ppm702 Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 mi w nowym robili w EGP, ale tak... technicznie ok, instalatorsko - kładą się się na pierdołach (mocowania, przejścia z kabelkami itd...) Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 12 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Ze swojej strony polece STAGA 300+8, chodzi bez szwanku. Dzisiaj gdybym miał montować cos do nowego auta to spróbowałbym Prince albo BRC Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 15 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Zakładaj Staga Premium, jest dużo lepszy od BRC i Prinsa. BRC jest drogie w ekspoloatacji, ma bardzo mało mozliwiści konfiguracji osprzętu, a największy reduktor jest za slaby do tego auta. Prins ma wade i padają emulatory ( bo ma zewnętrzne), jeden kosztuje ok 450zł ( w V8 są 2szt). :up: Popieram, premium ładnie działa z OBD, instalacja zachowuje sięjakby jej nie było. po ponad 100 tys wymieniałem reduktory i wtryskiwacze, poza tym żadnych uwag do sterownika. Przy zachowaniu zalecanych przez producenta średnic dysz i ciśnienia - nawet ustawiać nie trzeba, samo się doregulowuje. Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buko Opublikowano 2 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Przejrzałem wasze propozycje. Nie ukrywam że mocno mnie zainteresowało to EGP. Fajnie wygląda to w ich galerii to SRT10 no i 17 tych RAM-ów z LPG, jak dla mnie to już sporo znaczy;). A który jest Twój, to bym zerknął na montaż, jak wygląda??? Bo tak szczerze to najważniejsze , że piszesz że technicznie ok. To mówi mi, że zrobią dobrą robotę. Co do kosmetyki poproszę ich aby zrobili tak jak ja zechcę, tak jak mi się podobało;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppm702 Opublikowano 3 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 http://www.egp.pl/lpg-do-dodge.htm jeden jedyny niebieski ;) Cytuj Pozdrawiam Piotr 512776789 HONDA CIVIC VI (3D) SWAP na 1,8 mod na 240HP - zabawka weekendowa RENAULT ESPACE IV 2,0T 171HP bez modów silnikowych - auto żony 2014 DODGE RAM 1500 Sport 5,7 HEMI - lekkie poprawianie fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 4 Marca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 montował ktoś ciekły wtrysk? http://www.egp.pl/cieklywtrysk.htm widzę, że stoi to już konkurencyjnie cenowo. Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_8677 Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Witam, Jeśli chodzi o Energy Gas Polska, mam zakładaną u nich instalację BRC i do tej pory jest dosłownie idealnie. Dwa dni przed końcem gwarancji urwała mi się nawet butla z jednej strony i dodam, że nie byłem bez winy a chłopcy ogarneli bez słowa w ramach gwarancji oczywiście. Dodam, że zrobiłem już ponad 100000 kilometrów, nie ma u mnie auto zbyt lekko, mało tego wątpię żeby u kogokolwiek takie baty dostawało i jest OK:) Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelM78 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Cześć, Ja chciałbym zamontować do swojej instalacji LPG drugi największy jaki się da zbiornik na pakę. Kto z Was ma taką instalację i może coś doradzić na co zwrócić uwagę itd.. Moja obecna instalacja to STAG 300. Tyle się doczytałem w papierach. Auto kupiłem już z tą instalacją. Obecnie mam taki problem iż mogę zatankować mak. ok 40 litrów gazu. Muszę zrobić jakiś przegląd. Cytuj Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 to faktycznie bardzo mało, pod pake możesz spokojnie wcisnąć 95L butle a na pake to już wedle uznania, ale skoro już zajmować przestrzen to 200L wydaje się dobrym rozwiazaniem Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Tylko po co wkładać na pakę skoro można w miejsce koła zapasowego. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Tylko po co wkładać na pakę skoro można w miejsce koła zapasowego. A po co tankowac ze 3 razy po trasie jak mozna by tylko raz? Albo jadac do kraju gdzie gazu jest jak na lekarstwo mozna sie na tyle zatankowac zeby je objezdzic np. 2 tygodnie. Z takich powodów, ja dla przykładu zabralem sobie miejsce na pace Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelM78 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 mam już jeden w miejscu koła zapasowego i ma chyba ok 95 litrów ale coś z instalacją nie tak bo wchodzi max 40 chodzi mi o dodanie drugiego w celu zwiększenia zasięgu i nie tracenia czasu na szukanie stacji zwłaszcza poza PL i w nocy. [ Dodano: 2015-08-23, 17:14 ] a powiedz mi jak to masz zrobione gaz ze zbiornika na pace przelewa się do tego z dołu? jeden wlew do tankowania czy dwa? jaki masz ten dodatkowy zbiornik 200l? Cytuj Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 mam już jeden w miejscu koła zapasowego i ma chyba ok 95 litrów ale coś z instalacją nie tak bo wchodzi max 40 chodzi mi o dodanie drugiego w celu zwiększenia zasięgu i nie tracenia czasu na szukanie stacji zwłaszcza poza PL i w nocy. [ Dodano: 2015-08-23, 17:14 ] a powiedz mi jak to masz zrobione gaz ze zbiornika na pace przelewa się do tego z dołu? jeden wlew do tankowania czy dwa? jaki masz ten dodatkowy zbiornik 200l? Jeden wlew do obu zbiornikow, i dwa zbiorniki polaczone ze soba. Na pake do zbiornika wchodzi ok. 180 litrow, do zbiornika w kole zapasowym wchodzi okolo 80-85litrow, zasięg sredni z jazda mieszana 1100km, sama trasa okolo 1300km(zaznaczyć chciałem ze lekkiej nogi nie mam) Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelM78 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 a gdzie zrobili Ci taką instalację? czy zbiornik ten na pace masz demontowalny w razie W czy raczej na stałe? chodzi mi o to czy jak zajdzie np. potrzeba przewiezienia czegoś większego to możesz go sam zdjąć i założyć ponownie Cytuj Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Zbiornik nadaje sie do demontarzu w godzinie W(sam musialem go wyciagnac na jakis czas), ale sam jej nie sciagniesz bo bydlak jest za cieżki. Instalacje mi zakladali w DE, bo auto mam na niemieckich tablicach, ale instalacja jest calkiem normalna z dwoma zbiornikami, zadnej filozofii kosmicznej w tym nie ma. Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jesli tylko wchodzo Ci 40l to wystarczy odpowiednio podgiac plywak ktory ze wzgledow ciazenia grawitacji jak i jazdy po wybojach itd itd odgina sie od stanu fabrycznego i najnormalniej zamyka zawor za wczesnie, cos w stylu spluczki w toalecie :) Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Może syfu nazbierało Ci się w zbiorniku. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelM78 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 a jak mógł się on nazbierać? przy okazji montażu dodatkowej butli sprawdzę instalację Cytuj Dodge RAM 1500 2007 Big Horn Edition 5,7 HEMI LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Podczas tankowania. Gaz wcale do najczystszych nie nalezy i jak kazde paliwo moze zawierac zanieczyszczenia. Dlatego pod maska masz filterek i zmieniajac czesto mozna zaobserwowac opilki na magnesie ktory jest obudowie tego filterka. Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A ja myślę że nie założysz dodatkowego zbiornika ,gazownik ogarnie Ci ten co masz. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 zmieniajac czesto mozna zaobserwowac opilki na magnesie ktory jest obudowie tego filterka. http://zygadlo.pl/przemycaja-wegiel-w-lpg/ :) ma chyba ok 95 litrów ale coś z instalacją nie tak bo wchodzi max 40 podłącz interfejs i zobacz jakie masz ciśnienie przełaczania na Bp jak zbiornik normalnie zbiornik ma 80% nominału, jak wchodzi mniej możesz mieć równie dobrze wodę w zbiorniku albo odgiety nie w tą stronę pływak wyjeździj gaz jedz do gazownika niech zobaczy na wielo zawór będzieś miał światełko w tunelu Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerdebest Opublikowano 27 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 Założyłem tydzień temu instalację ZENIT PRO przejechałem około 1200 km testuję auto w różnych przedziałach prędkości i ciężką i lekką nogą. Mój Ramiak zbiera się bez problemu spalanie średnio 22l. Mogę spokojnie polecić gościa który mi ją montował podszedł do tematu bardzo profesjonalnie robotał przy aucie całe dwa dni ale afekt SUPER. Lokalizacja zakładu na terenie woj, świętokrzyskiego. Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI ROK PRODUKCJI 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 30 Listopada 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Tylko po co wkładać na pakę skoro można w miejsce koła zapasowego. A po co tankowac ze 3 razy po trasie jak mozna by tylko raz? Albo jadac do kraju gdzie gazu jest jak na lekarstwo mozna sie na tyle zatankowac zeby je objezdzic np. 2 tygodnie. Z takich powodów, ja dla przykładu zabralem sobie miejsce na pace 1300 km w dwa tygodnie ? :mrgreen: Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuckerdebest Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Po przejechaniu 5000 km i trasie 900+900 do Niemiec stwierdzam co następuje :) butla w kole 90L czyli wlew 70L mała ale daje radę trzy tankowania i S8 bez stacji na Pb. Po powrocie ustaliłem z moim gazownikiem zakładam drugą butlę 120L na pakę z możliwością demontażu w nagłych wypadkach czyli potrzebna cała paka do transportu. Butlę założę z osobnym wlewem chyba będzie OK. Ogólnie instalacja ZENIT-PRO działa bez zarzutu ale nie chwalimy przed zachodem .... Rekord spalania przez te 5000 km min. 19,8 max na A4 29 jest niezły rozrzut prędkość autostradowa od 150-170 km/h gaz wyjeżdżony do zera. Cytuj DODGE RAM 1500 5,7 HEMI ROK PRODUKCJI 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszek Opublikowano 25 Maja 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Też zastanawiam się nad gazem do mojego Rama, na gazeo znalazłem taką informację: Silnik ten można z powodzeniem dostosować do zasilania LPG przy wykorzystaniu większości oferowanych na rynku instalacji IV generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie gazowej) lub systemu V generacji (sekwencyjny wtrysk LPG w fazie ciekłej). Do tego samochodu pasują instalacje: AGIS, BRC, Elpigaz, KME, Landi Renzo, Lovato, LPGTECH, Optima, Prins, STAG, Tartarini, Vialle, Zavoli, Zenit. Wybór jest tak duży, że kompletnie nie mam pojęcia w co iść - nie znam się, nie wiem czym się sugerować przy wyborze. Widzę że kilka osób ma tu różne instalacje, możecie się podzielić jeszcze jakimś info jak się sprawują? Czy lepiej iść w droższe typu Prins, czy cena nie ma tak dużego znaczenia? Cytuj Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.