Boczo Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Witajcie, jak kupilem Rama nie mialem do niego haka w sensie wkladu kuli. Kupilem w zuzcarze kule za 99 zl a juz jak przyszla zauwazylem ze ejst tez kula za 199 ktora jest obnizona wzkledem haka jakies 10 cm. Teraz zastanawiam sie czy z ta kula ktora kupilem bede mogl normalnie ciagnac lawety itp czy przypadkiem nie bede tarl lampami po asfalcie. Jakie macie u siebie?? I druga sprawa jakie macie dmc przyczepy bo ja mam wbite 3000 a samochod ma mase wlasna 2400 i cos 670 kg ladwonisci. Czyli na moj gust jakos malo bo juz w kabinie 6 przecietnych mieszkancow ameryki potrafiloby zawyzyc ta ladwonosc nie mowiac o jakimkolwiek ladunku. Przydaloby mi sie dmc przyczepy 3500 i zastanawiam sie czy jest wogole opcja zeby cos w tym tmeacie jeszcze ruszyc czy naklejka rzecz swieta i koniec?? POZDRAWIAM Cytuj DODGE RAM 5,7 HEMI BIG HORN 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 23 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Ja mam hak obniżony o 25cm, ale auto mam podniesione o 3 cale. Biorąc pod uwagę, że Big Horn teoretycznie powinien wyżej stać niż zwykły Ram, ale to nie jest regułą, to hak "na wprost" będzie za wysoko, ale chyba, do żadnego Rama taki hak nie będzie się nadawał, bo mocowania w fullsizach są wyżej, niż np. w Jeepie seryjnym do którego prawdopodobnie wkładkę kupiłeś. DMC przyczepy u mnie to 3000, ale mam to w ... :twisted: Tweetiego ciągnąłem na lawecie z osią skrętną, która sama waży 1200kg, a Tweety 2500, poprostu musisz mieć na to wyjeb...ne i olać ten parametr. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczo Opublikowano 23 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 no to bede musial sprobowac kule podmienic, dobrze ze w miare szybko sie zorientowalem a nie jak juz musialem cos ciagnac. w polsce w naszym jezyku to jeszcze dam rade sie jakos wytlumaczyc ale gorzej juz za granica. I tak np Wlochy sa bardzo surowe w kwestii nadwagi. 3500 dmc jest idealne bo spokojnie mozna zaladowac dwa autka na lawete i zazwyczaj dlugie lawety maja wbite wlasnie 3500 ladownosci. No ale trudno w razie czego bedzie trzeba ladowac mniejsze ladunki:) A tak wogole bo juz sie pogubilem mozemy ciagnac przyczepe z wbitym dmc 3500 ale zaladowana tak ze rzeczywista nie przekracza 3000 czy juz pustej z wbitym dmc 3500 nie mozemy pociagnac?? Cytuj DODGE RAM 5,7 HEMI BIG HORN 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 24 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 ja mam wbite 2800 kg w dowodzie, zatrzymał mnie gliniarz w Włocławku i od razu zobaczył niezgodność, jechałem z przyczepą 3,5 t DMC. Mandat w/g taryfikatora od 100 do 300 zł, 0 punktów karnych. Tłumaczyłem się że to wina diagnosty który nie uwzględnił napędu 4x4, wystawił mi 100 zł mandatu :-P byłem u przypdakowego diagnosty żeby to zmienić, chciał naklejki homologacyjnej szukać, lub jakiś papier. Zmiany nie dokonałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba78 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 U mnie to wogóle jest porażka. Mam wbite w dowodzie DMC przyczepy 2000, a na haku jest 2500. Niedopatrzenie ściągaczy auta. Wyjście niby jest bo "tylko" trzeba kupić hak z większym DMC i jechać na stacje i do wydziału. Najgorsza będzie stacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit373 Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Byłem w czwartek na pierwszym przeglądzie i wbił mi 2800kg, wg fabryki mam 4445 kg. zanim zarejestruję jadę do niego żeby zmienił. Cytuj Był Ram 2500 '97 Magnum Była TUNDRA [glow=red]5.7[/glow] LTD DC 4X4 BIG BAD & BLACK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 24 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Ja mam wbite na haku 1950kg :lol: Rozmawiałem z diagnostą przy okazji przeglądu i muszę zawieźć mu jakiś papier z danymi na podstawie których mi wystawi zaświadczenie. Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 24 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Wyjście niby jest bo "tylko" trzeba kupić hak z większym DMC i jechać na stacje i do wydziału. Najgorsza będzie stacja. musisz mieć homologacje na całe auto, lub naklejkę pod maską na której będą masy zestawu i samego pojazdu, bez tego ani rusz w legalny sposób zmiany tych danych, no może jeszcze jakaś opinia rzeczoznawcy, ale i tak musi być jakiś papier. sam adapter ( hak z kulą) nie załatwi sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.