mrB Posted September 16, 2012 Report Share Posted September 16, 2012 czy w Ramie 1500 3gen byly oddzielne zestawy klockow na przod i tyl? Jesli tak - na czym polegala roznica? Czy to mozliwe, zeby komplety "na przod" roznily sie ksztaltem od tych "na tyl"? Quote 5.7L ECONOMY PACK Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdAm Posted September 17, 2012 Report Share Posted September 17, 2012 ja to sie jeszcze nie spotkalem, by te same klocki byly na tyl i przod w jakimkolwiek aucie... :roll: Dokładnie jak MKmario, pisze. Wiele aut w życiu widziałem, ale przy hamulcach tarczowych nigdy się nie spotkałem, żeby przednie klocki pasowany do tyłu. Quote DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisuk Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Sprinter 416 ma tyl/przod takie samo, Iveco Daily tez, nr WVA 29121 to dwa przyklady z brzegu Quote Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisuk Posted September 29, 2012 Report Share Posted September 29, 2012 MKmario, niechce mi sie glebiej grzebac w katalogach ale pare ciezarowek tak tez ma :lol: Quote Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.