Texo Opublikowano 31 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam wszystkich Przez ostatnie miesiące noszę się z zakupem pickupa 4x4 do holowania przyczep. Zależy mi na autku żwawym z dużą przestrzenią ładunkową (quad+motorek) do 30k PLN. Pod względem ekonomicznym rozsądnie byłoby kupić jakiegoś DIESLA, niestety nienawidzę tych silników i lubię dynamiczną jazdę. W związku z tym postawiłem na coś benzynowego z CHARAKTEREM i pojawił się pomysł na Dodge'a Dakotę. 1)Co myślicie o tym pomyśle i ew. jakiego Pickupa polecicie? 2)Jak wygląda serwisowanie amerykańców w Polsce i czy faktycznie stosowane są śruby calowe? 3)Jakie Pickupy maja <9 0-100[km/h] poza HEMI ;-) Pozdrawiam Przyszły Pickupowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Texo Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Miałem edytować poprzedni post, jednak sporo nikt nie raczył odpisać... Liczyłem, że ktoś będzie w stanie wyrazić swoja opinie, jednak się przeliczyłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 9 Czerwca 2009 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 .... i pojawił się pomysł na Dodge'a Dakotę. 1)Co myślicie o tym pomyśle i ew. jakiego Pickupa polecicie? 2)Jak wygląda serwisowanie amerykańców w Polsce i czy faktycznie stosowane są śruby calowe? 3)Jakie Pickupy maja <9 0-100[km/h] poza HEMI ;-) Pozdrawiam Przyszły Pickupowiec Witam, 1.Dakote odradzam bo mało u nas ich jeżdzi. Wybierz Ramika II generacji, lub Ford F-150 2. Z serwisowaniem nie ma problemu, podstawowe części eksploatacyjne leżą na półkach w sklepie, a w każdym większym mieście są warsztaty które specjalizuja się w amerykańcach. Śróby są i calowe i metryczne. 3. Dodge Ram II generacji z silnikiem 5,9 magnum powinien mieć koło 9 sekund do setki, ma spory apetyt na paliwo, dzwięk silnika V8 bezcenny ;-) Pozdrawiam Sebastian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Miałem edytować poprzedni post, jednak sporo nikt nie raczył odpisać...Liczyłem, że ktoś będzie w stanie wyrazić swoja opinie, jednak się przeliczyłem. Pozdrawiam Ogólnie to dość mały ruch na naszym forum jest, a ja jakoś przeczyłem twój post. Też polecam Rama 1500 2 gen z silnikiem 5.9 magnum. Z częściami nie będzie problemów jak pisał już Sebek, a tym bardziej, że to ten sam silnik co w Jeepie ZJ. Jak Znajdziesz mało używany egzemplarz to powinien spalać w granicach 16 trasa (przy 90km/h) a w mieście 25. Proponował bym jednak sporwadzić ze Stanów... u nas baaardzo ciężko będzie Ci znaleźć takiego Rama w dobrym stanie. Tylko poczekaj jeszcze parę miesięcy aż dolar spadnie poniżej 3zł. Spokojnie możesz go zagazować, ale jeden warunek... musisz znaleźć dobrego gazowanika , bo większość gaziarzy to partacze i tempaki niestety. Ogólnie ładnie się gazują te silniki i nie ma problemów z ich eksploatacją. Czy chcesz wozić quada i motocykl jednocześnie? Bo jeśli tak to szukaj z długą paką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Texo Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Dzięki czyli będzie RAMik poszukiwany. Co do V8 to jestem przyzwyczajony bo pracowałem kiedyś u fana Amerykańców i jeździłem podniesionym Chevroletem Suburban'en lub Caprice. I co do przyspieszenia to jest co zarzucać ale dźwięk fenomenalny :-D A co do gazowania, to jest miejsce na butle pod nadwoziem czy tylko "na pakę" A i ostatnie pytanie: Co w tych autkach najczęściej psuje (albo sprawia najwięcej trudności)? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 12 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Bierz Rama 2gen i tak jak pisze bullterrier szukaj z ta najdłuższą paką (chyba 250cm) Ja żałuję ze własnie z tą długa nie szukałem,mam 198cm a przydała by sie dłuższa :evil: Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 A co do gazowania, to jest miejsce na butle pod nadwoziem czy tylko "na pakę" A i ostatnie pytanie: Co w tych autkach najczęściej psuje (albo sprawia najwięcej trudności)? Pozdrawiam Butla zamiast koła zapasowego pod paką 80 litrów, ewentualnie można usunąć zbiornik paliwa i wsadzić dodatkową butlę zamiast niego a na benzynę pozostawić zrobiony od zera taki mały na 30l, lub, ewentyalnie przebydować wydech i dać butlę równolegle do zbiornika benzyny , tylko po drugiej stronie wału. Natomiast na pace możesz kombinować dowolnie. Hmm ciężko powiedzieć co się najczęściej psuje. To są w sumie dość bezawaryjne samochody i nie posiadają jakiś szczególnie czulych punktó jak na przykład wybuchające silniki w nissanach patrolach , czy rozlatujące się całkowicie silniki diesla w Jeepach cherokee . Jednak silniki magnum 5.9 są dość wrażliwe na małą ilość i zurzyty olej, oraz na przegrzanie więc trzeba zawsze dbać by był właściwy poziom płynów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.