Skocz do zawartości

Jakier amory do liftu do mojej Sierry ??


chrisuk

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

Z racji tego ze zalozylem juz lift do Sierry potrzebuje zmienic amory na dluzsze,

z tylu co prawda daja rade ale sa dwa rozne wiec i tak ida do wymiany,

z przodu narazie lift ustawiony na kluczach na 1,5 cala bo brakuje amorow.

 

Moze ktos ma doswiadczenie i podpowie jakiej firmy zalozyc amory do liftu ??

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze ktos ma doswiadczenie i podpowie jakiej firmy zalozyc amory do liftu ??

 

Jeszcze raz, bo wcześniej wkleiłem nie do tego postu.

 

Osobiście polecam Rancho

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Front RS5371 2

RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Rear RS5198 2

 

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS999268 2

RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS999269 2

 

SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED

RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS5268 2

RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS5269 2

 

Te środkowe mają 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny. Mam podobne - są super!

 

Więcej tu

http://www.gorancho.com/s...ystem&x=59&y=14

 

Pozdro

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lemmy, link nie robi :-(

Wlasnie sie sam zastanawiam nad Rancho bo mam je w IC w ofercie i akurat tyly leza na półce, tylko przody musialbym domowic

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie zastanawiam sie nad tymi Rancho i chyba je kupie

 

Wziąłem je ze względu na

+ możliwość regulacji

+ fakt, ze są dwu- lub - jak u mnie - trójtubowe

+ markę

Jedyny minus - cena

 

Polecam Ci zwłaszcza - jeśli pasują - Rancha QuickLift sprzedawane w zestawie ze sprężynami.

Dużo prostszy montaż

 

Pozdro

 

PS. Z przyczyn technicznych odmeldowywuję się na kilka tygodni z forum.

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej chyba drazki skrętne, chociaz we Fordzie to wszystko mozliwe

Drążki skrętne? W 10-letnim F-250? :-) W tamtych czasach w amerykańskim oddziale Forda nie wiedzieli co to jest drążek skrętny a modele HD (F-250 i wyższe) miały z przodu sztywny most (lub sztywną belkę w wersjach RWD) i solidne piórowe resory jak nie przymierzając w Starze:-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Fotki beda w weekend, wlasnie zalozylem dlugo wyczekiwane oponki,

prezentuje sie miodzio :lol: :lol:

Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3"

Był: WJ Laredo 04' 4.0 2"

Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0

Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.