Skocz do zawartości

Jaki alternator kupic?


dejwitt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 lata później...

Odświeże kotleta, otóż zbliżam się do 270tys km moim Ramem i pomimo że wszystko hula z ładowaniem tak jak powinno, zastanawiam się czy to nie jest dobry już czas żeby alternator zregenerować. Czy może macie inne doświadczenia, i póki wskazówka nie będzie za czesto na połowie to lepiej alternatora nie ruszać? Jak regenerować to warto od razu zmieniać procz podstawowych rzeczy także regulator? Ostatnio jak zregenrowałem dwa alternatory to w obu przypadkach jakoś ładowanie jest gorsze niż przed operacją regenracji :>.Kolejne pytanie czy w takiej sytuacji nie lepiej jest kupić niz regenerować?

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakoś ładowanie jest gorsze niż przed operacją regenracj

Coś zostało spieprzone przy regeneracji - po regeneracji alternator musi trzymać parametry. Może tylko krócej działać niż oryginał, bo jakość części jak wiadomo jest różna.

I przez tą jakość części nie ruszałbym tego co masz ;-)

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam na jednym alternatorze zrobione 210 tyś mil, a na drugim 280 tyś mil a alternatory działają wzorowo, więc przy 270 tyś km. masz jeszcze dużo czasu na kłopoty. Stare przysłowie pszczół mówi: Lepsze jest wrogiem dobrego :-)

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam. Mam pytanie, gdzie w ramie 1500 5,7 z roku 2004 znajduje się regulator napięcia. Pytam, ponieważ właśnie padło mi ładowanie, zregenerowałem alternator a ładowania nadal nie mam, podejrzewam walnięty regulator. Co może być jeszcze przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że regulator jest w ECU jak w Jeepach. A winny może być  czujnik temp akumulatora, który ma zwarcie, a to powoduje brak ładowania.

Jeśli jednak byłby walnięty regulator, to są magicy, co dokładaja inny do naszy h alternatorów.

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poddaje się. Wymieniłem czujnik temp akumulatora, wykręciłem i oddałem do sprawdzenia zregenerowany alternator-jest ok ,posprawdzałem wszystkie kable od masy w aucie, zresetowałem komputer i nic, żadnej zmiany. Odpalam auto i wskazówka od ładowania jakby się podnosi na około minutę czy półtorej, po czym opada i wyskakuje czerwona kontrolka z napisem check gages. Ładuje akumulator i jadę do jakiegoś magika-elektryka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik odepnij, zasymulujesz mu niską temperaturę. Jeśli to nie pomoże to regulator w ECU jest walnięty. Szukaj magika który dołoży zewnętrzny regulator

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z odłączaniem czujnika też próbowałem, było jeszcze gorzej. Przy odpaleniu auta wskazówka od ładowania nawet nie drgnęła do góry, a czerwony napis ''check gages'' wyskoczył natychmiast. Może faktycznie to ten regulator jest walnięty, albo instalację gdzieś szlak trafił. Dzwoniłem do jednego magika to powiedział że musi pomyśleć, oddzwoni i.t.d, czyli lipa, dzwoniłem do drugiego to kazał podać model auta , rok i jaki silnik, będzie szukał przez weekend w internecie schematu instalacji. Co z tego będzie - zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzięki, spróbuje się dokopać. A może znasz jakiegoś sprytnego magika z okolicy Mszczonowa, który to ogarnie i takie amerykandzajskie sprzęty nie są mu obce. Tutaj w Skierniewicach jak powiem o co chodzi i w jakim samochodzie to fachowcy zaczynają jakby wątpić w swoje umiejętności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W naszych okolicach nie ma nikogo, kogo można polecić z czystym sumieniem jako ogarniającego takie auta.

Najbliżej Warszawa lub Łódź - kogoś sprytnego powinni tam mieć. Popytaj na orgu - Jeep i Dodge pod kątem elektryki to praktycznie takie same rozwiązania.

O specach z okolic Łodzi powinien coś wiedzieć Sebastian O.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.