Skocz do zawartości

Chrysler Grand Voyager


kucaro

Rekomendowane odpowiedzi

Panie, Panowie, czy ktoś sie orientuje co to za silniki wkładano do Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD roczniki 2003-2004 ?

Czy to sa te VM cieszące sie 'dobrą opinią' ktore tez były w Cherokee ?

Warto to brać tego 2,5 czy 2,8 ?

 

jeszcze chciałem zapytać

01) zizle 2,5 w Grand Voyager wychodziły tylko w manualnej skrzyni czy moze był automat ?

02) jakie to ma masy na haku ?

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeżeli ma to być diesel to tylko 2,8 crd.

Ale ja polecam 3,8 benzynkę. Jeżdżę takim od 3 lat i jest bardzo OK.

 

Co do wartości na haku, jest to podobnie jak w Ramach - każdy ma co innego. Ja mam 1600 kolega z takim samym silnikiem i z tego samego roku ma 2000 kg.

Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r

Jeep Grand Cherokee 5,2 97r

Chrysler T&C 3,8 05r

 

501788039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaś. czyli jednak to 2,5 CRD to moze byc ?

czy patrzec na 2.8CRD ?

 

mam przykre finansowe doswiadczenia po mercedesie.....a jakbym teraz mial serwisowac i kupować cześci to nie wiem czy to tak po taniości wyjdzie.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma to być diesel to tylko 2,8 crd. Ja nie miałem styczności z tym silnikiem ale jest to opinia kolegów z Voyager Klub Polska.

 

Moje zdanie jest takie - jeżeli coś pierdnie w dieslu to naprawa idzie w tysiące, jeżeli coś pierdnie w benzynie to naprawa idzie w setki plnów

Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r

Jeep Grand Cherokee 5,2 97r

Chrysler T&C 3,8 05r

 

501788039

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, tylko nie chce miec smierdziela w bagazniku,