Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje informacji na temat wyważania kół. Mam w swoim Ramie 20 calowe felgi z plastikowymi nakładkami ala chrom, z tego co się dowiedziałem na forum nakładki są na stałe przyklejone do felg. Mój wulkanizator obawia się czy nie zniszczy tych nakładek jak będzie chciał dokręcić koło w wyważarce. A wiec chciałbym wiedzieć czy te nakładki należy jakoś zabezpieczyć, czy też muszę udać się do specjalnego warsztatu? W ramach informacji mieszkam pod warszawą. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja mam takie same i wyważają mi bez jakichś specjalnych mecyji, więc Ty też nie powinieneś mieć problemu. Jeśli na wyważarkę wejdą 20" kółeczka, to śmiało wyważaj. Niech Ci tylko majster dobierze dobrą nasadkę na śruby, bo jak będzie tylko torszkę luźna, to zaraz zniszczy Ci nakładki na nakrętkach.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Opublikowano

Najlepiej od razu jedz do innego wulkanizatora skoro ten nie jest pewny czy je uszkodzi czy nie :roll: Nic się nie może uszkodzić podczas wyważania kół.

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Opublikowano

Olej tego papraka. Ja się spotkałem tylko z takim problemem, że koło nie wchodzi na maszynę, ale jeśli maszyna jest ok, a wulkanizator się boi to go olej.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano
Witam potrzebuje informacji na temat wyważania kół. Mam w swoim Ramie 20 calowe felgi z plastikowymi nakładkami ala chrom

 

No i pamiętaj, że do tych obręczy muszą być ciężarki przyklejane

a nie wciskane pod blaszkę. Te ostatnie porysują Ci ranty.

Tych ciężarków możesz mieć nawet 100 gram na koło, bo

amerykańskie opony są g...ej jakości i łatwo się rozważają.

Ciężarki porzykleja sie tak od zewnętrznej, jak i od wew. (niewidocznej) strony obręczy.

Jeśli przyklei Ci ich więcej niż 100 g - to błąd w sztuce. Gdy niewyważenie przekracza tę wartość -

przekręca się oponę na obręczy. Ale nie wszystkim wulkanizatorom chce się to robić.

Łatwiej i szybciej ponaklejać więcej ciężarków i skasować za nie klienta.

4 opony do moich taczek (po zaledwie 9,5 tys. mil przebiegu) wyważali 40 minut

(właśnie dlatego, żeby nie mnożyć ciężarków),

w Max-Gum w Wólce Kozodawskiej, k. Zalesia Górnego,

ale pewnie znajdziesz coś bliżej.

 

Pozdro

Ram4x4fun

Opublikowano

Bardzo dziękuje za pomoc co do wulkanizatora to jestem z niego bardzo zadowolony robi mi 5 samochodów i wszystko jest ok, zapytał się mnie o to bo dobrze się znamy i lepiej zapytać niż zepsuć od razu a potem rozłożyć ręce. A co do kół, poprzedni właściciel nie przyłożył się za bardzo ciężarki mam ponabijane od zewnątrz i do tego przednie koła w ogóle ich nie mają ani od zewnątrz ani od wewnątrz.

Opublikowano
poprzedni właściciel nie przyłożył się za bardzo ciężarki mam ponabijane od zewnątrz i do tego przednie koła w ogóle ich nie mają ani od zewnątrz ani od wewnątrz.

 

Jak można nabijać ciężarki i to po zewnętrznej stronie :shock:

Ja już bym takim autem nigdzie sie nie pokazał :mrgreen:

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.