kucaro Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Panie, Panowie, czy ktoś sie orientuje co to za silniki wkładano do Chrysler Grand Voyager 2.5 CRD roczniki 2003-2004 ? Czy to sa te VM cieszące sie 'dobrą opinią' ktore tez były w Cherokee ? Warto to brać tego 2,5 czy 2,8 ? jeszcze chciałem zapytać 01) zizle 2,5 w Grand Voyager wychodziły tylko w manualnej skrzyni czy moze był automat ? 02) jakie to ma masy na haku ? Cytuj ----------------------------------------- pozdrawiam www.eventino.net www.fit-arena.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Jeżeli ma to być diesel to tylko 2,8 crd. Ale ja polecam 3,8 benzynkę. Jeżdżę takim od 3 lat i jest bardzo OK. Co do wartości na haku, jest to podobnie jak w Ramach - każdy ma co innego. Ja mam 1600 kolega z takim samym silnikiem i z tego samego roku ma 2000 kg. Cytuj Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r Jeep Grand Cherokee 5,2 97r Chrysler T&C 3,8 05r 501788039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Np. mój mechanik nie chce na oczy widzieć voyagerów z 2.5d - Tylko 2.8 crd - daje rade. Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darus0 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 W tym akurat to chyba są wszyscy zgodni, że 2,5 to kupa..... Cytuj Był Dodge RAM 5,7 HEMI 07r Jeep Grand Cherokee 5,2 97r Chrysler T&C 3,8 05r 501788039 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...