kow Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Panowie mam taki problem z lincolnem : na zimnym silniku mam 500 obrotów a jak się rozgrzeje to spadają do do około 200 na wolnych obrotach , do tego po przejściu na zasilanie gazem przy hamowaniu potrafi sobie zgasnąć. A w ten mróz zapaliła się kontrolka silnika czyli jakiś błąd i nie mogę go sprawdzić kluczykowaniem , chyba coś robię żle albo lincoln ma inną procedurę niż f150 . Ma ktoś jakis pomysł co może być przyczyna tych problemów ? Cytuj Ten sie śmieje ostatni , kto nie ma zębów na przedzie :) ,, lincoln mark lt + pt crusier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kow Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mkmario a jak ty kluczykujesz swojego efa ? bo pewnie komputer by mi pokazał błąd tego czujnika Cytuj Ten sie śmieje ostatni , kto nie ma zębów na przedzie :) ,, lincoln mark lt + pt crusier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kow Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 zrobiłem diagnostykę i okazało się , że powodem błędu jest niska kaloryczność gazu dlatego powoduje chwilowy błąd i zapalenie się kontrolki. Co do kluczykowania to powiano się 3 x przekręcić kluczyk w stacyjce bez odpalenia silnika ,aby mieć informacje o błędach ale jak pisałem u mnie nie działa. Cytuj Ten sie śmieje ostatni , kto nie ma zębów na przedzie :) ,, lincoln mark lt + pt crusier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 kow, Kluczykowanie - się ciekawie robi - ON, OFF, ON, OFF, ON ---- http://www.jeepnieci.pl/wj_kluczykowanie.html Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 6 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Głowy nie dam ale... spróbujcie czegoś takiego: 1. Włożyć kluczyk do stacyjki. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk RESET na desce. 3. Przekręcić kluczyk w pozycję ZAPŁON. 4. Puścić RESET w momencie pojawienia się napisu TEST lub TEST MODE (około 3-5 sekund) 5. Następnie naciskając RESET można przełączać poszczególne funkcje. Jeśli w punkcie 2 nie zadziała sam RESET, spróbujcie nacisnąć i przytrzymać jednocześnie RESET i SETUP. Nie wiem jak w Lincolnie ale w eFie powinno zadziałać. Tryb ten bowiem (oraz ilość dostępnych informacji i funkcji) zależy od... rodzaju zamontowanego zestawu wskaźników. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kow Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Działa u mnie opcja 2 :) kluczykowania , ciekawe ,że pokazuje chwilowy błąd a kontrolka dalej się świeci , chyba poczekam jak bedzie cieplej to go skasuje i gaz zmienię na bardziej kaloryczny. Cytuj Ten sie śmieje ostatni , kto nie ma zębów na przedzie :) ,, lincoln mark lt + pt crusier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.