Skocz do zawartości

Ford F250 6.0 DIESEL USZKODZONY EGR


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie,

 

Najprawdopodobnie uszkodzila mi sie chlodnica EGR. Ubywa mi plyn z uklady chlodzenia i leci bialy dym z wydechu. Do kogo sie z tym zglosic aby do auta podzsedl z sercem.

Jest to moj pierwszy diesel i nie iwem gdzie go serwisowac.

 

Pozdrawiam

Patryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie piszą:

1. kwestia czasu kiedy chłodnica EGR padnie - pada zawsze. Można przedłużyć agonię pilnując jakości płynu chłodzącego. Wina leży po stronie osadu w wąskich szczelinach chłodnicy (obrazek)

2. W USA podlega to gwarancji do 100000km

3. Często przyczyną jest zatkana chłodnica oleju (wodna)

4. podobno trzeba wymienić obie na raz

5. Można wymienić chłodnicą EGR na lepszą

http://www.ebay.com/itm/2004-2007-6-0L-Diesel-Powerstroke-Upgraded-EGR-Cooler-Oil-Cooler-Gaskets-/310388529771?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item4844991a6b&vxp=mtr

6. Można zaślepić EGR i zmienić chłodnicę oleju

http://www.ebay.com/itm/Ford-6-0-Powerstroke-EGR-Cooler-Delete-Kit-and-New-Ford-Oil-Cooler-/270863731537?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f10bc8b51&vxp=mtr#ht_2582wt_906

 

Tylko kto to ogarnie praktycznie? :roll:

 

[ Dodano: 2012-03-28, 12:48 ]

RRobota na 30 godzin :shock:

http://www.powerstroke.org/forum/bulletproofdiesel-com/206572-bulletproof-diesel-complete-oil-egr-cooler-install.html

 

[ Dodano: 2012-03-28, 12:49 ]

Ci dają dożywotnią gwarancję

http://www.bulletproofdiesel.com/Articles.asp?ID=146

post-598-15323755975905_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzieki za odpowiedz.

 

Nie kupilem Forda z Łodzi. To nie auto a zwloki. Totalnu trup.

 

Kupilem innego z polecenie. Od pierwszego wlasciciela. Jedzil nim w USA a trzy lata temu wrocil do Polski razem z autem.

Kupilem go jako szukodzony wiec cena byla dobra.

 

Jesli chodzi o naprawe to auto juz jezdzi.

Uszkodzona byla chlodnica EGR. Znalazlem zdjecia jak ja demontowac ( zajelo nam to 4 godziny ) zaspawalismy dolot spalin, zamknelismy obieg wody i skrecilismy. Nie wymienilem tylko wodnej chlodnicy oleju ( trzeba miec zamiennik ). Skrecanie trwalo niecale 4 godziny.

Fura odplaila i jest wszystko OK.

 

Koszt silikonow, czysciwa, nowych srub i spawania 230 zł bez robocizny.

 

Jak ktos bedzie mial podobny problem sluze pomoca.

 

Z gory dziekuje za Wasze uwagi i pomoc.

 

Pozdrawiam

Patryk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.