Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Motogodziny Waszego silnika - - możecie sprawdzić ile Wasz Ramik ma przejechanych motogodzin, przekręćcie stacyjkę w pozycji zapłon bez odpalania, wciśnijcie przycisk kasowania licznika i przytrzymajcie go, po 6 sekundach pojawi się na wyświetlaczu kilometrów informacja w postaci hr xxx . w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

Ja mam przejechane dopiero 12 tyś mil i stan motogodzin 375. Większość mojej jazdy to trasa. więc myśle że przy normalnym użykowaniu, 3/4 miasto, 1/4 trasa ilość motogodzin Waszego silnika powina wynosić na każde 10 tyś mil około hr 600-800, ale moge się mylić, badz Wasz licznik kilometrów został cofnięty :roll:

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator
Opublikowano

Kontrola lampek w liczniku i samokalibracja wskaźników - wciśnijcie przycisk kasowania licznika i przytrzymajcie go, przekręćcie stacyjkę w pozycji zapłon bez odpalania, możecie zwolnić przycisk kasowania licznika i obserwować wszystkie lampki i kalibracje licznika. Zakończenie kalibracji następuje samoczynnie i licznik przechodzi w stan normalnej pracy. w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

  • Administrator
Opublikowano
świetna sprawa :-)

 

wielki dzięki :roll:

 

co jest, załamał cię twój licznik motogodzin :?:

 

wszystko zależy gdzie dane auto jeździ, np. Łódź - średnia prędkość po mieście 20-25 km/h

przyjmijmy 14 mil/h .

 

na każde 10000 mil / 14mil/h = 714 motogodzin pracy silnika jeśli ktoś tylko jeżdzi po mieście.

 

Ilość motogodzin na każde 10tyś mil bedzie się zmniejszała jeśli więcej jeździmy w trasie.

 

 

Kacper pochwal się ile ci wystukało i jaki masz przebieg :?:

Opublikowano

jeszcze nie sprawdzałem

 

ale przebieg mam 4600 i myślę że oryginalny, tym bardziej że atuo było tylko w rękach dilera w USA od niego kupione i jestem 1 właścicielem

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Opublikowano

Sebastian WIELKIE DZIĘKI !!!

 

Tylko to przeczytałem i mimo 22:30 pobiegłem sprawdzić ..

wynik 29141 mil hr 889

więc troche się zdziwiłem myślałem że będzie więcej..

kupiłem go w październiku z przebiegiem 18,800 mil

myślę ze średnia całkiem niezła...

jak sądzicie..?

www.tmtwentylacja.pl

  • Administrator
Opublikowano
Sebastian WIELKIE DZIĘKI !!!

 

Tylko to przeczytałem i mimo 22:30 pobiegłem sprawdzić ..

wynik 29141 mil hr 889

więc troche się zdziwiłem myślałem że będzie więcej..

kupiłem go w październiku z przebiegiem 18,800 mil

myślę ze średnia całkiem niezła...

jak sądzicie..?

 

29141 i 889 hr to bardzo dobry wynik, większość musiał twój Ramik w trasie przejechać :-D

  • Administrator
Opublikowano
U to ja widze ze mam najwiecej bo mam juz nastukane 45558 hr 1132 :-/ duzo nie duzo :?:

 

pozdro

 

 

masz najlepszy stosunek mil do godzin z naszej trójki.

 

gdyby twój ramik jeżdził 3/4 miasto to miałbyś około z 2500 - 3000 godzin przy tym przebiegu.

 

P.S

 

naklejki dotarły :?:

Opublikowano
U to ja widze ze mam najwiecej bo mam juz nastukane 45558 hr 1132 :-/ duzo nie duzo :?:

 

pozdro

 

 

masz najlepszy stosunek mil do godzin z naszej trójki.

 

gdyby twój ramik jeżdził 3/4 miasto to miałbyś około z 2500 - 3000 godzin przy tym przebiegu.

 

P.S

 

naklejki dotarły :?:

 

Acha rozumie:) Sorry ze nie poinformowąłem -oczywiscie naklejki dotarły,są super narazie jedna wylądowała na tylnej szybie w rogu:)

 

pozdro

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

  • Administrator
Opublikowano

Kody błędów (kluczykowanie RAMIKA) - w niektórych sytuacjach możecie sami odczytać i zdiagnozować błędy CHECK ENGINE - przekręćcie stacyjkę 3 razy w krótkim odstępie czasu i obserwujcie wskazanie licznika, jeśli są zapisane błędy w pamięci to będą wyświetlano kolejno i np. P xxxx, aż do napisu done. Spiszcie kody błędów i poszukajcie w"manual service" strona od 9255

 

w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

Opublikowano

Panowie!

Przepraszam, ale z cyferek zawsze byłem tępy :-( . Nie łapię, mój ramik właśnie przekroczył 100000mil a motogodzin mam wypracowane 3240. To dużo, czy mało?

Pomóżcie bo mi się we łbie zagotowało :-).

Pozdrawiam

Artur

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Opublikowano
Panowie!

Przepraszam, ale z cyferek zawsze byłem tępy :-( . Nie łapię, mój ramik właśnie przekroczył 100000mil a motogodzin mam wypracowane 3240. To dużo, czy mało?

Pomóżcie bo mi się we łbie zagotowało :-).

Pozdrawiam

Artur

 

Trzeba na Sebastiana poczekac-On w te klocki ;-) jest łebski

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Opublikowano

Skoro przy 100 000 masz taki stan m/h tzn że większość przebiegu zrobiona została na trasie - wiec chyba dobrze, gdyby Twój Ram jeździł tylko po mieście miałby około 7000 m/h.

 

 

pozdro Set

DODGE RAM 5,7 HEMI

  • 1 miesiąc temu...
  • Administrator
Opublikowano

Automatyczne zamykanie (blokowanie) drzwi po przekroczeniu prędkości 15 mph

 

Fabryczne ustawienie: włączone

 

Aby wyłączyć ta funkcje postępuj zgodnie z instrukcją

 

- wejdz do pojazdu i zamknij wszystkie drzwi

- zapnij pas bezpieczeństwa

- włóż kluczyk do stacyjki

- w ciągu 15 sekund wykonaj cztery cykle stacyjki z pozycji OFF na ON, zakończając na OFF (bez odpalania pojazdu)

- wciągu 30 sekund przyciśnij przycisk blokowania drzwi w pozycje LOCK

 

pojedyńczy sygnał dzwiekowy będzie potwierdzeniem wyłączenia tej funkcji.

 

powtórzenie w/w instrukcji spodwoduje reaktywcje funkcji zamykania drzwi (blokowania)

  • Administrator
Opublikowano

Wyłączenie/włączenie sygnału dzwiękowego przy zamykaniu pojazdu za pomocą pilota w kluczyku

 

Fabryczna opcja: włączona

 

Aby wyłączyć postępuj zgodnie z instrukcją:

 

- całą operacje wykonaj na zewnątrz pojazdu

- przytrzymaj przycisk LOCK w pilocie kluczyka

- po 4 sekundach (nie dłużej niż 10 sekund) wciśnij przycisk PANIC trzymając cały czas LOCK

- jednocześnie puść oba przyciski

 

 

powtórzenie w/w instrukcji spodwoduje reaktywcje funkcji sygnału dzwiękowego

Opublikowano

super :!:

 

 

a może wiesz jeszcze jak wyłączyć ten wkruwiający sygnał dzwiękowy podczas jazdy bez pasów :?:

 

pozdrawiam

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie to nie działa, być może nie ten rocznik...

Jeśli chodzi o pasy to też mnie to denerwowało, ale dziwnym trafem od jakiegoś czasu nie sygnalizuje mi dżwiękiem i nie mam zielonego pojęcia jak to się stało, ale nie narzekam :)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

a spr i wiem że jak odepnę spod fotela - to dezaktywuje poduszkę pow

i w razie jakiegoś crach-testu nie wystrzeli :-(

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

  • Administrator
Opublikowano

Wyłączenie/włączenie funkcji gongu niezapiętych pasów bezpieczeństwa

 

fabryczna opcja: włączona

 

 

całą operacje wyłączenia/właczenia funkcji musisz wykonać w ciągu 60 sekund od momentu przkręcenia kluczyka w pozycje zapłon

 

 

1. Wejdz do pojazdu i zamnknij drzwi, kluczyk ustaw w pozycji poza zapłonem i startem, zapnij pas bezpieczeństwa

 

2. Przekręć kluczyk w pozycje zapłon bez odpalania i poczekaj jak zgaśnie kontrolka niezapiętych pasów

 

3. W ciągu 10 sekund, trzykrotnie odepnij i zapnij pas bezpieczeństwa pozostawiając go zapietym.

 

Uwaga: obserwuj kontrolke niezapietych pasów, w razie potrzeby powtórz rozpięcie i zapiecie.

 

4. Przekręć kluczyk w pozycje LOCK . Pojedyńczy gong bedzie potwierdzeniem włączenia/wyłączenia funkcji niezapiętych pasów bezpieczeństwa

 

 

 

Powtórzenie procedury spowoduje reaktywacje funkcji.

 

Uwaga: pomimo wyłaczenia gongu funkcji niezapietych pasów kontrolka na desce nadal bedzie się zapalać.

 

 

 

 

P.S

 

Moje osobiste zdanie, system ten powstał poto żeby zwiekszyć bezpieczeństwo kierowcy.

Wyłaczenie funkcji przypominania o zapinaniu pasów spowoduje oduczenie nawyku zapinania.

 

W przypadku gdy kierowca nie zapnie pasa i bedzie miał kolizje, wypadek poduszka się nigdy nie otworzy !!!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.