dejwitt Opublikowano 5 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Tak jak w temacie, jakiej firmy byscie kupili altarnator do dodga 1500 laramie 5.7? ACDelco 160Amper, Bosch150 Amper czy REMAY 160Amper? Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Odświeże kotleta, otóż zbliżam się do 270tys km moim Ramem i pomimo że wszystko hula z ładowaniem tak jak powinno, zastanawiam się czy to nie jest dobry już czas żeby alternator zregenerować. Czy może macie inne doświadczenia, i póki wskazówka nie będzie za czesto na połowie to lepiej alternatora nie ruszać? Jak regenerować to warto od razu zmieniać procz podstawowych rzeczy także regulator? Ostatnio jak zregenrowałem dwa alternatory to w obu przypadkach jakoś ładowanie jest gorsze niż przed operacją regenracji :>.Kolejne pytanie czy w takiej sytuacji nie lepiej jest kupić niz regenerować? Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 jakoś ładowanie jest gorsze niż przed operacją regenracj Coś zostało spieprzone przy regeneracji - po regeneracji alternator musi trzymać parametry. Może tylko krócej działać niż oryginał, bo jakość części jak wiadomo jest różna. I przez tą jakość części nie ruszałbym tego co masz ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 28 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Ja mam na jednym alternatorze zrobione 210 tyś mil, a na drugim 280 tyś mil a alternatory działają wzorowo, więc przy 270 tyś km. masz jeszcze dużo czasu na kłopoty. Stare przysłowie pszczół mówi: Lepsze jest wrogiem dobrego :-) Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwitt Opublikowano 28 Lutego 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2014 Dzieki Panowie oto mi wlasnie chodzilo czy w ogóle to ruszać, w takim bądź razie póki hulaj nic nie bede ruszać, pozdro Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielkonrad Opublikowano 17 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Witam. Mam pytanie, gdzie w ramie 1500 5,7 z roku 2004 znajduje się regulator napięcia. Pytam, ponieważ właśnie padło mi ładowanie, zregenerowałem alternator a ładowania nadal nie mam, podejrzewam walnięty regulator. Co może być jeszcze przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewioor.fm Opublikowano 18 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2019 Podejrzewam że regulator jest w ECU jak w Jeepach. A winny może być czujnik temp akumulatora, który ma zwarcie, a to powoduje brak ładowania. Jeśli jednak byłby walnięty regulator, to są magicy, co dokładaja inny do naszy h alternatorów. Cytuj moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH], Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit [136] ( https://mubi.pl/id-5EGVDL 150zł taniej ubezpieczenie przy zakupie z MUBI.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielkonrad Opublikowano 21 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Poddaje się. Wymieniłem czujnik temp akumulatora, wykręciłem i oddałem do sprawdzenia zregenerowany alternator-jest ok ,posprawdzałem wszystkie kable od masy w aucie, zresetowałem komputer i nic, żadnej zmiany. Odpalam auto i wskazówka od ładowania jakby się podnosi na około minutę czy półtorej, po czym opada i wyskakuje czerwona kontrolka z napisem check gages. Ładuje akumulator i jadę do jakiegoś magika-elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewioor.fm Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Czujnik odepnij, zasymulujesz mu niską temperaturę. Jeśli to nie pomoże to regulator w ECU jest walnięty. Szukaj magika który dołoży zewnętrzny regulator Cytuj moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH], Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit [136] ( https://mubi.pl/id-5EGVDL 150zł taniej ubezpieczenie przy zakupie z MUBI.PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielkonrad Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Z odłączaniem czujnika też próbowałem, było jeszcze gorzej. Przy odpaleniu auta wskazówka od ładowania nawet nie drgnęła do góry, a czerwony napis ''check gages'' wyskoczył natychmiast. Może faktycznie to ten regulator jest walnięty, albo instalację gdzieś szlak trafił. Dzwoniłem do jednego magika to powiedział że musi pomyśleć, oddzwoni i.t.d, czyli lipa, dzwoniłem do drugiego to kazał podać model auta , rok i jaki silnik, będzie szukał przez weekend w internecie schematu instalacji. Co z tego będzie - zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 22 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 Kupę lat temu na jeep.org ktoś szczegółowo opisał taką przeróbkę. Może uda Ci się jakoś dokopać do tego tematu. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielkonrad Opublikowano 23 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Ok. Dzięki, spróbuje się dokopać. A może znasz jakiegoś sprytnego magika z okolicy Mszczonowa, który to ogarnie i takie amerykandzajskie sprzęty nie są mu obce. Tutaj w Skierniewicach jak powiem o co chodzi i w jakim samochodzie to fachowcy zaczynają jakby wątpić w swoje umiejętności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 W naszych okolicach nie ma nikogo, kogo można polecić z czystym sumieniem jako ogarniającego takie auta. Najbliżej Warszawa lub Łódź - kogoś sprytnego powinni tam mieć. Popytaj na orgu - Jeep i Dodge pod kątem elektryki to praktycznie takie same rozwiązania. O specach z okolic Łodzi powinien coś wiedzieć Sebastian O. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 24 Września 2019 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2019 Nie znam żadnego magika, podmień przekaźnik o opisie ASD, jest on odpowiedzialny za prace alternatora. Info z innego forum nie potwierdzone . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.