Skocz do zawartości

RAM do lawety


SIMAX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poszukuje pickupa do tyrania z lawetą na dwa samochody. Czy ktoś z użytkowników jeździ lub jeździł z takim zestawem? Jak się sprawdza taki pojazd z takim ogonem? Czy RAM się sprawdzi do takiej działalności? W USA pickupy służą do ciągnięcia dużych przyczep więc dlaczego nie spróbować w EU...

Dodam tylko, iż z racji prowadzonej działalności potrzebuję dużego pickupa z min 3.5 T na haku po to, aby wykorzystywać go do takich wypraw za granicę po towar...

 

Co o tym myślicie, jakie macie sugestie w tym temacie?

 

Z góry dzięki za odpowiedź. :-)

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ram Ram... eFa szukaj ;)

 

No właśnie mi się też wydaje że ef lub mark lt będzie lepszy...ale wole się doradzić fachowców z forum żeby nie dać ciała... ;-)

ciekawe co na to RAMY... :mrgreen:

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moim Gumisiem ciągnąłem podwójną lawetę z Tweetym, prawie spod Zakopanego. Wszystko odbywało się bez najmniejszego problemu, zarówno podjazdy, jak i wyprzedzanie. Miałem małe problemy z zagrzaniem silnika, ale nie wynikało to z konstrukcji samochodu, tylko z zabitych szlamem chłodnic. Teraz po wymianie chłodnicy klimatyzacji i wyczyszczeniu pozostałych, auto w ogóle nie wie, co to jest wysoka temperatura. Spalania nie pamiętam (kto teraz patrzy na takie drobiazgi), ale nie było tragedii. Laweta podwójna, ładunek co prawda jeden, ale za to tak duży, że ledwie się na tej podwójnej lawecie zmieścił. Poza tym i Gumisiem i benzyniakiem ciągam Kemping o długości 9mb, więc cały skład ma 15mb długości. Idzie jak po sznurku. Przeciętnie latam z prędkością ok. 100km/h a czasami jak mi się spieszy to i 130, też daje radę.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mark lt będzie lepszy...

 

Lepsza będzie tundra limited :kasztan:

 

Miałeś okazję wykorzystać swoją tundre do takiej roboty z podwójna lawetą? Jeśli tak to jakie miała przybliżone spalanie? Na początku poszukiwań stawiałem na tundrę, ale niestety w PL nie ma z czego wybrać. Większość samochodów oferowanych to pojazdy z amerykańskich aukcji. Jest kilka takich firm, które się tym zajmują, tylko że na oferowane auta trzeba czekać i nie ma gwarancji że przypłynie ten ze zdjęcia :-( Na drugim miejscu stawałem Titana, a dopiero od niedawna zainteresowałem się Efem i Ramem. :idea:

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mark lt będzie lepszy...

 

Lepsza będzie tundra limited :kasztan:

 

Miałeś okazję wykorzystać swoją tundre do takiej roboty z podwójna lawetą?

 

 

nie miałem, ale może ten test ci pomoże:

(i nie jest to tendencyjny test producenta, tylko test wg edmudsa)

btw

test amerykański i podaje przyspieszenie i drogę ham. spalaniem się nie przejmują.

 

http://www.youtube.com/watch?v=4uH_qnCCBY0

Był Ram 2500 '97 Magnum

 

Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramem ciągnąłem tę samą lawetę co Misiek. 5.7 V8 doskonale daje sobie rade z wszelkiego rodzaju obciążeniem na haku, ale Cummins jest mniej podatny na zwiększenie spalania. Hemi pod obciążeniem zwiększa spalanie o ok. 30%, podczas gdy CTD ledwo zauważa, że ma przyczepę z tyłu. Ja na Twoim miejscu celował bym w Rama 2500 CTD lub Forda F250 PowerStroke'a. Nasz klubowicz Mudder ma godnego polecenia, z czystą historią i pięknie doposażonego. Z tego co wiem jeszcze nie sprzedał. Daruj sobie Lincolna, Tundrę, F150 czy Rama 1500. To są laleczki do lżejszego ciągania, mimo, że dadzą radę ja bym celował jednak w segment wyżej.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie popieram drug-a, jak do codziennego ciagania to tez bym celowal w 250 lub 2500... moj eF mial juz okazje ciagac duze ciazary i spokojnie dawal sobie rade, ale mysle, ze jak by mial to robic na codzien to zdecydowanie diesel bylby lepszy

 

Wszystko oki, tylko pytanie jest takie czy eksploatacja tego auta mnie nie zeżre, ponieważ z doświadczenia wiem, że z dieslami jest różnie , a szczególnie z tymi nowej generacji. To jakieś turbo padnie, to wtryski, to recyrkulator, to znowu dpf i tak dalej można wymieniać. No i spalanie. Jeździłem Sprinterami, Jumperami i innymi gównami i wiem tylko tyle, że spalanie z lawetą to 12-14l/100km, a komfortu żadnego (kabina 3osobowa). Dlatego wpadłem na pomysł kupna pickupa benzynowego z gazem, żeby nie mieć tyle problemów co z dieslem no i jazda jest przyjemniejsza prawie jak w osobowym aucie... :-D

F150 LARIAT 2007 5.4 V8! Jest POWER - sprzedany...

RAM 1500 SPORT 5.7 HEMI - Teraz jest MOC!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz 5.9 do tego mega caba i bedziesz zadowolony

 

Polecam auto znajomego trochę wykręcone

 

http://otomoto.pl/dodge-ram-mega-cab-slt-cummins-5-9-l-C25238039.html

 

tak wyglądał jeszcze obklejony, ten Dominik uzywał go praktycznie do reklamy http://www.youtube.com/watch?v=BYLwnom8kCU

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dizle to naprawde bardzo dobre jednostki. Jeśli chcesz wydać mniej kasy za dobry i sprawdzony samochód to Ram 2500 II gen 5.9 CTD jest naprawde godny polecenia. Jest tu kilku chłopaków z takimi autami i nic o nich nie piszą oprócz z tego co w nich zmienili dla przyjemności. III gen. 2500 CTD też jest godna polecenia. Zastanawiałbym się mocno nad wyborem 6.7 CTD, bo tam rzeczywiście rządzi ekologia, więc elektronicznego gówna jest więcej, ale o 6.7CTD może coś Seba78 napisze, bo ma takiego. Pamiętaj, że Ram 1500, Tundra, Ford F150 to wg. amerykańskiej klasyfikacji light trucki. Te auta dają sobie radę z takimi przyczepami zdecydowanie lepiej od jakiegoś Patrola, ale docelowo do takich zadań stworzone są pickupy z klasy wyżej. Benzyna V8 super daje radę, ale to dizla stworzyli do ciężkiej pracy. Z II generacji jest jeszcze 8.0 V10 benzyna który również jest stworzony do takich zadań, ale pali jak smok, no i z tego co wiem w Polsce jest tylko jeden i do tego wciąż nie na chodzie.

 

Bierz 5.9 do tego mega caba i bedziesz zadowolony

 

Polecam auto znajomego trochę wykręcone

 

http://otomoto.pl/dodge-ram-mega-cab-slt-cummins-5-9-l-C25238039.html

 

tak wyglądał jeszcze obklejony, ten Dominik uzywał go praktycznie do reklamy http://www.youtube.com/watch?v=BYLwnom8kCU

Jeśli miałbym dziś kupić Rama to tylko w tej wersji.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.