Jump to content
gonzzo2004

problemy z moim pic up-em ;/

Recommended Posts

Witam,

Mam pytanie czy ktoś miał taką sytuację że na zimnym silniku nic się nie działo jak się rozgrzał silnik to co jakiś czas na światłach rzucało nim a potem gasł a jak się doda gazu to wtedy nie gaśnie.

Wymieniłem wszystkie filtry i olej silnika i dalej tak się dzieje.

Kolega powiedział że to skrzynia ale ja się nie znam więc potrzebuje pomocy.

 

Auto to Lincoln Mark LT 5,4 l V8, 300 KM; 4-biegowy automat

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jaki masz uklad zaplonowy w caddym ale jesli sa kable moga dostawac przebicia jak silnik uzyskuje temperature wtedy bedzie ci swirowac obroty, ja bym jeszcze sprawdzil czujnik polozenia walu czy wszystko z nim ok. Jak dalej problem by sei pojawial trzeba by podlaczyc auto pod kompa

Share this post


Link to post
Share on other sites

siłnik dostaje za mało paliwa , tez tak miałem a przyczyna był błąd sterownika czasami sie zawiesza w lincolnach, na komputerze wszystko wyjdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites
ale to znaczy że mam sterowniki wymienić

Ta odinstaluj stare, sciągnij ze strony producenta nowe i zainstaluj, jak dalej będzie lipa pozostanie tylko format :-/

 

Przecież to wróżenie z fusów, podjedz na komputer on na pewno zdiagnozuje usterkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

no na razie pod komputer został podpięty skasowane zostały błędy wymieniony jeden bezpiecznik i dalej to samo.

błędy jakie wykazał to tylko brak połączenia deski rozdzielczej z modułami i jakieś światło nie działa nic więcej ;/

 

w poniedziałek podjadę na dłuższą obserwację i chyba go zostawię mam nadzieje że przez weekend nie rozwalę silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites
no na razie pod komputer został podpięty skasowane zostały błędy wymieniony jeden bezpiecznik i dalej to samo.

błędy jakie wykazał to tylko brak połączenia deski rozdzielczej z modułami i jakieś światło nie działa nic więcej ;/

Śmiem twierdzić, że deska rozdzielcza to dość istotny element pojazdu. Mało tego, znam kilka modeli Forda, których po wyjęciu zegarów najnormalniej w świecie nie da się uruchomić... ;-)

Podaj VIN (może być na priv) i numery błedów to za radą Bodano powróżymy trochę z fusów :-)

Mechanizm krokowy???

W sensie, że... prostata? :kasztan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak facet ma chiński komputer to lipa , silnika nie rozwalisz tylko ci na skrzyżowaniu stanie przy hamowaniu i ktoś ci walnie , bez komputera ci mówię , ze to błąd czujnika zasilania paliwem przerobiłem to

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy chiński to nie wiem serwis niby aut amerykańskich w warszawie na Łopuszańskiej podobno dobry i polecany. mam jeszcze jeden polecany więc jutro tam podjadę.

 

nim go podpiąłem wyszło że bezpiecznik padł od kostki serwisowej za 20min pracy zainkasowali 100zł.

 

Taka nowa rzecz na jaką zwróciłem uwagę to podczas postoju (np. na światłach ) wskazówka obrotów silnika lata nie stoi w miejscu wahania nie są duże ale są no i zaczął palić sporo więcej wcześniej średnio 19-20 l/100km a teraz 26-28 l/100km

 

Jutro dam znać co wyszło na innym komputerze, mimo wszystko dzięki wszystkim za pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

są dobrze zamocowane i nie ma nalotów żadnych

 

[ Dodano: 2012-05-27, 22:40 ]

Śmiem twierdzić, że deska rozdzielcza to dość istotny element pojazdu. Mało tego, znam kilka modeli Forda, których po wyjęciu zegarów najnormalniej w świecie nie da się uruchomić... ;-)

Podaj VIN (może być na priv) i numery błedów to za radą Bodano powróżymy trochę z fusów :-)

 

a proszę bardzo vin: 5LTPW18526FJ11848 ale nie podam Ci numerów błędów bo nie zabrałem ze sobą tych kartek co wydrukowali z komputera serwisowego. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

podpięcie pod komputer nie wykazało nic - brak błędów

a okazało się że kilka czujników jest walniętych ale błędów nie pokazuje

 

np. stała temperatura wlotu powietrza 12 sto. Celsjusza

np. komputer nic nie pokazywał przy czujnikach czy jak to się tam zwie lambda

 

szukam dalej dopiero 4 oddam go już na dłużej na razie jest mi potrzebny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
podpięcie pod komputer nie wykazało nic - brak błędów

a okazało się że kilka czujników jest walniętych ale błędów nie pokazuje

A tak z ciekawości to jak zdiagnozowano awarię tych czujników skoro komputer nie wykazał żadnych błędów? Podobnie jakiekolwiek "missfire" czyli wpadanie zapłonów zaskutkowałoby błędem. Navigator i LT są dość mocno nafaszerowane elektroniką, podobnie jak najbogatsze wersje eFa.

Widziałeś, że komputer nie pokazuje żadnych błedów czy tak Ci tylko powiedział ten co robił test? Bo być może "niepokazywanie niczego" jest skutkiem tego, że skaner serwisowy wogóle nie może się połączyć z komputerem samochodu...

Ja osobiście zanim zacząłbym wymieniać po kolei niby uszkodzone czujniki, skupiłbym się na naprawie tego o czym wiemy czyli przywróceniu komunikacji z zegarami i ogólnym sprawdzeniu stanu instalacji elektrycznej skoro auto miało bliski kontakt z drzewem... Może gdzieś jakaś wiązka jest uszkodzona?

Wspomniałeś o kartkach z błędami, które były poprzednio. Znalazły się może? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrzyłem w komputer jak go diagnozowali i przy niektórych rzeczach np. lambda, temperatura wlotu powietrza nic nie pokazuje lub stoi w miejscu.

 

skaner serwisowy połączył się z komputerem bo pokazywał obroty, ciśnienie tylko nie pamiętam w czym ale gostek powiedział że jest za niskie.

 

i tak też zamierzam zrobić najpierw naprawić całą elektrykę i potem będę wymieniał inne rzeczy.

 

tej kartki nie mam i nie znalazłem ale jak był drugi raz podpięty już tych błędów nie było.

 

po 4 się odezwę i dam znać co z nim było albo dalej jest zobaczymy ;/

 

mimo wszystkim dzięki za pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dzień dzisiejszy wiem tyle że to moduł albo czujnik wału rozrządu dalej stoi w serwisie chce by zrobili wszystko.

 

zobaczymy co jeszcze mechanik swój więc nie wciśnie mi kitu że coś jeszcze walnęło

Share this post


Link to post
Share on other sites
na dzień dzisiejszy wiem tyle że to moduł albo czujnik wału rozrządu dalej stoi w serwisie chce by zrobili wszystko.

 

zobaczymy co jeszcze mechanik swój więc nie wciśnie mi kitu że coś jeszcze walnęło

 

I nadal żadnych błędów na kompie? Niemożliwe... Nie chcę nikogo urazić ale myślę, że Twój mechanik szuka na chybił trafił...

Przywrócić komunikację z deską, sprawdzić dokładnie instalację pod kątem uszkodzeń mechanicznych i elektrycznych, a dopiero potem wymieniać cokolwiek. Moim zdaniem potrzebujesz nie mechanika, a dobrego elektryka, znającego się na CAN...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie nie tutaj pojawił się check engine podłączyli i to pokazało że czujnik wału rozrządu padł. Dzisiaj go wymieniają zobaczymy czy będzie chodził normalnie. Wtedy będę dalej działał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.