Skocz do zawartości

Jak się powinno robić Torsion key lift?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mistrzowie,

Wiem, że niektórzy z Was już to ćwiczyli

w praktyce lub choćby w teorii.

A więc:

Na co uważać? Co na to komfort jazdy? Czego broń Boże nie robić?

I czy to w ogóle ma sens jeśli się daje podkładki lub amory dłuższe o 2 cale?

 

Pozdr

Ram4x4fun

Opublikowano
Na co uważać? Co na to komfort jazdy? Czego broń Boże nie robić?

I czy to w ogóle ma sens jeśli się daje podkładki lub amory dłuższe o 2 cale?

Uważać, żeby go za wysoko nie skręcić, bo będzie świecił światłami po koronach drzew, komfort jazdy jest na porównywalnym poziomie, widoczna zmiana wysokości, ma sens jeśli chodzi o estetykę i nie ma sensu, jesli mysli się o offroadzie. Po podniesieniu konieczne jest ustawienie geometrii.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano
generalnie powinno zmienic sie tez drazki na mocniejsze, bo podkrecajac seryjne beda pracowac przy wiekszych naprezeniach podczas dobijania zawieszenia (w extremalnych warunkach moze taki drazek peknac)

Masz rację i dlatego nie polecam tego typu liftowania do użytkowania w offroadzie.

Swoją drogą nie natknąłem się jeszcze na aftermarketowe drążki.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.