KUKU Opublikowano 4 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Witam Podczas dzisiejszej jazdy ramem, zaświecił mi się żółty check. Dodam jeszcze, że w momencie gdy zaświecił się check samochód nie równo wchodził na obroty na pierwszym biegu potem było OK.Podjechałem do znajomego żeby sprawdził co to jest i wyskoczył błąd jak w opisie. Po skasowaniu i zrobieniu rundki dookoła wydawało się że wszystko jest OK, ale po przejechaniu kilometra samochód mi zgasł i nie odpalał. Dopiero po chwili udało mi się go odpalić (silnik chodził jak traktor). Dodge jest zagazowany. Wiecie co to jest za błąd? Może uszczelka pod głowicą bo ubyło mi trochę płynu i kopci na biało-niebiesko. Cytuj Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 04' SLT
Administrator Sebastian O. Opublikowano 4 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Października 2011 Ale z wtryskiwaczem tez coś się zadzialo, jeśli płynu ubyło i dym to uszczelka na bank. Chociaż będziesz wiedział która strona Cytuj
mercg Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 jechales na gazie , czy na benzynie ? u mnie podczas jazdy na gazie wywalilo plyn chlodniczy , ktory zostal wypchniety przez propan-butan przez niesprawną membranę , w reduktorze gazu , niemniej niebieskawy dym z wydechu moze to wylkuczac .. Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04
KUKU Opublikowano 5 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 Jechałem na gazie. Biorę się dzisiaj za sprawdzanie. Może to jakaś cewka poszła. Cytuj Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 04' SLT
dejwitt Opublikowano 5 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2011 P0201,"Obwód wtryskiwacza, cylinder 1 - usterka , sprawdz moze rzeczywiscie reduktor bo może puszcza Ci do komory spalania razem z gazem płyn chłodniczy. Jeśli się okaże że wszystko ok z reduktorem to odpowiedź jest jasna = uszczelka pod głowicą , współczuje. Bo gdyby to był wtryskiwacz, albo cewka walnięta(na pierwszej sekcji) to na pewno nie będzie Ram puszczać niebiesko białego dymu, więc te dwie opcje możesz od razu odfajkować. Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
KUKU Opublikowano 6 Października 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Dzisiaj odpaliłem rama bez żadnych problemów dymił przez chwile na biało, ale to normalne na zimnym silniku, potem się wszystko unormowało. nie mam piany na bagnecie, w zbiorniczku od płynu tez nic nie pływa. Więc nie wygląda to na uszczelkę. Check się nadal świeci, ale mógł jakiś twardy błąd załapać i trzeba skasowac... Cytuj Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 04' SLT
drug Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 ... z jakiegos powodu zakopcił jednak na niebiesko :-? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui
Misiek69 Opublikowano 6 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2011 Jeśli jest nieszczelność tylko między cylindrem, a kanałem płynu chłodniczego, to siłą rzeczy nie będziesz mieć płynu w oleju, paliwa w oleju, ani oleju w płynie. A charakterystyczne dla tego typu usterki jest kopcenie na biało przy odpaleniu "po nocce". Po prostu płyn chłodniczy zbiera się w cylindrze a biały dym jest efektem jego spalania. Po nocy zebrało się go na tyle dużo, że stawiasz zasłonę dymną, a później w trakcie dziennej eksploatacji, spala się ciągle, więc w spalinach nie widać różnicy. A raz na jakiś czas płynu trza dolać. Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!!
dejwitt Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 Nie wiem czy to normalne bo mój Ram czy jest ciepło czy zimno na zewnątrz nigdy nie zakopcił przy odpalaniu, wiec jednak coś jest nie tak. Szukaj problemu bo szkoda silnika Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
bigboy_kk Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 NIech poczeka jeszcze a jak sie szczelina poszerzy to tlok stanie bo nie bedzie mial sily wypchac takiej ilosci plynu z cylindra wtedy bedzie mial 100% ze plyn laduje sie do cylindra ;-) jeszcze mozna sprawdzic takim specjalnym przyrzadem ktory pobiera probke wody z chlodnicy i pokazuje czy jest duze stezenie spalin w wodzie czy cos takiego ;-) Cytuj RAM 1500 `04 5,7 HEMI MAGNUM BLUE SKY :-) www.biderman.pl Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy
chrisuk Opublikowano 7 Października 2011 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2011 KUKU, oddaj auto do mechanika.... dobrego Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift
KUKU Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 Powiem Wam tak, nie miałem styku na pinie od listwy gazowej (któryś z moich gazowników pozbył sie zółtej osłony i zostawił gołe piny które się pokrzywiły) i nie palił na 5 cylindrze, wtedy występował ten błąd i automatycznie samochód miał za niskie obroty i kopcił. Teraz jest wszystko OK. Koszt naprawy to tylko 60zł:D Także wszystkie obawy były nie potrzebne:) Cytuj Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 04' SLT
KUKU Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2011 nie wiem czy podpięcie pinu czy nie, ale płyn nie znika także pisze że jest ok Cytuj Dodge Ram 1500 5.7 Hemi 04' SLT
kefir Opublikowano 15 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2016 Panowie mam też podobny problem ale widzę że nie piszecie czy to się dzieje na gzie czy benzynie a może na gazie i benzynie tak samo ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.