Sławek Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam, jako że poprzedni właściciel coś namieszał z resorami, tył mojego RAMa jest wyżej niż przód. Nie wiem niestety o ile, w Jeepie mierzyłem wysokość pomiędzy krawędzią nadkola a środkiem felgi i mogłem porównać z danymi fabrycznymi, teraz takowych nie mogę znaleźć. Czy zna ktoś jakieś wymiary które pozwolą mi określić wysokość fabryczną? Inna sprawa: jak najprościej i najlepiej podnieść przód? Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 To powinno Ci pomóc ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 7 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 O! To na pewno pomoże :-D Dzięki stokrotne :git: Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Załóż na przód Torsion Keys i podkręć drążki. To najłatwiejszy sposób na szybki i tani lift. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 7 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 I chyba tak zrobię choć to nowość dla mnie, przyzwyczaiłem się do wymiany sprężyn na dłuższe w Jeepach :mrgreen: Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Załóż na przód Torsion Keys i podkręć drążki. To najłatwiejszy sposób na szybki i tani lift. Dokladnie tak podnioslem moja Sierre ;-) Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magdoc Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Załóż na przód Torsion Keys i podkręć drążki. To najłatwiejszy sposób na szybki i tani lift. O co tu chodzi ? Pytam z ciekawości bo może bym liftną swego jeepa :-D Cytuj Jeep V8 WJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 7 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Nie jestem specem od Jeepó (od Dodgów zresztą też nie :-P ), ale Jeepy nie są zawieszone chyba na drążkach skrętnych, a na sprężynach :roll: . ... , ale nie wszystkie Ramy są na drążkach skrętnych. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisuk Opublikowano 8 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 O co tu chodzi ? Pytam z ciekawości bo może bym liftną swego jeepa Hej, niestety nie liftniesz tak swojego WJ'a bo.... nie masz drążków skrętnych z przodu a sprezyny, wiec jezeli tani lift to zostaja Ci podkladki. Cytuj Był: XJ 96' 4.0 HO, NP 242, BFG AT, Mangels, 3" Był: WJ Laredo 04' 4.0 2" Jest: Jeep GrandCherokee ZG 97 4.0 Jest: GMC Sierra 04' 5.3 V8 Vortec 300KM Flowmaster 6" lift Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 9 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Lepiej kupić dłuższe sprężyny niż podkładki. Koszt nadal dość niski a samochód od razu lepiej się prowadzi, zwłaszcza że przednie sprężyny w Jeepach lubią "siadać" z czasem i potem wychodzi że zamiast +2" mamy +1 albo doszliśmy do fabrycznego wymiaru. :mrgreen: Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misman Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Nie jestem specem od Jeepó (od Dodgów zresztą też nie :-P ), ale Jeepy nie są zawieszone chyba na drążkach skrętnych, a na sprężynach :roll: .... , ale nie wszystkie Ramy są na drążkach skrętnych. Podniesiony przód na drążkach, a efektem jest całe wyliftowane auto na fotach końcowych :mrgreen: Nie ma jak dobry marketing :mrgreen: Cytuj "Ptaki i zwierzaki pod drzewami stały, jak do nich strzelano - umierały..." "zrobiłem" != "zleciłem" -- http://i190.photobucket.com/albums/z155/Madcatw/WhereIHideMostofMyMoney3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 9 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Pomierzyłem moje pudło i wychodzi na to że muszę się "podkręcić" o 1" żeby w miarę prosto autko wyglądało. Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 9 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Lepiej kupić dłuższe sprężyny niż podkładki. Koszt nadal dość niski a samochód od razu lepiej się prowadzi,dluzsze sprezyny ciagna za soba i zmiane amortyzatorow, zeby zawieszenie poprawnie pracowalo Na przód do rama po 2006r ( macphersony) czy założysz dłuższe sprężyny czy podkładki takie jakie mam ja 3" nie trzeba zmieniać amorów, seryjne mają wystarczającą długość/skok Darecki może potwierdzić. Natomiast na tył juz trzeba. Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek Opublikowano 10 Września 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ja zmieniłem i amory ale seryjnej długości też dają radę. Pośrednim wyjściem są adaptery obniżające górne mocowanie amortyzatora. Wtedy jest w takim położeniu jak w zawieszeniu nie motanym. Cytuj Dodge RAM 1500 4x4 4.7 Quad Cab 2004 + 3" był: Jeep Cherokee XJ 4.0 Jeep Grand Cherokee WJ 4.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Załóż na przód Torsion Keys i podkręć drążki. To najłatwiejszy sposób na szybki i tani lift. Szczęśliwcy. W Ramach po 2006 już tak się nie da. :-| wyjściem są adaptery obniżające górne mocowanie amortyzatora. Wtedy jest w takim położeniu jak w zawieszeniu nie motanym. To po co to wszystko? Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Ja zmieniłem i amory ale seryjnej długości też dają radę. Pośrednim wyjściem są adaptery obniżające górne mocowanie amortyzatora. Wtedy jest w takim położeniu jak w zawieszeniu nie motanym. Szczęśliwcy. W Ramach po 2006 już tak się nie da. :-| Własnie ja mam takie podkładki które się zakłada na górę amortyzatora,więc amortyzator pracuje tak samo jak przy serii. Dokładnie te po 2006r. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-08-Dodge-Ram-1500-FULL-3-Lift-Leveling-Kit-4X4-4WD-/270751466907?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ADodge|Model%3ARam+1500|Year%3A2006&hash=item3f0a0b859b Moja fotka z montażu. Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A to moja fotka z montażu. Kupiony w Norauto klucz do ściągania sprężyn McPherson wygiety jak woskowa świeca. Nie idźcie tą drogą! By z tego wybrnąć, potrzebny był diaks. Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eazy Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Lemmy - te klucze zakłada się dwa na przeciwko siebie (po jednym z każdej strony sprężyny) :mrgreen: Cytuj It's nice to be important but it's more important to be nice :) www.grokker.pl www.bostikpolska.pl . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Lemmy, chciałeś jednym ściągaczem ścisnąć sprężynę ? :shock: [ Dodano: 2011-09-10, 22:02 ] A tak swoją drogą to lepiej wyjąć całą kolumnę, złapać ją sobie w imadło i wtedy ściskać sprężynę ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Lemmy - te klucze zakłada się dwa na przeciwko siebie (po jednym z każdej strony sprężyny) :mrgreen: Jak patrzę na tą nagwintowaną szpilkę to chyba trzeba by założyć ich ze 4 ;-) A tak swoją drogą to lepiej wyjąć całą kolumnę, złapać ją sobie w imadło i wtedy ściskać sprężynę ;-) Trochę duże by musiało być te imadło Lepiej samemu zrobić porządny scisk z porządnych materiałów. A po co ściągałeś sprężynę? Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lemmy Opublikowano 10 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Lemmy - te klucze zakłada się dwa na przeciwko siebie (po jednym z każdej strony sprężyny) :mrgreen: Aaaaaa, ale ze mnie ofiaraaaa... :oops: Nie, akurat wyjątkowo przeczytałem ins. obsługi, poza tym te klucze sprzedaje się w kompletach. Na zdjęciu widać nawet fragmencik drugiego (też do wyrzucenia). A tak swoją drogą to lepiej wyjąć całą kolumnę, złapać ją sobie w imadło i wtedy ściskać sprężynę ;-) No i tak też się stało. U Dareckiego. Do dziś słyszę dźwięk młota bijącego w wahacz... A na serio, to skończyło się ok, choć nie bez pewnych zgrzytów w trakcie, których jednak nie warto rozpamiętywać. W sumie Darecki - OK :!: A po co ściągałeś sprężynę? Ponieważ wymieniałem amorki na dłuższe (+2 cale) i z 9-stopniową regulacją twardości. Wyszło drogo, wrrrrr :evil: , ale dobrze. Cholernie dobrze ;-) Pozdro Cytuj Ram4x4fun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.