Skocz do zawartości

Motanie L200


Natryskowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

planujemy wystartować w Marocco challenge.

Obecnie poszukuję pojazdu, mam na to maxymalnie 19tys zł

Pickup musi spełniać pewne kryteria czyli zarejestrowany na ciężarowe, 5 osobowy i zakup na fakturę. Auto zostanie u nas w firmie po imprezie.

Ogólnie nie chce żadnego D22, D21 jest dużo bardziej prostszy. Hilux drogi a L200 coś już można wybrać.

Niestety nie możemy kupić żadnego potwora typu Ram czy Tundra, więc skupiam się na poszukiwaniach na bardziej europejskich pojazdach z Japonii.

 

Bardzo chętnie przyjmę wszystkie porady jak i co później przygotować, co ze sobą zabrać na rajd.

Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia offroadowego.

 

Pojazd z pewnością będzie miał na sobie dużo LINE-X'u o ile nie będzie pokryty cały :)

 

Póki co znalazłem dwa pojazdy którę mógłbym zakupić:

http://allegro.pl/mitsubishi-l200-super-stan-off-road-i2238998921.html

(jest faworytem) (Rzeszów)

 

http://otomoto.pl/mitsubishi-l200-C23513505.html (Wa-wa)

 

Jeśli ktoś byłby w stanie podjechać i obejrzeć te pojazdy byłbym wdzięczny. Niestety na Dolnym śląsku nie ma nic ciekawego.

 

I trzeci:

http://otomoto.pl/mitsubishi-l200-2-5tdi-pickup-5-0s-paka-oplaco-C22309279.html

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jonko, super! Byłbym Ci bardzo wdzięczny.

Rozmawiałem dziś z paroma mechanikami odnośnie L200 i każdy je chwalił odnośnie niezawodności i żywotności. I tak jak przypuszczałem-im starsze tym lepsze :)

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

MKmario też tak właśnie myślałem, że cóż ja tam zdziałam jakimś starym pojazdem.. ale z drugiej strony tam są w większości szutry i kamyczki a reszta to przygoda ;)

 

I wiecie jak to jest.. ten kto nie wie,że sie nie da to on to zrobi :)

 

Wczoraj oglądałem to wozidło:

http://otomoto.pl/mitsubishi-l200-C23928806.html

 

Ogólnie cena przystępna, w miare rama bez korozji ale przy normalnej jeździe do 3tyś obr. puszczał całkiem sporą czarną chmurke. I troche się boje.. może wystarczyłoby zrobić końcówki wtrysków ale, zawsze jest jakieś ale przy używanym aucie.

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

L200 96/2000 będzie bez reduktora ES czyli włącznie / wyłącznie napędu równa sie zatrzymywanie do zera. L200 po 2000 roku po face liftingu będzie wyposażone w reduktor ES i często w 100 % blokadę tylnego mostu.

 

L200 96/2000 mam 100 konny motor z mechanicznie sterową pompą wtryskową. L200 po 200o roku wyposażone jest w 136 konny motor z elektronicznie sterowną pompą wtryskową.

 

W budżecie uwzględnij pakiet startowy filtry oleje na pewno rozrząd ponieważ 2.5 litrowy turbo diesel 4D56 ma bardzo kolizyjny rozrząd. Podpora wału pędnego w autach z dużym przebiegiem często bywa do wymiany. Nie chce Cie straszyć ale kupno wyeksploatowanego nie serwisowanego auta może się równać dobrych kilka tysięcy na dzień dobry , dobrych kilka ;-)

 

[ Dodano: 2012-04-30, 13:20 ]

W zależności od Twojego temperamentu za kierownicą i tak największym wydatkiem będzie zawieszenie. Nie mniej jednak przed wyjazdem należałoby wymienić wszystkie sworzenie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, wspornik drążków oraz każdy z tych elementów mieć w zapasie. Do tego po jednej półosi napędowej, dwa komplety klocków hamulcowych i parę filtrów powietrza. Wlot powietrza Safari Snorkel z filtrem cyklonowym byłby wskazany.

 

Tyle kilometrów po tamtejszych szutrach, wybojach zamorduje amortyzatory, stary nie daj boże klepany resor może pęknąć. Piętą achillesową przedniego zawieszenia w L200 jest mały skok zawieszenia. Wahacz górny ma po 5 centymetrów do odboju górnego i dolnego. Moim zdaniem koniecznym jest wymiana drążków skrętnych na wzmocnione. Wzmocniony drążek skrętny utwardzi prace zawieszenia, zniweluje efekt dobijania zawieszenia czy nurkowania auta podczas hamowania. Do tego zrobiłbym mocowanie na drugi amortyzator.

 

Tylna oś – przemyślałbym przerobienie tylnego zawieszenia na sprężynę identycznie jak jest w Pajero II i na tych samych komponentach. Dla czego ?? Sprężyna znacznie lepiej wybiera w terenie i jest znacznie tańsza. Komplet resorów Old Man Emu + tuleje poliuretanowe + śruby U Bolt = około 2.500 zł. Komplet nowych wzmocnionych sprężyn tylnych Dobinsons od Pajero II +200kg kosztuje około 650 zł. Dwa kute wahacze wzdłużne od Pajero II 200 zł + nowe tuleje + drążek Panharda. Cena ,, maneli’’ nie przekroczy 1.000 zł + robota…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eskapada dzięki za info.

Sporo rzeczy trzeba będzie przemyśleć a co najważniejsze przeliczyć kase :)

Z pewnością do Was podjadę jak już zakupię pojazd.

 

Znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/mitsubishi-l200-2000r-idealny-polish-expedition-i2306041907.html

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na Miśkach ale - jak na ilość naklejek, którą ma na sobie - to na zdjęciach całkiem nieźle wygląda. Zakładając, że wziął udział w choćby połowie tych imprez, którymi jest oklejony :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na Miśkach ale - jak na ilość naklejek, którą ma na sobie - to na zdjęciach całkiem nieźle wygląda. Zakładając, że wziął udział w choćby połowie tych imprez, którymi jest oklejony :mrgreen:

 

Biorąc pod uwagę rozmiar, klasę opon oraz to że auto ma fabryczne chlapacze to raczej nie było ciężko eksploatowane

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a co z Ramem... nie spodziewalem sie,ze padnie to pytanie.

Jak wyglada moj zasieg pojazdy made by usa z v8 max do 20tys zl i koniecznie 4x4?

Przejedzie przez marroco?

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z Ram'em za 20tyś. zł może być problem zwłaszcza, że musi być to wersja 4x4.

Za tą cenę dostaniesz tylko wersję z roczników 1996-2000 (nie wiem która to seria) na otomoto są 4 sztuki chyba wszystkie miały V8 ale żaden 4x4.

 

Moim zdaniem mając budżet 20tyś. zł na samochód powinieneś celować w L200, Navar'e czy Hilux'a.

 

http://otomoto.pl/mitsubishi-l200-C23257325.html

http://otomoto.pl/nissan-pickup-C23789662.html

 

Albo coś takiego :twisted: : http://otomoto.pl/ford-f350-C24200404.html

Gdy deszcz pada a wiatr wieje. Słychać Hiluxa jak rdzewieje. :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natryskowe, przejedziesz bez problemu. Całość rajdu jest po nawierzchniach twardych. Jest jeden dzień, gdzie jest odcinek po wydmach, ale nie musisz tam jechać. Choć sam wiem że nie po to się jedzie na ten rajd, żeby po wydmach nie polatać.

 

Reasumując

 

Jeśli odpuścisz wydmy, to napęd na tył wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara generacja Rama to jednak chyba nie najlepszy pomysł.. rozmawiałem z właścicielem 6szt Ramów i mówił, żeby najlepiej kupić benzyne 2006-2008 jeśli chce go do off-roadu. A te marne 20tys zl nie wystarczy :-|

Także dalej szukam L200. Najlepiej byłoby chyba kupić takiego za 15tys zł i włożyć w niego 10tys zł i będę wiedział co mam.

Priorytetem jest auto z klimatyzacją. Jak natryśniemy na niego całego z 2mm LINE-X 'u i będzie to kolor czarny to w środku będzie istna sahara i wcale Marocco nie będzie potrzebne :lol:

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

nie wiem ile czasu zostało ale, ja wybrałbym nowego pickupa L200 lub D300 takiego golaska tylko z klimą, cenowo poniżej 100 tys zł brutto, wziął go oczywiście w leasing, zrobił 1 wpłatę 1% , resztę kasy na doposażenie i linex, miałbyś democar i nowe auto w wyjazd.

całkowitą ofertę zamknąłbyś w 113% (leasing 3 lata)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dawno sie w temacie nic nie dzialo bo czas nie pozwalal na szukanie auta a i troche sie zniechecilem jak sie okazywalo. ze co auto to wieksza rdza.. 

Prawdopodobnie we wtorek bede ogladal nastepnego l200. 

Postanowilem kupic taniego byle z klima i oczywiscie zeby sie buda trzymala do ramy. 

Nowy pickup mi nie potrzebny. Stare auta sa solidniejsze i maja swoj charakter. A i finansowo nie chce sie wiazac z firma leasingowa ;-)

 

Uwaga,uwaga!

Jest wkońcu, L200 z 2002 z klimatronikiem, wersja "american sport" :-D więc jakieś nawiązanie do waszych ramów z USA też jest :lol:

Zakupiony przypadkowo z Włocławka, każda śróbka oryginalna, bezwypadkowy, zabudowa paki oryginalna i jakieś chromo rurki na pace i przed zderzakiem.

Dostałem jeszcze gwarancje 1,5 roku na turbo bo jest nowe. Przebieg 217tys, wyglada na oryginalny.

Niestety tuż po kupnie pękła rurką gumowe pod turbem i nie mogę się nawet przejechać po odbiorze.. Przypuszczam, że zostało coś zaniedbane podczas wymiany turba bo było to robione w lutym a teraz wyszło :-/ więc taki trochę pech na samym początku.. Oczywiście nie było tego jak oglądałem pojazd i raczej nie był to jakiś sabotaż czy ściema sprzedającego. Natura rzeczy martwych.

Mam nadzieje, ze taki mały chrzest w stylu "unlucky" przyniesie pózniej szczęście i bezproblemowe użytkowanie.

Zdjęcie wkleje po południu.

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc taki trochę pech na samym początku..

 

Pierwsze śliwki robaczywki !!!!

 

Gratulacje. Na pewno będzie hulał.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, auto z pewnością będzie całe pokryte powłoką poliuretanową :twisted:

Jeszcze tylko się zastanawiam czy pokryć sam dach "górę" bo np.antena CB nie będzie się dobrze trzymać :-)

Troszkę szkoda tego oryginalnego lakieru.. No ale takie było założenie od samego początku :-D

Kolor standard: czarny :twisted:

www.natryskowe.com

European Size- Felicia Pickup

Azia Size- Mitsu L200

Full Size- odkładam do skarbonki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.