adamsolberg Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Witam! Mam dwa pytanka co do F150 (dokładnie X gen.): Co dokładnie robi przycisk OVERDRIVE na dźwigni biegów (zasada działania i funkcja)? Oraz nie wiem czy coś mi nie gra z tempomatem. Czasem działa czasem nie... Przyciski ON i SET ACCEL i tyle? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdAm Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Jeśli masz jakąś rzeźbę z piastami np. pasującą idealnie lecz nie od twojego modelu wtedy tempomat będzie głupieć, tak się u mnie dzieje. Posprawdzaj dokładnie, czy nie ma przy kole wszelkiego rodzaju leczeń izolacją. U mnie już się przyzwyczaiłem ale tempomat mam w zakresach 65km/h do 75km/h potem od 105km/h do 115km/h a dalej rzadko używane powyżej 150km/h :mrgreen: Quote DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
drug Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 OD/OFF Overdrive wyłączony, czyli skrzynia chodzi w trybie bez ostatniego biegu. Stosuje się przy jeździe w mieście, bywa pomocne przy holowaniu przyczepy. Nie hamuje biegami, od tego jest system Tow/Haul, ale tego możesz nie mieć. Quote Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukpo Posted July 24, 2012 Report Share Posted July 24, 2012 Miałem Jeepa i w nim OD/OFF wyłącza tzw. nadbieg. Stosuję się to podczas holowania przyczepy, jazdy pod górę z obciążeniem... Quote Ford F-150 5.4 2005 rok Lift 2.5" 315/70/17 black Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamsolberg Posted July 24, 2012 Author Report Share Posted July 24, 2012 Dzięki Panowie za wyjaśnienie. Z piastami jest wszystko ok... Mam moduł do wymiany, może to od tego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.