chrisuk Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Siemka Z racji tego ze zalozylem juz lift do Sierry potrzebuje zmienic amory na dluzsze, z tylu co prawda daja rade ale sa dwa rozne wiec i tak ida do wymiany, z przodu narazie lift ustawiony na kluczach na 1,5 cala bo brakuje amorow. Moze ktos ma doswiadczenie i podpowie jakiej firmy zalozyc amory do liftu ?? Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ome lub Dobinsons. Omijaj Ironman-y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Ome lub Dobinsons. Nie robia do Sierry :( Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Zawsze można coś dopasować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Moze ktos ma doswiadczenie i podpowie jakiej firmy zalozyc amory do liftu ?? Jeszcze raz, bo wcześniej wkleiłem nie do tego postu. Osobiście polecam Rancho SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Front RS5371 2 RS5000 SERIES SHOCK 1.00-in. - 2.50-in. Rear RS5198 2 SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS999268 2 RS9000XL SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS999269 2 SHOCK TYPE VEHICLE HEIGHT POSITION PART NUMBER QTY REQUIRED RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Front RS5268 2 RS5000 SERIES SHOCK 4.00-in. Rear RS5269 2 Te środkowe mają 9-stopniową regulację twardości i to z kabiny. Mam podobne - są super! Więcej tu http://www.gorancho.com/s...ystem&x=59&y=14 Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 22 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Lemmy, link nie robi :-( Wlasnie sie sam zastanawiam nad Rancho bo mam je w IC w ofercie i akurat tyly leza na półce, tylko przody musialbym domowic Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 22 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Lemmy, link nie robi :-( Spróbuj ten http://www.gorancho.com/ Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 24 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Wlasnie zastanawiam sie nad tymi Rancho i chyba je kupie Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 24 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Wlasnie zastanawiam sie nad tymi Rancho i chyba je kupie Wziąłem je ze względu na + możliwość regulacji + fakt, ze są dwu- lub - jak u mnie - trójtubowe + markę Jedyny minus - cena Polecam Ci zwłaszcza - jeśli pasują - Rancha QuickLift sprzedawane w zestawie ze sprężynami. Dużo prostszy montaż Pozdro PS. Z przyczyn technicznych odmeldowywuję się na kilka tygodni z forum. Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 24 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Lemmy, u mnie nie ma sprężyn :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Lemmy, u mnie nie ma sprężyn :mrgreen: :mrgreen: No tak, mało która węglarka ma McPhersony. Ostatnio w 10-letnim? F-250 widziałem z przodu resory piórowe... Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 25 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Raczej chyba drazki skrętne, chociaz we Fordzie to wszystko mozliwe Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Raczej chyba drazki skrętne, chociaz we Fordzie to wszystko mozliwe Drążki skrętne? W 10-letnim F-250? :-) W tamtych czasach w amerykańskim oddziale Forda nie wiedzieli co to jest drążek skrętny a modele HD (F-250 i wyższe) miały z przodu sztywny most (lub sztywną belkę w wersjach RWD) i solidne piórowe resory jak nie przymierzając w Starze:-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 No i wybór padł na Skyjackery olejowe do liftu 3" :-D :-D Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wafel Opublikowano 9 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Można liczyć na zdjęcia z liftem ? :-) Jak prowadzenie po pierwszych zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Fotki beda w weekend, wlasnie zalozylem dlugo wyczekiwane oponki, prezentuje sie miodzio :lol: :lol: Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 10 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Jaki rozmiar opon zakładałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 33x12.5R17 Cooper ST Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jonko Opublikowano 11 Listopada 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jeżdżę na takich samych oponkach już pół roku tylko, że rozmiar o 2" wyższy, czekam na zimę i ciekawi mnie jak się spiszą na śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jonko, Jonko, za miesiac lub dwa bedziemy mogli juz porownac opinie Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.