Seba78 Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Myślę nad budową małego lekkiego wściekańca. Silnik motocyklowy polączony z lekką klatką i dużym skokiem zawieszenia. Mam problem jak zrobić napęd 4x4, z czego wziąć centralny dyfer? (Przedni i tylny dyfer to 2 razy tylny dyfer z Subary Imprezy.) I jak go połączyć z silnikiem motocyklowym czyli wysciem mocy zakończonym zębatką? Jest ktoś mechanikowaty żeby mi trochę podpowiedział? Będę wdzięczny. Cytuj
Eazy Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Zawsze możesz wziąć silnik od motocykla napędzanego wałem kardana :-) Trochę ułatwia to temat 'zębatki' ;-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl .
Magdoc Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2011 Seba78, - kuknij tu - nie wiem czy trzeba się logować ? http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=67302&start=0 Cytuj Jeep V8 WJ
Administrator Sebastian O. Opublikowano 1 Października 2011 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Października 2011 A myślałes o wstecznym ? http://www.quaife.co.uk/shop/products/qba2r Ta przekladnia jest do typowo zebatkowego napędu, ale tylko na tylna oś, ma w sobie wsteczny. Popatrz na pozostałe ich produkty, może maja to czego szukasz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.