japacz Opublikowano 6 Września 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Ostatnie pytanie. czy jak mam ładowanie 13,9 na wlaczonych swiatlach i klimie to jest okej? Jeśli alternator daje tyle na obrotach biegu jałowego przy włączonych światłach i klimie to jak najbardziej jest ok. Nie znam akurat dokładnych parametrów dla Twojego eFa, ale można przyjąć, że prawidłowy prąd ładowania mieści się najczęściej w przedziale 13,8V - 14,5V. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumi2004 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 witam, posiadam forda exploreera sport trucka z 2008 roku, i tam jest jakis akumulatorek mororcraft BXT-65-650, czy mozecie mi polecic jakis akumulator do tego wozidla? pozdrawiam [ Dodano: 2011-12-29, 12:09 ] pomoc [ Dodano: 2011-12-29, 12:09 ] :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 witam, posiadam forda exploreera sport trucka z 2008 roku, i tam jest jakis akumulatorek mororcraft BXT-65-650, czy mozecie mi polecic jakis akumulator do tego wozidla? Te same sugestie co dla kolegi, który szukał aku do F-150, bo masz taki sam ;-) Motorcraft BXT-65-650: 65 - to oznaczenie linii modelowej, które mówi nam jakie wymiary ma akumulator. W tym przypadku długość 306 mm, szerokość 190 mm, wysokość 194 mm 650 - to prąd rozruchu na zimno - 650A Amerykanie nie podają parametru pojemności (w amperogodzinach), za to poddają tzw. Reserve Capacity czyli parametr mówiący po jakim okresie czasu napięcie w pełni naładowanego akumulatora, obciążonego prądem 25A spadnie do wartości 10,5V. Mówiąc po chłopsku, jest to czas przez jaki mógłbyś kręcić non stop rozrusznikiem zanim aku całkiem nie padnie ;-) Dla tego akumulatora jest to 130 minut. Oczywiście jest to wartość teoretyczna bo prędzej sfajczyłby się kable albo rozrusznik ale dająca lepszy obraz tego jak "mocny" jest akumulator. "Nasze" amperogodziny można mniej więcej policzyć znając wartość Resere Capacity. Dla Twojego akumulatora to około 54Ah Szukaj zatem aku o wymiarach nie większych niż powyżej (większy teoretycznie nie powinien wejść pod maskę) oraz o pojemności minimum 54Ah i prądzie rozruchowym około 650A ;-) No i do powitalni zapraszam :pala: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumi2004 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 witam, posiadam forda exploreera sport trucka z 2008 roku, i tam jest jakis akumulatorek mororcraft BXT-65-650, czy mozecie mi polecic jakis akumulator do tego wozidla? Te same sugestie co dla kolegi, który szukał aku do F-150, bo masz taki sam ;-) Motorcraft BXT-65-650: 65 - to oznaczenie linii modelowej, które mówi nam jakie wymiary ma akumulator. W tym przypadku długość 306 mm, szerokość 190 mm, wysokość 194 mm 650 - to prąd rozruchu na zimno - 650A Amerykanie nie podają parametru pojemności (w amperogodzinach), za to poddają tzw. Reserve Capacity czyli parametr mówiący po jakim okresie czasu napięcie w pełni naładowanego akumulatora, obciążonego prądem 25A spadnie do wartości 10,5V. Mówiąc po chłopsku, jest to czas przez jaki mógłbyś kręcić non stop rozrusznikiem zanim aku całkiem nie padnie ;-) Dla tego akumulatora jest to 130 minut. Oczywiście jest to wartość teoretyczna bo prędzej sfajczyłby się kable albo rozrusznik ale dająca lepszy obraz tego jak "mocny" jest akumulator. "Nasze" amperogodziny można mniej więcej policzyć znając wartość Resere Capacity. Dla Twojego akumulatora to około 54Ah Szukaj zatem aku o wymiarach nie większych niż powyżej (większy teoretycznie nie powinien wejść pod maskę) oraz o pojemności minimum 54Ah i prądzie rozruchowym około 650A ;-) No i do powitalni zapraszam :pala: hello, dziekuje za szybko i konktetna odpowiedz. Malo ludzi zna sie na tym i na tych autkach mimo ze dos fajne maszyny. Przy okazji, czy szumy pojawiajace sie z tylu przy wiekszych predkosciach to cos normalnego przy pick up czy moze cos byc z dyfrem? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumi2004 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 dyfer slychac od 80 do 100km/h i nie szmumi a buczy jak lozysko czy to jest normalne w takim aucie? Mam pierwsze auto z napedem 4x4 i dyfrem, wiec niebardzo wiem jak to ma byc. Prosze o wyrozumialosc jak zadam jakies dziwne pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumi2004 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 normalne to nie jest, mialem taki przypadek i regenerowalem dyfer i tego sie boje, ale jakos tak dziwnie bo to po 70 tys km od nowosci, zeby tak szybko to poszlo, co moze byc przyczyna tego? Jaki koszt takiej regeneracji jest, mozesz mi zdradzic bo sie troche obawiam tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Eee no bez paniki ;-) Może być dyfer, a może być np. antena od CB na dachu :-) Zanim zaczniesz się stresować kosztami proponuję jednak wizytę u jakiegoś żywego mechanika. My tu owszem co nieco wiemy ale w takich przypadkach stawianie diagnozy przez net to wróżenie z fusów. Interpretować dźwięki na odległość (zwłaszcza takie, których się samemu nie słyszało) to chyba tylko Kaszpirowski potrafi ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Warto sprawdzić rzeczy najprostsze jak kontrola ogumienia - ciśnienie, czy równomiernie się zużywają itp. Głośne opony dają bardzo podobny dźwięk do kończącego się łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szumi2004 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Warto sprawdzić rzeczy najprostsze jak kontrola ogumienia - ciśnienie, czy równomiernie się zużywają itp. Głośne opony dają bardzo podobny dźwięk do kończącego się łożyska. wiem o czy mowisz ale mialem opony firmowe, na nich huczalo, teraz na zime sa wsadzone pirreli scorpion ice&snow i tez huczy. Teraz mechanik rozboera calosc i ma mi dzis dac znac co tam sie dzieje. Podejzenie jeszcze pada na lozysko. Bede wiedzial wiecej poinfurmuje na forum. Czekam rowniez na jakies sugestie [ Dodano: 2011-12-30, 17:14 ] Eee no bez paniki ;-) Może być dyfer, a może być np. antena od CB na dachu :-) Zanim zaczniesz się stresować kosztami proponuję jednak wizytę u jakiegoś żywego mechanika. My tu owszem co nieco wiemy ale w takich przypadkach stawianie diagnozy przez net to wróżenie z fusów. Interpretować dźwięki na odległość (zwłaszcza takie, których się samemu nie słyszało) to chyba tylko Kaszpirowski potrafi ;-) a mozesz polecic jakis warsztat w okolicy katowic co sie zna na tych wynalazkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.