Skocz do zawartości

Parę błędów po przeskanowaniu Tritona


milek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko osiem???? E no nie przejmuj się. pewnie to pierdoły, które komp złapał przypadkiem. Zara chłopaki Ci rozszyfrują.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I eF jeździ o własnych siłach z tymi błędami? Bo raczej nie bardzo powinien. A jeśli już to nie za szybko... :-/

W dużym skrócie - wszystkie te błędy wskazują na problem z przepustnicą (ETC - Electronic Throttle Control) i jej komunikacją z komputerem samochodu (PCM - Powertrain Control Module).

Zanim mechanicy wymienią Ci pół samochodu - rozpocząłbym od dokładnego sprawdzenia wiązki przewodów i wtyczek między przepustnicą, a modułem. A potem zacząłbym się rozglądać z kumatym elektronikiem...

 

No ale jeśli eF jednak jeździ, a kontrolka silnika się nie pali to skasować błędy, pojeździć trochę i sprawdzić znowu.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jeśli eF jednak jeździ, a kontrolka silnika się nie pali to skasować błędy, pojeździć trochę i sprawdzić znowu.

 

Ja bym od tego zaczął, bo może wózek nałapał błędów, gdy jakiś partacz zaczął tam grzebać.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po tym badziewiu są możliwe takie błedy?

Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli samochód jeździ, a błędy są nadal. W opisie tego programera, który podlinkowałaś jest napisane, że w prosty sposób można wrócić do ustawień fabrycznych. Zrób to, skasuj błędy i przeskanuj powtórnie.

 

BTW, tunnig elektroniczny wolnossącego silnika benzynowego to moim zdaniem skórka nie warta wyprawki. Wszelkie hasła o "optymalizacji" to marketingowy bełkot, bo zoptymalizowany to on został w fabryce. Wszelkie późniejsze zmiany zawsze odbywają się na zasadzie "coś kosztem czegoś"...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem to gówno ale po odczycie z kompa i próbie wejscia w soft wyskakuje bład i niemozliwosc zmian...

Błędy po skasowaniu pojawiły się na na nowo...

 

[ Dodano: 2012-10-04, 21:48 ]

Chłopaki co z tym zrobić....i te delikatne drgania to pewnie z tym związek mają.....

F-150 2004R 5.4 Triton

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś podobnego miał Drug, albo Bodano (już nie pamiętam) u siebie po odłączeniu BullyDoga. Nie zapisali fabrycznych ustawień i ustawienia z bullyego odczytywane były jako fabryczne. Pisz do nich na prive. Może coś Ci pomogą.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.