Skocz do zawartości

Potrzebny dobry gazownik z Warszawy


l154
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podaj markę instalacji to może będzie łatwiej. Ja ostatnio miałem problem znaleźć zakład serwisujący Prinsa. Dostałem namiar z polecenia na firmę Autko Gaz na Marymonckiej ale terminy mają na 2-3 tygodnie do przodu zapchane przez sezon urlopowy. Jadę do nich we wtorek i zobaczymy co i jak.

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Darka - pomoże, albo chociaż uczciwie powie, że nie pomoże :) Gazował duuużo Jeepów rzędowych i V8

 

Darek - 506 744 897, możesz powołać się na mnie, ale nie musisz ;)

były trzy Jeepy (WG, XJ, YJ) - będzie RAM!

 

"A pick-up truck is about individuality and this is why everybody in US has a truck" (BBC) ;););)

 

www.MODERNPET.pl - Gwiazdy światowych rankingów karm dla psów i kotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do Darka - pomoże, albo chociaż uczciwie powie, że nie pomoże :) Gazował duuużo Jeepów rzędowych i V8

 

Darek - 506 744 897, możesz powołać się na mnie, ale nie musisz ;)

 

Ja właśnie od Darka mam namiar na Autko Gaz bo on sam nie ma komputera do Prinsa i polecił mi ich jako zaufany zakład :-)

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dość duży problem.

Zaczęło się od grzania płynu w chłodnicy, a w związku z tym, że niedawno był wymieniany termostat mechanik wskazał na wiskozę. Po wymianie wiskozy rzeczywiście poprawiło się ale na niedługo. Problem się powtórzył, więc wywnioskowałem że może jednak termostat do dupy. Żeby to sprawdzić wywaliłem środek termostatu zostawiłem go otwartego i sprawdziłem czy wszystko OK. Pojeździłem i OK.

Żadnych problemów, kupiłem termostat wsadziłem i ... problem znowu się pojawił.

Więc wiedząc że wiedza mojego mechanika się skończyła zacząłem szukać po necie i znalazłem post w na forum jeepa, że to może być, uszczelka pod głowicą lub problem z gazem, polegający na dostaniu się gazu do chłodnicy, co zwiększało ciśnienie w chłodnicy i termostat miał problemy z otworzeniem - opisano to jako "problem z membraną w reduktorze" nie znam się na tym wcale więc wyłączyłem gaz i zacząłem jeździć na benzynie i problem magicznie zniknął !!!

Przejechałem ponad 1,5 tys km i żadnego grzania, żadnych problemów nic ...

l154

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.