pavlos71 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Witam wszystkich , może ktoś moze cos podpowiedzieć ,ostatnio ramka przy około 3 tys gasnie i trzeba się zatrzymać i odpala na nowo ale trzeba jechać jak dupa a i tak często mi zgasnie z reguły najlepiej nie przekraczać 2 tyś .podłaczaliśmy go pod kompa na serwisie i zero błędów a wczesniej świecił się check i niby była to sonda lambda a wspomnę że ramka jest zagazowana i dzieje się tak na benzynie czy na gazie obojętnie , no i na wolnych odcina zapłon i zdycha przy 4 tyś ale podobno wszystkie tak maja na wolnych ja juz zwariowałem nie wiem co robić moze komputer pada ? może ktoś ma pomysł może jakoś zresetować komputer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 A nie łapie gdzieś lewego powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlos71 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Ale gdzie miałby łapać miedzy filtrem a przepustnicą wszystko oglądałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Może to być walniety zawor EGR koszt zakupu w serwisie około 270 zł Miałem tak samo potrafił sobie zasnąć w czasie jazdy odpalalem i jechał dalej zero błędów natomiast pokazywało błąd sądy lambda. EGR kupowałem w serwisie dodga w Krakowie u Zasady. Pozdrawiam Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlos71 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 kurde to jest jakaś myśl ,dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruum Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dobra myśl z egr-em. Do rozpoznania zaślepić. Czasem przypchany/stopiony katalizator/tłumik może coś takiego dawać. Przy gazie potrafi wkład pękać i kawałki lecą do tłumika i go przypychają. Jest różnica ciepły/zimny silnik? Cytuj Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Delikatny szmer Cumminsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlos71 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Nie ma różnicy czy ciepły czy zimny ,teraz nie miałem czasu się bawić ale ostatnio jak zaczeło to się dziac to nie wyświetlało mi żadnych błedów a dziś widzę że znow się pali to jutro uderzam na serwis go pod kompa podpiąć ,może teraz coś pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.