Sebsa Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Witam, znajomi wystrugali mi coś takiego w wawie, się chwalę :) blacha stalowa 3mm, brak miejsca na wyciągarkę, ledy samsunga. byłem dzisiaj na spacerze to pstryknąłem parę fotek:) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Bardzo ładny :)22 :)22 Gdzie i za ile??? Czy chcieliby zrobić jeszcze, czy to tylko uprzejmość dla Ciebie? Czy da radę taki sam z miejscem pod lebiodkę? Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Miśku - na targówku -oczywiście może jeszcze zrobić, z miejscem pod lebiodkę, i co tam sobie jeszcze zażyczysz... zresztą zabudowę paki też mi ten sam robił , tylko że wtedy było krwi koryto, chyba dlatego że pomagałem... co do ceny - to mój kolega dobry więc inaczej mnie liczył, myślę że drogo nie wyjdzie porównując z internetem wszelakim, numer wysyłam na priva, pozdrawiam:) fakt , za...isty ale 4,5 dnia wyjęte mieli z życiorysu:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 fakt , za...isty ale 4,5 dnia wyjęte mieli z życiorysu:)) To i tak szybko im poszło. Ile waży? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 35-40 kg,ciekawi mnie czy teraz poduszki przy byle pierdnięciu z przodu nie wystrzelą,nie mam już za bardzo strefy zgniotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 26 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 35-40 kg,ciekawi mnie czy teraz poduszki przy byle pierdnięciu z przodu nie wystrzelą,nie mam już za bardzo strefy zgniotu... poduszki wywalają od czujników przeciążeniowych, musi być kilka warunków , prędkość powyżej 30 km/h z reguły Bardzo ładny zderzaczek :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Elegancki zderzaczek :-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 wydaję mi się że plastikowy zderzak przyjmuje część energii dzwona i działa jak hamulec dopiero jak energia dochodzi do np belki wtedy czujniki działają bądź nie, ale mam nadzieje że się mylę i mam nadzieję że tego nie nie sprawdzę w praktyce:) a zderzak faktycznie elegancko wyszedł chociaż kumpel 1-szy raz coś takiego robił:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnuch3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Te zaczepy to fabryczne, czy też dorabiane? Jeśli dorabiane, to czy są one mocowane do zderzaka czy ramy? A tak na koniec to bardzo fajny zderzak :-D Też będę coś kombinował do swojego Durango. Cytuj Dodge Durango 2002 4.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zaczepy fabryczne, fajny patent na doczepienie wyciągarki na 3 minuty, chociaż jeszcze takiej nie kupiłem i nie testowałem, taki plan... ale najpierw pasuje kapcie jakieś kupić w teren:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_CTD Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dla zainteresowanych na alledrogo jest takie coś: KLIK Cytuj 2006 CTD HD MegaCab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 26 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 ale najpierw pasuje kapcie jakieś kupić w teren:)i choc troszke go podniesc... taaa... tylko że 6" kosztuje jakieś 1200 $ a podkładki 3" nie wiem czy są coś warte... [ Dodano: 2012-01-26, 22:01 ] Dla zainteresowanych na alledrogo jest takie coś: KLIK chciałem u nich ale w czorty daleko od wawy, dwa razy przynajmniej trzeba by jechać... jakoś lenistwo wygrało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Blaszka 3mm to trochę mało. Do Samuraja by starczyło, ale do Navary? No, nie wiem ... :roll: Jakoś nie jestem przekonany. Wyprowadźcie mnie z błędu jak nie mam racji. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 ale do Navary :shock: Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 O kurrr, przepraszam, to jest TITAN!!! :twisted: No to ten zderzak to chyba dla ozdoby. Moim zdaniem ta blaszka nie utrzyma wyciągarki przy mocno zassanym aucie, no chyba, że podstawa jest szczególnie wzmocniona. Wygląda ładnie, ale takich zderzaków nie robi się dla wyglądu tylko dla zastosowania. Ciekaw jestem co jest pod zderzakiem, jaka jest konstrukcja tego zderzaka, bo jeśli pod wyciągarkę nie ma wzmocnień to nie wróżę nic dobrego przy poważnym wyciąganiu. http://www.forumsamochodowe.pl/zderzak-do-patrola-co-i-jak-vt44424.htm Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebsa Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 Od początku nie zakładałem że do zderzaka będę..... zakładać wyciągarkę. oczywiście pogięło by się w czorty od razu, więcej niż pewne, auto swoje waży ... ale wąsy które wystają pod zderzakiem to konstrukcja oryginalna, mocna i połączona z belką, są takie wyciągarki które zakłada się na 5 minut jak trzeba i chowa do auta po robocie, o czymś takim myślałem, wtedy taką zaczepiam do wąsa i problem z głowy. teoretycznie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V-Told Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 drug, zbyt mocny zderzak to problem, bo po pierwsze waga, po drugie sztywność - w przypadku W pognie się rama zamiast zderzak Racja, ale jeśli trafisz na przeszkodą sporo lżejszą niż twój samochód (przy założeniu mocnej ramy), to zderzak potrafi wyeliminować jakiekolwiek uszkodzenia poza farbą. Z kolei wymiana seryjnych zderzaków i na ogół jeszcze innych pierdół typu reflektory itd. to już zabawa w tysiące. Za to akcesoryjny zderzak dla "przeciwnika" może sięokazać zabójczy - co też trzeba wziąć pod uwagę, bo dwuipółtonowy potwór z takim zderzakiem po prostu idzie przed siebie i trafiając na coś mniejszego wiele energii nie absorbuje. Na YouTube można znaleźć nagrania z crash testów Rama 3G i Silverado m.in. z Hondą Accord. Destrukcja totalna, ale i pickupy wzięły część uderzenia na siebie - niemała deformacja w okolicy pedałów. Ostatnio trafiłem na zdjęcia ze starcia Patrola ze stalowym zderzakiem z jakimś niezidentyfikowanym pojazdem. W Patrolu zderzak cofnął się jakieś 15cm, z czego nie wiem ile przyjęła rama, ale podejrzewam, że większość. Być może zwykły zderzak, sprawiłby, że oba samochody bardziej by się pogniotły, zamiast prasować w sumie tylko jednego i może dzięki nie doszłoby do tragedii (ale wątpię, bo rama i tak jest mocno wysunięta do przodu)... W tym drugim dach został oderwany od słupka B od strony kierowcy (widziałem na innym zdjęciu)... Jeżdżąc czymś takim trzeba brać szczególną poprawkę na skutki ewentualnych kolizji. Uderzenia z boku nawet sobie nie wyobrażam. Kiedyś znalazłem coś takiego do starszego Rama: Cytuj No replacement for displacement Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 akcesoryjny zderzak dla "przeciwnika" może sięokazać zabójczy Taka sytuacja. Wymieniam zderzak na nieoryginalny pancerny. Z podporządkowanej wyjeżdża mi Fiesta, Corolla czy inny plankton, a ja - no chance - robię z niego puszkę po sardynkach. Niestety rodzina jednej z sardynek bierze prawników, ci rzeczoznawcę, a ten mówi: "Gdyby zderzak był oryginalny, nie byłoby ofiar". Jak myślicie, kiedy wyjdę z pierdla? Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Gdyby babcia miała wąsy to głupiemu radość. Ludzie, gadacie o oczywistych oczywistościach. Chyba nikt nikomu nie musi tłumaczyć, że takie zderzaki są do offroadu, a nie na drogi. Używanie ich na drogach publicznych jest na odpowiedzialność ich właścicieli, tak samo jak jazda amerykanskim autem po Polsce, przeciez nie ma homologacji, podobnie jak ten zderzak. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Fiesta, Corolla czy inny plankton :bebe: :bebe: :bebe: Taka sytuacja.Wymieniam zderzak na nieoryginalny pancerny. Z podporządkowanej wyjeżdża mi Fiesta, Corolla czy inny plankton, a ja - no chance - robię z niego puszkę po sardynkach. Niestety rodzina jednej z sardynek bierze prawników, ci rzeczoznawcę, a ten mówi: "Gdyby zderzak był oryginalny, nie byłoby ofiar". Jak myślicie, kiedy wyjdę z pierdla? Skoro masz aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu i nie twoja wina stricte sytuacji drogowej, to chyba nie ma podstaw do uznania Cię winnym. To tak, jakby zakwestionować, że się ma nieoryginalne klocki hamulcowe albo pokrowce w aucie. Tak mi się wydaję na "chłopski rozum", a że mieszkam tak gdzie psy d...i szczekają to tak sobie myślę :kasztan: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V-Told Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Ups, a ja uzbroiłem samochód z myślą o jeździe po mieście, a nie off-roadzie :D Na razie statystyka jest taka: z tyłu wyłapany Avensis, znak drogowy i betonowy słupek. Bilans strat: 0, nawet farba się zachowała. Tylny zderzak ze stali uratował mi m.in. całą tylną klapę (1 skrzydło drzwi), szybę, reflektory i pewnie jeszcze parę innych drobiazgów. Przednim nie miałem okazji się z nikim ścierać, tylko z zaspami - przynajmniej nie ryzykuję połamaniem plastik, a parę razy przez takie tunele śnieżne się przebijałem, że reduktor i blokada tylnego mostu to było mało :D. I właśnie się tak zastanawiam nad tym, co napisał Adam... Hmm, sporo jest samochodów z takimi gadżetami i jeszcze nie słyszałem o tym, aby były problemy prawne. Ale uwaga Lemmy'ego jest bardzo uzasadniona. Z drugiej strony czy rury mają homologacje? Można je kupić bezpośrednio u dealerów, te z kwasówki to w sumie tylko ozdoba, ale jakby wyłapać jakiegoś pieszego, to pewnie i tak odbierze się go w kilku kawałkach. Widziałem parę fotek zderzaków m.in. firmy Road Armor po kolizjach. O, i przypomniało mi się to zdjęcie: Jeśli ktoś używa fejsbuka, to polecam obejrzeć zdjęcia w profilu Road Armor Bumpers, to powyższe to właśnie od nich. Cytuj No replacement for displacement Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus0 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Skoro masz aktualne badanie techniczne dopuszczające do ruchu i nie twoja wina stricte sytuacji drogowej, to chyba nie ma podstaw do uznania Cię winnym. To tak, jakby zakwestionować, że się ma nieoryginalne klocki hamulcowe albo pokrowce w aucie. Tak mi się wydaję na "chłopski rozum", a że mieszkam tak gdzie psy d...i szczekają to tak sobie myślę :kasztan: Nie jest do końca tak, że jak masz badanie techniczne to wszystko wolno montować. A co w sytuacji, gdy po wyjeździe ze stacji diagnostycznej jedziesz montować np szyby ciemne z przodu. Podczas kontroli zabierają dowód i koniec. Znam kilka przypadków, gdzie koledzy (posiadający auta USA) jadą na przegląd z lampami od wersji EU (wymontowane od kolegi z innego auta) i po przeglądzie zamieniają na USA. Mało istotna jest przyczyna takiej zamiany, nawet może być wizualna, te z USA są ładniejsze, ale na przeglądzie jest OK. Więc istotne jest co się posiada w aucie podczas np kolizji. Wiadomo, że różnie zmodyfikowane auta jeżdżą po drogach. Jeżeli nic się nie dzieję to OK, gorzej jak jest wypadek to wtedy szukają dziury w całym.... Cytuj Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r Jeep Grand Cherokee 5,2 97r Chrysler T&C 3,8 05r 501788039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 polecam obejrzeć zdjęcia w profilu Road Armor Bumpers Obejrzałem. Gdybym mieszkał w Archangielsku albo w Archorange już pewnie bym taki miał. Ale nie zanosi się. A pomijając kwestię poruszoną w poprzednim poście te kanciaste bumpery wyjątkowo gryzą się obłymi Ramami. A najb. z tymi 2006-09. IMO nie pasują. Od razu widać, że to dokładki. Co innego w wózkach typu Titan/Navara/Pathfinder. Wiem, to obciach być estetą, ale tak już mam. Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Używanie ich na drogach publicznych jest na odpowiedzialność ich właścicieli, tak samo jak jazda amerykanskim autem po Polsce, przeciez nie ma homologacji, podobnie jak ten zderzak. Prawnie wygląda to tak, że do samochodów, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane w PL przed 20 października 2007 można zamontować dowolny (!!!) zderzak przedni. Dla wszystkich zarejestrowanych później wyłącznie zderzaki z homologacją. Więc ich stosowanie nie do końca jest na odpowiedzialność użytkownika. Ta regulacja nie dotyczy zderzaków tylnych, można montować dowolne. Z drugiej strony czy rury mają homologacje? Można je kupić bezpośrednio u dealerów, te z kwasówki to w sumie tylko ozdoba, ale jakby wyłapać jakiegoś pieszego, to pewnie i tak odbierze się go w kilku kawałkach. Te sprzedawane u dealerów mają wszystkie homologację, dlatego są wyłącznie ozdobą. Ponoć są zamontowane "elastycznie" i w przypadku kolizji z pieszym ulegają odksztrałceniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 29 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Prawnie wygląda to tak, że do samochodów, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane w PL przed 20 października 2007 można zamontować dowolny (!!!) zderzak przedni. Dla wszystkich zarejestrowanych później wyłącznie zderzaki z homologacją. Dokładnie to samo usłyszałem na stacji diagnostycznej. Z wielką ulga dowiedziałem się, że moje orurowanie nie podlega restrykcyjnym do bólu unijnym normom. Tylko dlatego, że zarejestrowałem Rama tuż przed 20.10 '07. Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.