tritrans Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam I ponownie mam problem (zaczynam żałować że nie kupiłem Toyoty) a może poprostu trzeba kupować nówkę z salonu. mam przejechane 14 000 mil i zaczęła popiskiwać mi pompa wspomagania ukł kierowniczego. Czy ktos orientuje sie jaki powinien przychodzić tam olej bo spróbuję najpierw wymienic olei i przepłukać układ czyli przekładnię kierowniczą i chłodniczkę.Moze to cos pomoże bo wygląda to tak jak by sie zacierała a ilej co prawda jest czysty i koloru czerwonego ale czuć tak jak by przypalonym. samochód miał wymieniana końcówke i drążek kierowniczy po wypadku być może że też była wymieniona przekładnia a nie była za bardzo czysta. W modelu 2008 przekładnia jest podobno inna jak w modelach z lat poprzednich a napewno inne sa końcówki drążków oraz drążki w serwisie to koszt kompletu około 2400 zł i czas oczekiwania około miesiąca. jeśli ktoś posiada jakąs wiedzę na temat pompy wspomagania był bym wdzięczny, czyli ile może kosztować i czy jest mozliwośc regeneracji. Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Może to już czas pomyśleć o czymś lepszym.. .... ... .... ... ... np o ramie 2 gen :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 a który rok i jaki przebieg :?: Cytuj życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engel Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Witam, ja ta operacje wykonywałem okolo 2 miesiecy temu w roczniku 2006. Próbowałem regeneracji, ale w normalnym zakładzie okazało się że nie sposób dobrać elementy zamienne, natomiast w innym koszt regeneracji os 1000 PLN w góre. Nowa pompa w serwisie dodge'a - około 900 PLN (dokładnie nie pamiętam). Wymiana.... 15 minut :-) bez problemów, samemu. Olej - ja wlałem castrola ATF III (ponoć najlepszy) wcześniej - też próbowałem przepłukać układ na ATF I i chodziło jeszcze gożej. pozdr. g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 15 Lipca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 To znaczy ze zaczyna siadac,jezdzic mozna ale krecic kołem kierownicy w miejscu to koszmar, ja do tego stopnia miłem padnietą ze zeby skręcic kołami w miejscu wrzucałem " P " dodawałem gazu zeby w pompie zwiekszyło sie cisnienie i wtedy kreciłem :-P Kupiłem uzywke z 2008r. za 350zł i padła po miesiacu. Znalazłem warsztat gdzie wszystko mi sparawdzili,chłodnice węze, podczas sprawdzania wezy w które wpuscili sprezone powietrz z drugiego konca cos wystrzeliło do kanału,grom wie czym było zapchane ale było. Goscie zawiezli pompe do regeneracji za która zapłaciłem 400zł i dostałem pisemna roczna gwarancje (podobno zregenerowana jest zywotniejsza) Chodzi idealnie :-D Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 15 Czerwca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 pdaj ten wrsztat gdzie regenerowałś pompe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Jakie macie objawy kończącej się pompy? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 16 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Spróbuj wlać ceramizer - za 60,00 PLN odroczysz na jakiś czas regenerację. http://www.ceramizer.pl/content/view/30/42/#Ceramizer%20do%20hydraulicznego%20uk%C5%82adu Miałem podobnie w Golfie - wystarczyło na niecały rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 17 Czerwca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 zaczeła wyć w przeciągu 5-10 minut po pierwszym odpaleniu i zalaniu olejem. podejrzewam że pracowała na sucho bo olej poszedł w obieg i zabrakło go do dalszej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tritrans Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Proponuje nie kombinować nowa pompa ze zbiorniczkiem koszt około 850 zł w serwisie ale proponuje od razu przepłukać cały układ i chłodnice. Regenerowana kosztowała mnie 300 zł Firma LAUBER ze SŁUPSKA nawet dorobili mi koło pasowe które jest plastikowe. Warto zadzwonic do Poznania do Firmy USA Parts tel 662 950 836 mozliwe ze załatwia taniej u nich kupuje wszystko, olej filtry,klocki,tarcze,piasty maja mozliwośc dopasowania części po nr VIN Pozdrawiam Tritrans Cytuj Nie możesz zatrzymać żadnego dnia , ale możesz go nie stracić !!! Ford kuga 2,0 '15 Opel vivaro 2,0 '11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.