Skocz do zawartości

nowy (baran) w stadzie :)


mrB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tym razem juz na serio

 

Ramidlo zakupione - endorfiny nareszcie "znowu w normie"

 

Kwiecien 2006, 53tys mil, 1850h 8-)

w swini i patyku, do tego podgrzewane fotele, ale bez otwieranej tylnej szyby

w silniku ciagle jeszce oryginalny moparowski akumulator

 

przednie lozyska troche wyja powyzej 100km/h, czeka mnie tez wymiana wszystkich plynow organicznych, a potem to sie zobaczy

 

jeszcze foto z ostatniego test-drajwa z artystycznie zalozonymi blachami

tyl.jpg

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje i rzucaj wiecej fotek :)

 

kiedy wlasnie nie mam, te z aukcji zniknely zanim zdazylem zapisac

czeka mnie fotoseszion z muflonem...

 

na razie odkrylem, ze po zamknieciu wszystkiego z centralnego zamka (pilotem) klapka wlewu paliwa jest otwarta i korek od wlewu daje sie spokojnie wyjac :)

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie odkrylem, ze po zamknieciu wszystkiego z centralnego zamka (pilotem) klapka wlewu paliwa jest otwarta i korek od wlewu daje sie spokojnie wyjac :)

No i wszystko jest w najlepszym porządku, tak mają!!!

Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r

Jeep Grand Cherokee 5,2 97r

Chrysler T&C 3,8 05r

 

501788039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jest w najlepszym porządku, tak mają!!!

 

Po tym właśnie można poznać, że to nie chińska podróbka :lol:

 

[ Dodano: 2012-06-05, 22:14 ]

Misiek69, to co ja mam powiedziec

 

Nic nie mów, tylko sprzedaj węglarę i kup Rama :-P

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie mów, tylko sprzedaj węglarę i kup Rama

 

to sie mam cofac ??? no co ty, ja tu kombinuje jak cos jeszcze dokupic ;)

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za linka :)

 

z wydechem to chyba roznie bywa - to auto od kilku lat przechodzilo tuv, wiec trudno powiedziec... pewnie zalezy od diagnosty - z ktorej strony popatrzy :)

podobnie z szybami - wszystkie (przednie tez) sa oklejone ciemna folia, juz kilku lokalesow po kolei zdazylo sie zdziwic, ze to przeszlo i fura dostala znaczek

 

pojechalem dzisiaj po nowe tablice, zostawilem rama na jakims parkingu, kiedy wrocilem zdazyla juz sie przytulic do niego taka kruszynka

normalnie cieplo na sercu sie robi :) :)

 

 

dakotam.jpg

 

wiecej fotek wkrotce - kiedy wreszcie wyjdzie jakies normalne slonce, bo tu gdzie mieszkam jest chyba najwieksza ilosc dni deszczowych w roku w calych Niemczech

 

dziekuje za wszystkie komentarze, nie przestawajcie prosze, grupa psychicznego wsparcia i akceptacji jest bardzo potrzebna, aby utwierdzic sie w slusznoscitego desperackeigo i irracjonalnego kroku jakim bylo kupno monster-trucka :mrgreen:

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także gratuluje nowego autka; fajny, fajny. Chyba jak wszyscy z niecierpliwością oczekuje na więcej fotek.

 

Przyznam się, że odkąd zarejestrowałem się na forum to z dnia na dzień mam coraz bardziej ochotę na Rama on przynajmniej wzbudza respekt na drodze, ale spokojnie skończy się leasing na Hila to pomyśli się o Ramku.

Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa psychicznego wsparcia i akceptacji jest bardzo potrzebna, aby utwierdzic sie w slusznoscitego desperackeigo i irracjonalnego kroku jakim bylo kupno monster-trucka :mrgreen:

 

Bardzo dobrze zrobiłeś - mam nadzieję, że samopoczucie masz lepsze... :mrgreen: :mrgreen:

Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r

Jeep Grand Cherokee 5,2 97r

Chrysler T&C 3,8 05r

 

501788039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje!

 

Pamiętam po światełkach, że był omawiany na forum.

Swoją drogą fajnie wpasowane w zderzak.

Ktoś się napracował by oświetlenie było przepisowe.

Ale co z wydechem?

W Germanii - jak w całej UE - boczny prawy jest chyba niedozwolony...

 

 

W Germanii jest dozwolony wydech na prawa strone tak jak czerwone kierunki z tylu, obrysowki pomaranczowe z przodu i amerykanskie lampy z przodu jak nie ma oryginalnych zamiennikow. Z tym wydechem to nawet sie u nas zmienilo w kraju po nowej ustawie bo w 2010 zmieniono przepisy z:

 

"15) w tłumik wydechu - w odniesieniu do pojazdu napędzanego silnikiem spalinowym; wylot rury wydechowej nie może być skierowany w prawą stronę"

 

na:

 

"15) w tłumik wydechu - w odniesieniu do pojazdu wykorzystującego do napędu silnik spalinowy; wylot rury wydechowej nie może być skierowany w stronę otworów wlotowych urządzeń wentylacji;"

 

Czyli od dwóch lat sidepipy i inne pipy skierowane na prawo są najzupełniej legalne.

 

P.S. I dopiero od dwóch lat nielegalne są ciężarówki używane przez hitlerowców do doraźnego zagazowywania w transporcie :D

 

Może na wypadek spotkania z panami policjantami, którzy nie są na bieżąco warto sobie rozporządzenie wydrukować:http://www.krbrd.gov.pl/prawo/prawo_krajowe_r_war_techn_poj.htm

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Germanii jest dozwolony wydech na prawa strone tak jak czerwone kierunki z tylu, obrysowki pomaranczowe z przodu i amerykanskie lampy z przodu jak nie ma oryginalnych zamiennikow.

Czyli łagodniej niż u nas.

 

Z tym wydechem to nawet sie u nas zmienilo w kraju po nowej ustawie bo w 2010 zmieniono przepisy na:

"15) w tłumik wydechu - w odniesieniu do pojazdu wykorzystującego do napędu silnik spalinowy; wylot rury wydechowej

nie może być skierowany w stronę otworów wlotowych urządzeń wentylacji;"

Tego nie rozumiem.

 

W zeszłym roku na dwóch stacjach diagnostycznych zwracano mi uwagę na

nieprawidłowy (wycelowany w prawo) tłumik. Pewnie nie wiedzieli o tych zmianach.

 

Ale dzięki dejwitt za research.

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj odchwaszczanie komory silnika, nie padalo :)

 

1.jpg

przyjrzalem sie jak rozwiazano swiatla w tym egzemplarzu, z tylu - wiadomo,

kierunkowskazy zamiast wstecznych i 2 dodatkowe lampy pod zderzakiem,

za to z przodu nie ma pozycyjnych :)

zolta listwa na dole zapala sie tylko przy otwieraniu auta z pilota

Herr poprzedni wlasciciel zalozyl tez przeciwgielne w zderzaku - wspomagajac sie (niegroznie) silvertejpem :)

 

 

2.jpg3.jpg

przednia listwa wyglada troche jak pociagnieta tanim sprejem na czarno - nie obchodzi mnie to :kasztan:

 

4.jpg5.jpg6.jpg

jakies obcy niezidentyfikowany element w jednym ze schowkow :mrgreen:

 

 

7.jpg

podgrzewanie 4 liter pasazera

 

8.jpg9.jpg

pod tylna kanapa zadnej rdzy

 

10.jpg

 

 

11.jpg12.jpg13.jpg

jedyne zwisy lakieru jakie udalo mi sie do tej pory znalezc - drzwi kierowcy

 

14.jpg

trzymadlo na napoje w srodkowym pasie - ciekaw jestem co tam bylo przymocowane wczesniej (dziury)

 

15.jpg16.jpg17.jpg

pewna mokra dziurka ... :mrgreen:

 

18.jpg

reduktor

 

19.jpg

zrudzialy srodkowy tlumik

 

20.jpg

misa olejowa skrzyni, ten farfocel ma w rzeczywistosci moze 1,5cm

 

21.jpg22.jpg

oryginalne naklejki na ramie :)

 

weszy.jpg

ostatnie foto - nazywam je "węszący dodż" - jest minimalnie za dlugi wzgledem szopy w ktorej sypia :)

5.7L ECONOMY PACK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze bardzo ładne, jendak rama jak na 50.000 mil jest straszenie przerdzewiała. Nie wiem jak mają koledzy, ale ja mam z września 2006, 80.000 mil i Rama prawie w ogóle nie ma na sobie śladów korozji.

 

Ciekawe podgrzewanie foteli, zawsze myślałem, że włącznik jest na konsoli środkowej.

Ram 5.7 hemi TRX4 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.