Administrator Sebastian O. Opublikowano 9 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Termostat stosowany w tych rocznikach w Cumminsie jest zbyt czuły i za szybko reaguje na zmiany temperatury. Efektem tej pracy jest skok temperatury po nagrzaniu silnika z 190 deg. do 140 deg. w ciągu 3-4 sekund, i ponowne dochodzenie do temperatury 190 deg. Inżynierowie z Dodge twierdzą że wszytko jest ok, parametry pracy silnika w normie, a problemem może być z zbyt dużą chłodnicą :shock: Cummins proponuje nowy typ termostatu o numerze części P/N 3934373 Eliminuje on skoki temperatury ale powoduje wolniejsze nagrzewanie silnika i pracę w niższej temperaturze. http://www.dieselbombers.com/12-valve-2nd-gen-dodge-cummins-94-98/19670-thermostat-problems.html Jestem w trakcie zamówienia nowego termostatu Cummins P/N 3934373. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.