dodram Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zmiana miejsca zamieszkania wymusza na mnie używanie auta z lepszą przyczepnością niż mój tylnonapędowy dodge ram. Żal mi jednak rozstawać się z moim pieszczochem :lol: . O ile nie mija się to z rozsądkiem, chciałbym dołożyć mu przedni napęd. Czy moglibyście mi doradzić co muszę zmienić w moim dodgeu (1996, 5,2) i jakich kosztów mogę się spodziwać? Przekładkę oczywiście sam zrobię bo to sama przyjemność :-D . Cytuj RAM 1500, 5.2 SLT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Było o tym juz pisane,zabieg nieopłacalny,użyj szukajki Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 6 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zakupić następujące części: - reduktor 1000 zł - zmiana flanszy skrzyni biegów, lub cała skrzynia 2000 zł - przedni wał + tylni 2000 zł - przedni most 2500 zł - przednie zawieszenie ( wahacze, sprężyny, amory, panhard, drążki kierownicze) 3000 zł musisz szykować około 10 tyś zł, tych części nie kupisz od tak od ręki, trzeba polować na allegro, a to czas. Ja bym sprzedał tego 4x2 i szukał 4x4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodram Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Dziękuję za odpowiedź. 10000 zl to stanowczo za dużo - daruję sobie przekładkę. Zaopatrzę sie w łańcuchy na razie. Czy mogę dołożyć do niego blokadę mechanizmu różnicowego? Cytuj RAM 1500, 5.2 SLT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 wrzuc na pake 300kg cementu, plust lancuchy na dobrych oponach zimowych i powinienes sobie nei gorzej radzic jak mercedesy czy bmw 20 wieku :P Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 6 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 oczywiście że możesz, ale najpierw musisz sprawdzić jaki masz most, model, przełożenie, i ilość wieloklina na półośce. tu masz kilka propozycji http://www.summitracing.com/search/Year/1995/Make/DODGE/Axle-Model/Dana-60/?keyword=limited+slip tu masz 100 % blokadę ARB http://arbusa.com/Vehicle/1995-dodge-ram-1500.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodram Opublikowano 6 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Często tak robię. Niestety, mam do czynienia z podłożem gliniastym i przy większym dociążeniu tylnej osi, samochód szybko siada na tylnym moście. Wtedy zaczyna się zabawa siek: Cytuj RAM 1500, 5.2 SLT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 6 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Może graty w Twoim Ramie są podobne do Jeepa ZJ z tego rocznika, wtedy przeróbka nie była by aż tak droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodram Opublikowano 14 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Mam u siebie mechanizm różnicowy ze zwiększonym tarciem ale to często jest niewystarczające. Pełna blokada to już by było coś :-D . Ze względu na cenę (1/4 wartości dodgea) odpuszczę ją sobie jednak. Ciekawy jestem jak łańcuchy się sprawują na glinie. Przerabiał to ktoś może? Cytuj RAM 1500, 5.2 SLT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzenek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Ciekawy jestem jak łańcuchy się sprawują na glinie. Kiedyś w Bieszczadach utknąłem w lesie i łańcuchy były tak zwaną ostatnią deską ratunku. Według mnie w absolutnie krytycznych sytuacjach można próbować. Po pierwsze, jak już utkniesz jest zwykle z problem z założeniem, po drugie, jak już założysz to szału nie ma, po trzecie, uważam, że łańcuchy są ku.....o drogie. Ja swoje sprzedałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.