Piter Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Mam taki mały problem za który muszę się w końcu zabrać . Otóż wymieniłem koła w swojej Toyocie roz 265/75/16 aby te koła można było założyć zmieniłem sprężyny z przodu z tyłu dodałem pióro i jakoś to działa . Ale to tylko taka prowizorka. Niestety przy skręcie w lewo i jednoczesnym hamowaniu lewe koło delikatnie trze . ,mam tego dosyć i chce to ogarnąć . Wymienić amory ,sprężyny, jak to zrobić, może ktoś podpowie ,aby było dobrze i nie koniecznie za kosmiczne pieniądze . Jak dobrać amory sprężyny .??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Trze o nadkola, czy o wahacze? Jeśli o wahacze, to może wystarczyłyby delikatne dystanse, odstawiające koła. Natomiast jeśli trą o nadkola, to nie mam "taniego" pomysłu. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 o nadkola ,wiem że tanio nie będzie ,oby tylko nie kosmicznie drogo ;-) [ Dodano: 2012-03-25, 19:41 ] To auto 2WD więc fabrycznie była dość niska . Nie wiem jak dobrać graty . [ Dodano: 2012-03-25, 19:44 ] Tu może lepiej to widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 25 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Ja bym delikatnie podciął plastyki tam gdzie oponka trze. Oczywiście można by się bawić w porządny lift ale czy do 2WD warto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 25 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 hhmmm czy warto ? koła już mam ,w terenie i tak nie latam .trudne pytanie ,wkurza mnie to tarcie nic tam nie da się podgiąć już patrzyłem ,musiał bym wyciąć blachę a tego nie chcę robić ,samochód ma 24 tys przebiegu i zamierzam go długo użytkować więc chyba warto . A na fabrycznych kółkach wyglądał paskudnie i coś musiałem z tym zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 26 Marca 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Może jeszcze takie podkladki http://www.summitracing.com/parts/SJA-TT20MS/ Podnies przód za rame do góry o 2 cale , pokrec kierownica i sprawdź czy obciera przy skręcić, jeśli tak to te podkladki ci nie pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eskapada Opublikowano 7 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Mam taki mały problem za który muszę się w końcu zabrać .Otóż wymieniłem koła w swojej Toyocie roz 265/75/16 aby te koła można było założyć zmieniłem sprężyny z przodu z tyłu dodałem pióro i jakoś to działa . Ale to tylko taka prowizorka. Na jakie sprężyny zamieniłeś fabryczne ?? - może zamieniłeś siekierkę na kijek ?? ;-) Sprężyna Old Man Emu która daje lift + 40mm ma wysokość 402mm w stanie wolnym i 10,5 zwoje. Średnica drutu to 17,5mm. Spróbuj zmierzyć te które były - sprawdź ile zwojów i jaką średnicę mają spreżyny które masz zamontowane. [ Dodano: 2012-05-07, 12:38 ] Może jeszcze takie podkladki http://www.summitracing.com/parts/SJA-TT20MS/ Podnies przód za rame do góry o 2 cale , pokrec kierownica i sprawdź czy obciera przy skręcić, jeśli tak to te podkladki ci nie pomogą. Najpierw musimy się dowiedzieć jakie spreżyny zamontował kolega - bo jeśli zamontował sprężynę która daje lift + min 1.5 cala i jeśli do tego dołożymy dystanse + 2 cala to można zapomnieć o geometrii zawieszenia.. :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Eskapada, temat sprzed 2 miechow, kotlet :-D Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Witam . Odgrzebuję temat bo sprawa nie jest taka prosta . Nie mogę dostać amorów o zwiększonym skoku aby zamontować wyższe sprężyny . Firmy które sprzedają całe komplety liftu do 4x2 ,nie mają w ofercie . Gdzie i kto mi dobierze amory ? Dzięki za info ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 19 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 sie przykleje ;-) z pytaniem : od jakiego auta dopasowac resory tylne do toyoty tacoma 2005 4x4 ( 2.7l Pb) , Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.