Jump to content

TIPS & TRICKS DODGE RAM


Sebastian O.
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Motogodziny Waszego silnika - - możecie sprawdzić ile Wasz Ramik ma przejechanych motogodzin, przekręćcie stacyjkę w pozycji zapłon bez odpalania, wciśnijcie przycisk kasowania licznika i przytrzymajcie go, po 6 sekundach pojawi się na wyświetlaczu kilometrów informacja w postaci hr xxx . w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

Ja mam przejechane dopiero 12 tyś mil i stan motogodzin 375. Większość mojej jazdy to trasa. więc myśle że przy normalnym użykowaniu, 3/4 miasto, 1/4 trasa ilość motogodzin Waszego silnika powina wynosić na każde 10 tyś mil około hr 600-800, ale moge się mylić, badz Wasz licznik kilometrów został cofnięty :roll:

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrators

Kontrola lampek w liczniku i samokalibracja wskaźników - wciśnijcie przycisk kasowania licznika i przytrzymajcie go, przekręćcie stacyjkę w pozycji zapłon bez odpalania, możecie zwolnić przycisk kasowania licznika i obserwować wszystkie lampki i kalibracje licznika. Zakończenie kalibracji następuje samoczynnie i licznik przechodzi w stan normalnej pracy. w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
świetna sprawa :-)

 

wielki dzięki :roll:

 

co jest, załamał cię twój licznik motogodzin :?:

 

wszystko zależy gdzie dane auto jeździ, np. Łódź - średnia prędkość po mieście 20-25 km/h

przyjmijmy 14 mil/h .

 

na każde 10000 mil / 14mil/h = 714 motogodzin pracy silnika jeśli ktoś tylko jeżdzi po mieście.

 

Ilość motogodzin na każde 10tyś mil bedzie się zmniejszała jeśli więcej jeździmy w trasie.

 

 

Kacper pochwal się ile ci wystukało i jaki masz przebieg :?:

Link to comment
Share on other sites

jeszcze nie sprawdzałem

 

ale przebieg mam 4600 i myślę że oryginalny, tym bardziej że atuo było tylko w rękach dilera w USA od niego kupione i jestem 1 właścicielem

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Link to comment
Share on other sites

Sebastian WIELKIE DZIĘKI !!!

 

Tylko to przeczytałem i mimo 22:30 pobiegłem sprawdzić ..

wynik 29141 mil hr 889

więc troche się zdziwiłem myślałem że będzie więcej..

kupiłem go w październiku z przebiegiem 18,800 mil

myślę ze średnia całkiem niezła...

jak sądzicie..?

www.tmtwentylacja.pl

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Sebastian WIELKIE DZIĘKI !!!

 

Tylko to przeczytałem i mimo 22:30 pobiegłem sprawdzić ..

wynik 29141 mil hr 889

więc troche się zdziwiłem myślałem że będzie więcej..

kupiłem go w październiku z przebiegiem 18,800 mil

myślę ze średnia całkiem niezła...

jak sądzicie..?

 

29141 i 889 hr to bardzo dobry wynik, większość musiał twój Ramik w trasie przejechać :-D

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
U to ja widze ze mam najwiecej bo mam juz nastukane 45558 hr 1132 :-/ duzo nie duzo :?:

 

pozdro

 

 

masz najlepszy stosunek mil do godzin z naszej trójki.

 

gdyby twój ramik jeżdził 3/4 miasto to miałbyś około z 2500 - 3000 godzin przy tym przebiegu.

 

P.S

 

naklejki dotarły :?:

Link to comment
Share on other sites

U to ja widze ze mam najwiecej bo mam juz nastukane 45558 hr 1132 :-/ duzo nie duzo :?:

 

pozdro

 

 

masz najlepszy stosunek mil do godzin z naszej trójki.

 

gdyby twój ramik jeżdził 3/4 miasto to miałbyś około z 2500 - 3000 godzin przy tym przebiegu.

 

P.S

 

naklejki dotarły :?:

 

Acha rozumie:) Sorry ze nie poinformowąłem -oczywiscie naklejki dotarły,są super narazie jedna wylądowała na tylnej szybie w rogu:)

 

pozdro

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Kody błędów (kluczykowanie RAMIKA) - w niektórych sytuacjach możecie sami odczytać i zdiagnozować błędy CHECK ENGINE - przekręćcie stacyjkę 3 razy w krótkim odstępie czasu i obserwujcie wskazanie licznika, jeśli są zapisane błędy w pamięci to będą wyświetlano kolejno i np. P xxxx, aż do napisu done. Spiszcie kody błędów i poszukajcie w"manual service" strona od 9255

 

w/w czynności róbcie przy zamkniętych drzwiach.

 

w/w czynności sprawdzone w Dodge Ram III generacji po liftingu.

Link to comment
Share on other sites

Panowie!

Przepraszam, ale z cyferek zawsze byłem tępy :-( . Nie łapię, mój ramik właśnie przekroczył 100000mil a motogodzin mam wypracowane 3240. To dużo, czy mało?

Pomóżcie bo mi się we łbie zagotowało :-).

Pozdrawiam

Artur

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

Panowie!

Przepraszam, ale z cyferek zawsze byłem tępy :-( . Nie łapię, mój ramik właśnie przekroczył 100000mil a motogodzin mam wypracowane 3240. To dużo, czy mało?

Pomóżcie bo mi się we łbie zagotowało :-).

Pozdrawiam

Artur

 

Trzeba na Sebastiana poczekac-On w te klocki ;-) jest łebski

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Administrators

Automatyczne zamykanie (blokowanie) drzwi po przekroczeniu prędkości 15 mph

 

Fabryczne ustawienie: włączone

 

Aby wyłączyć ta funkcje postępuj zgodnie z instrukcją

 

- wejdz do pojazdu i zamknij wszystkie drzwi

- zapnij pas bezpieczeństwa

- włóż kluczyk do stacyjki

- w ciągu 15 sekund wykonaj cztery cykle stacyjki z pozycji OFF na ON, zakończając na OFF (bez odpalania pojazdu)

- wciągu 30 sekund przyciśnij przycisk blokowania drzwi w pozycje LOCK

 

pojedyńczy sygnał dzwiekowy będzie potwierdzeniem wyłączenia tej funkcji.

 

powtórzenie w/w instrukcji spodwoduje reaktywcje funkcji zamykania drzwi (blokowania)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Wyłączenie/włączenie sygnału dzwiękowego przy zamykaniu pojazdu za pomocą pilota w kluczyku

 

Fabryczna opcja: włączona

 

Aby wyłączyć postępuj zgodnie z instrukcją:

 

- całą operacje wykonaj na zewnątrz pojazdu

- przytrzymaj przycisk LOCK w pilocie kluczyka

- po 4 sekundach (nie dłużej niż 10 sekund) wciśnij przycisk PANIC trzymając cały czas LOCK

- jednocześnie puść oba przyciski

 

 

powtórzenie w/w instrukcji spodwoduje reaktywcje funkcji sygnału dzwiękowego

Link to comment
Share on other sites

super :!:

 

 

a może wiesz jeszcze jak wyłączyć ten wkruwiający sygnał dzwiękowy podczas jazdy bez pasów :?:

 

pozdrawiam

życie jest za krótkie żeby jeżdzić samochodem z silnikiem rzędowym...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

U mnie to nie działa, być może nie ten rocznik...

Jeśli chodzi o pasy to też mnie to denerwowało, ale dziwnym trafem od jakiegoś czasu nie sygnalizuje mi dżwiękiem i nie mam zielonego pojęcia jak to się stało, ale nie narzekam :)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Wyłączenie/włączenie funkcji gongu niezapiętych pasów bezpieczeństwa

 

fabryczna opcja: włączona

 

 

całą operacje wyłączenia/właczenia funkcji musisz wykonać w ciągu 60 sekund od momentu przkręcenia kluczyka w pozycje zapłon

 

 

1. Wejdz do pojazdu i zamnknij drzwi, kluczyk ustaw w pozycji poza zapłonem i startem, zapnij pas bezpieczeństwa

 

2. Przekręć kluczyk w pozycje zapłon bez odpalania i poczekaj jak zgaśnie kontrolka niezapiętych pasów

 

3. W ciągu 10 sekund, trzykrotnie odepnij i zapnij pas bezpieczeństwa pozostawiając go zapietym.

 

Uwaga: obserwuj kontrolke niezapietych pasów, w razie potrzeby powtórz rozpięcie i zapiecie.

 

4. Przekręć kluczyk w pozycje LOCK . Pojedyńczy gong bedzie potwierdzeniem włączenia/wyłączenia funkcji niezapiętych pasów bezpieczeństwa

 

 

 

Powtórzenie procedury spowoduje reaktywacje funkcji.

 

Uwaga: pomimo wyłaczenia gongu funkcji niezapietych pasów kontrolka na desce nadal bedzie się zapalać.

 

 

 

 

P.S

 

Moje osobiste zdanie, system ten powstał poto żeby zwiekszyć bezpieczeństwo kierowcy.

Wyłaczenie funkcji przypominania o zapinaniu pasów spowoduje oduczenie nawyku zapinania.

 

W przypadku gdy kierowca nie zapnie pasa i bedzie miał kolizje, wypadek poduszka się nigdy nie otworzy !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.