Seba78 Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Myślę nad budową małego lekkiego wściekańca. Silnik motocyklowy polączony z lekką klatką i dużym skokiem zawieszenia. Mam problem jak zrobić napęd 4x4, z czego wziąć centralny dyfer? (Przedni i tylny dyfer to 2 razy tylny dyfer z Subary Imprezy.) I jak go połączyć z silnikiem motocyklowym czyli wysciem mocy zakończonym zębatką? Jest ktoś mechanikowaty żeby mi trochę podpowiedział? Będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Zawsze możesz wziąć silnik od motocykla napędzanego wałem kardana :-) Trochę ułatwia to temat 'zębatki' ;-) Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 30 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Seba78, - kuknij tu - nie wiem czy trzeba się logować ? http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=67302&start=0 Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 1 Października 2011 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 A myślałes o wstecznym ? http://www.quaife.co.uk/shop/products/qba2r Ta przekladnia jest do typowo zebatkowego napędu, ale tylko na tylna oś, ma w sobie wsteczny. Popatrz na pozostałe ich produkty, może maja to czego szukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.