tritrans Opublikowano 26 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam, mam problem ze skrzynia biegów, a mianowicie wyświetlił mi sie komunikat ze jest zbyt słabe ciśnienie w skrzyni biegów a teraz zauważyłem ze zaczyna ciągnąć od 3 biegu i nie załącza 5 biegu. Czyli jeżdżę tylko na 3 i4 biegu. I w zasadzie nie wiem czy to może być czy jakiś elektrozawór, czujnik lub coś innego może ktoś miał coś podobnego. Czasami wszystko jest w porządku czyli rusza normalnie i przy 110 km/h ma 2000 obr/ min a czasami mu odbija i rusza z trójki i nie załącza 5 biegu. Może ktoś mógł by polecić jakiś serwis automatów taki co naprawi usterek a nie zrobi "regenerację" całej skrzyni za jakieś 4000 zł Dodam ze olej jest wymieniany planowo a teraz dodatkowo wymieniłem olej żeby sprawdzić czy przypadłość minie, ale niestety nie pomogło. Pozdrawiam Tritrans Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 A filtr z olejem też wymieniałeś? Bardzo prawdopodobne że to własnie filtr się rozszczelnił Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Rusza raczej z dwójki a nie z trójki. Dwójka to tzw. master - na tym biegu blokuje się skrzynia w trybie awaryjnym i przełącza tylko na trójkę. 4 i 5 to overdrive, który w trybie awaryjnym nie działa. Jeżeli tak się dzieje to wystarczy zresetować komputer (odłączając akumulator) i skrzynia powróci do normalnej pracy. Oczywiście jest to tylko doraźne rozwiązanie do czasu wyskoczenia kolejnego błędu, więc to chwilowa eliminacja skutku a nie przyczyny. A co do samej przyczyny to obawiam się, że bez komputerowej diagnostyki to możemy się bawić we wróżenie z fusów :-| Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 27 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Hej! Miałem podobny problem ze swoją skrzynką... Zacinające się elektrozawory to dosyć popularna usterka w skrzyniach naszych ramików, zwykle elektrozawory wysiadają przed 100 k mil, moja skrzynka przechodziła generalny remont, wymiana tarczek, elektrozaworów konwertera itp. wszystko dlatego, że miałem wyciek z miski i moja skrzynka pracowała na sucho wcześniej zacinały się elektrozawory co sprawiało, że auto ciężko przerzucało bieg na wyższy, zwłaszcza problem występował kiedy skrzynka wbijała ostatni bieg. W zależności od rodzaju skrzynki, koszt całej listwy elektrozaworów waha się w granicach 1000 - 1600 zł w innych typach skrzyni wiem, że można dokupić elektrozawory osobno. Ja swoją skrzynkę remontowałem w Piszczacu okolice Białej Podlaski dla Ciebie pewnie to kawał drogi ale gościa mogę polecić i poręczyć za niego własną głową, gość naprawiał już masę egzotycznych pojazdów i specjalizuje się tylko w automatach także dość dobrze zna się na temacie a sprowadzenie dla niego nietypowych części z USA to żaden problem nawet do nietypowej skrzyni biegów i szczerze powiem, że w całkiem dobrym czasie. Obstawiam niestety, że siadły tobie elektrozawory w skrzyni biegów, cały przebieg pracy nie jest skomplikowany jedynie skrzynie z auta należy zdemontować także wydaje mi się, że z samymi elektrozaworami poradził by sobie najbliższy serwis od automatów posiadający minimum wiedzy. Co jeszcze może pomóc, to wymienić olej i dolać dodatek (wcześniej również polecony przez Druga) http://allegro.pl/dodatek-do-oleju-lube-gard-atf-protectant-i2512162396.html dodatek dobrze wpływa na zacinające się elektrozawory Rozszczelnienie na misce oleju też jest dużym prawdopodobieństwem dlatego, życzę by wymiana oleju z dodatkiem i filtrem skrzyni była tą przyczyną bo awaria elektrozaworów to już troszkę droższa i dłuższa sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Troszkę już wiem w temacie, wyskakuje błąd P0750 i wtedy skrzynia rusza z 3 i nie załącza 5 dlatego przy 110 km/h zamiast 2000obr/min, mam 2700 obr/min. Ten błąd mówi" przesuń cewkę A" czyli shift solenoid A i to jest wszystko co mi na ten temat wiadomo za Chiny ludowe nie wiem o co biega i chyba nie obejdzie sie bez wizyty u jakiegoś specjalisty. Ale chciał bym najpierw sie upewnić ze to faktycznie coś poważnego a nie jakaś duperela bo wszystkie warsztaty zaczynają od remontu kapitalnego a poniżej 2000zł to nie ma o czym mówić. Może ktoś kojarzy ten błąd P0750 co to może być do wymiany? jak wykasuję błąd jest wszystko OK ale raz to jest 5 km, a raz 40 km . [ Dodano: 2012-08-10, 06:11 ] Już znalazłem, "solenoid blok" to jest ten zestaw elektrozaworów. Co prawda znalazłem jakiś kit do regeneracji elektrozaworów za 199 zł tylko czy to coś pomoże? Czy ktoś przerabiał może walkę z elektrozaworami i może coś podpowiedzieć w tej materi bo u nas koszt około 2000 zł w USA koszt około 240 $ Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 ja to przerabialem,znaczy sie podobny problem(ale nie ten sam)...jestes zmuszony kupic caly solenoid bo one pojedynczo nie sa wymienialne, koszt w stanach z przesylka jakies 1000zl jak tanio kupisz w USA ta czesc :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A kumplowi powiedziałem jak mu poszła skrzynia biegow a właściwie sprzęgło w 4 letnim samochodzie, żeby go oddał na zyletki. A tu proszę 4 latka minęły i skrzyńia do wymiany, oj chyba trzeba do skody wrócić albo pozostaje jeszcze amarok. Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 pozostaje jeszcze amarok :kasztan: :kasztan: :szub: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 wymienic Solenoid Block Pack i dalej cieszyc sie jazda :) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.