Skocz do zawartości

Potrzebny dobry gazownik z Warszawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

potrzebna pomoc, szukam dobrego fachowca od instalacji gazowych w okolicach Wa-wy, potrzebuję wymienić reduktor i ogólnie sprawdzić co i jak.

Dodge RAM 1500, 5,7L HEMI -2007

pzdr

l154

Opublikowano

Podaj markę instalacji to może będzie łatwiej. Ja ostatnio miałem problem znaleźć zakład serwisujący Prinsa. Dostałem namiar z polecenia na firmę Autko Gaz na Marymonckiej ale terminy mają na 2-3 tygodnie do przodu zapchane przez sezon urlopowy. Jadę do nich we wtorek i zobaczymy co i jak.

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Opublikowano

Zadzwoń do Darka - pomoże, albo chociaż uczciwie powie, że nie pomoże :) Gazował duuużo Jeepów rzędowych i V8

 

Darek - 506 744 897, możesz powołać się na mnie, ale nie musisz ;)

były trzy Jeepy (WG, XJ, YJ) - będzie RAM!

 

"A pick-up truck is about individuality and this is why everybody in US has a truck" (BBC) ;););)

 

www.MODERNPET.pl - Gwiazdy światowych rankingów karm dla psów i kotów

Opublikowano
Zadzwoń do Darka - pomoże, albo chociaż uczciwie powie, że nie pomoże :) Gazował duuużo Jeepów rzędowych i V8

 

Darek - 506 744 897, możesz powołać się na mnie, ale nie musisz ;)

 

Ja właśnie od Darka mam namiar na Autko Gaz bo on sam nie ma komputera do Prinsa i polecił mi ich jako zaufany zakład :-)

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Opublikowano

Miałem dość duży problem.

Zaczęło się od grzania płynu w chłodnicy, a w związku z tym, że niedawno był wymieniany termostat mechanik wskazał na wiskozę. Po wymianie wiskozy rzeczywiście poprawiło się ale na niedługo. Problem się powtórzył, więc wywnioskowałem że może jednak termostat do dupy. Żeby to sprawdzić wywaliłem środek termostatu zostawiłem go otwartego i sprawdziłem czy wszystko OK. Pojeździłem i OK.

Żadnych problemów, kupiłem termostat wsadziłem i ... problem znowu się pojawił.

Więc wiedząc że wiedza mojego mechanika się skończyła zacząłem szukać po necie i znalazłem post w na forum jeepa, że to może być, uszczelka pod głowicą lub problem z gazem, polegający na dostaniu się gazu do chłodnicy, co zwiększało ciśnienie w chłodnicy i termostat miał problemy z otworzeniem - opisano to jako "problem z membraną w reduktorze" nie znam się na tym wcale więc wyłączyłem gaz i zacząłem jeździć na benzynie i problem magicznie zniknął !!!

Przejechałem ponad 1,5 tys km i żadnego grzania, żadnych problemów nic ...

l154

Opublikowano

witam , mialem podobne , choć bardzij widowiskowe objawy (wywalilo mi polowe plynu chlodniczego ), po wymianie membrany w reduktorze gazowym problem zniknął

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Opublikowano
Czyli mówisz, że wystarcza membrana ??

Bo czytałem że najlepiej wymienić cały reduktor...

 

Z tego co się orientuję to są dostępne zestawy naprawcze.

It's nice to be important but it's more important to be nice :)

 

www.grokker.pl

 

www.bostikpolska.pl

.

Opublikowano
Czyli mówisz, że wystarcza membrana ??

Bo czytałem że najlepiej wymienić cały reduktor...

 

Z tego co się orientuję to są dostępne zestawy naprawcze.

 

dokladnie

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.