Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może ktoś z Was ma pojęcie co się dzieje ? Ranger przy przebiegu ok 16 tys zaczął wydawać pisk, pierwsza akcja wymiana oleju w moście ( dalej piszczało ), później lożysko lewego tylnego koła ( piszczy ), ostatnio wymiana prawego łożyska tylnego koła ( bez zmian ). W układzie hamulcowym wszystko OK podobno, nic nie ociera itd... Kończą się pomysły serwisowi, może Wy pomożecie ?

Opublikowano

Pisk pojawia się przy około 40 km/h i rośnie wraz z prędkością? A masz może zamontowane coś wystającego na karoserii, typu antena od CB, relingi, nadbudówka, owiewki, halogeny itp.? Jeśli tak, to spróbuj zdemontować i przejedź się bez. U mnie antena od CB wydaje bardzo ciekawe dźwięki przy wyższych prędkościach, zwłaszcza jak mocno wieje. Inna sprawa, że 100 km/h przekraczam tylko w duże święta państwowe i kościelne... ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.