gulson Opublikowano 24 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 może ktoś wie coś o tym silniku, głównie chodzi o awaryjność, mam takie autko na oku i chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o nim jak i o całym Cytuj
japacz Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 413 cali pojemności (6760 ccm), do 2004 roku wersja z 2 zaworami na cylinder - 310 koni i 576 Nm. Po 2004 wersja 3-zaworowa - odpowiednio 362 konie i 620 Nm. Konstrukcyjnie spokrewniony nieco z silnikiem 5.4 litra. Wiele zależy od stanu jednostki ale Tritony V10 z reguły notują zdecydowanie mniejsze przebiegi, niż montowane w tym samym okresie diesle 7.3 czy później Powerstroke. Tym samym łatwiej trafić zadbany egzemplarz. W Polsce rzadko spotykane zjawisko, choć nie popadałbym w paranoję, jeśli chodzi o dostęp do części. Po prostu trzeba się przygotować na zamawianie przesyłek z USA (ale tym bym się nie martwił bo tak jest praktycznie z wszytkimi Fordami). Nie nastawiałbym się również na jakąś super ekonomiczną jazdę, bo 10 cylindrów i stado koni i niutonometrów trzeba czymś wykarmić. A jak znajdziesz kogoś, kto Ci go dobrze zagazuje to moim zdaniem nie ma się czego obawiać. Podsumowując - jak reszta samochodu ładna - bierz Pan, będziesz Pan zadowolony ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
gulson Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 zagazowany to już jest tylko właściciel mówi ze komputery padły nie wiadomo czemu, stan średni , nie za bardzo ktoś o niego dba Cytuj
drug Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 Gulson, pomagasek dla Japacza. :-D Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui
japacz Opublikowano 25 Listopada 2011 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 zagazowany to już jest tylko właściciel mówi ze komputery padły nie wiadomo czemu, stan średni , nie za bardzo ktoś o niego dba Hmmm... "komputery" od czego? Od gazu? A na benzynie jak chodzi? Jeśli jest nasr**e z elektryką i do tego nieoryginalną (instalacja gazowa) to skoro piszesz, że stan reszty jest średni to zalecałbym daleko idącą ostrożność. Mechanikę można dość łatwo zdiagnozować i określić przybliżone koszty naprawy. Uszkodzona, podrutowana elektryka/elektronika to wróżenie z fusów - może być drobiazg, a mogą równie dobrze być kosmiczne koszty... Masz jakieś foty tego auta? Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...
gulson Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2011 pomagas już poszedł Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.