Skocz do zawartości

Czym się różni 2generacja RAM2500 i 3500?


Bruum
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

3500 ma tylko długą pake, mosty tylni Dana 80, i na pewno inne przełożenie w mostach, ale to w głównej mierze zależy do wersji silnikowej i kół.

 

Przednie piasty też są inne niż w 2500

 

co kombinujesz ? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ta długa paka mnie odstrasza. Kombinuję bo trafić coś dla siebie ciężko. Celuję w CTD. Czytając topiki o rejestracji na b trafiłem na zdanie, że kawałek "przeróbki" może sprawę ułatwić. Przeróbka z bliźniaków na pojedyncze i zwężenie auta o 10% mogłoby być przekonujące. No ale długa paka i większe przełożenie to do normalnego użytku nie za bardzo by mi pasowały.

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

Delikatny szmer Cumminsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czerwcu ma wejść nowelizacja ustawy PRD i definicja samochodu ciężarowego. Jedną ze zmian będzie to, że auto powyżej 4.5 tony będzie dopiero na kategorię C, także wszystkie nasze zmartwienia z kategoriami odejda do lamusa.

Źródłem tej informacji jest mój zaprzyjaźniony instruktor i powiem szczerze, że nie szukałem jeszcze w necie potwierdzenia tych informacji, ale nie mówił mi tego 1.04, zatem raczej coś w tym jest. Razem z tymi zmianami ma wejść system pomiaru średniej prędkości poprzez specjalne bramki nad jezdniami i możliwość karania mandatami na ich podstawie.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym różnią się te dwie odmiany? Czy po odpięciu dodatkowych boczków i odkręceniu bliźniaków 3500 staje się 2500?

Nie staje się ;-) Są (i były w 2 gen.) odmiany 3500, które mają pojedyncze koła na tylnej osi. Innymi słowy - każdy dually (oś tylna na bliźniakach) to wersja 3500 ale nie każda 3500 ma tylną oś dually! Tak samo jest w przypadku Fordów F-250/350 i Chevroletów 2500/3500. Różnice dotyczą głównie mas i ładowności oraz elementów związanych z zawieszeniem.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O coś w tym stylu mi chodziło. Zastanawiałem się, czy przy poszukiwaniach skreślać 3500 czy jakby się trafiał to brać go pod uwagę. Przeciw są z mojego punktu widzenia dwie sprawy-long bed-trochę mam ciasno a i rozkład nacisków na osie oraz manewrowość gorsza. Druga, to przypuszczalnie większe przełożenie dyfrów, jak tu zasugerowano. A to wyższe obroty przy prędkościach podróżnych. Nie planuję częstego ciągania wielkich przyczep.

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

Delikatny szmer Cumminsa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.