :roll:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Opublikowano
Czy delikatnie sugerujesz mi że mam garaż sobie przesunąć do tyłu? :D

Parkuj pod chmurką - zostanie wolne miejsce w garażu na jakąś inną zabawkę :taaa: :taaa:

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.